poliranje delov

Predelave pogonske sile mopeda
jurjevic6kristijan
kriva felna
Prispevkov: 52
Pridružen: So Sep 25, 2010 8:35 pm

poliranje delov

Odgovor Napisal/-a jurjevic6kristijan »

v čem je fora če sporiraš ojnico,glavo cilindra,bat in bloke od vznotraj?????? :? :? :? :? :?
Uporabniški avatar
pomartin
Mojster
Prispevkov: 2821
Pridružen: Pe Maj 07, 2010 11:45 pm
Kraj: Postojna

Re: poliranje delov

Odgovor Napisal/-a pomartin »

če spoliraš ojnico rata bl švoh- zdrži malo manj, ampak kao lepš teče zmes mimo nje.... spolirana glava- počasneje se ti nabirajo saje, vrh bata- isto, bloki znotri tut za lepš pretakanje... še najbol se pozna poliranje glave in vrha bata, ojnice ne poliraj, poliranje blokov pa je sam za šminko.... z usem tem boš MOGOČE dobil 2km/h več
bol star bol nor!
Uporabniški avatar
cerar
Mojster
Prispevkov: 1502
Pridružen: To Sep 22, 2009 5:26 pm

Re: poliranje delov

Odgovor Napisal/-a cerar »

pomartin napisal/-a:če spoliraš ojnico rata bl švoh- zdrži malo manj, ampak kao lepš teče zmes mimo nje.... spolirana glava- počasneje se ti nabirajo saje, vrh bata- isto, bloki znotri tut za lepš pretakanje... še najbol se pozna poliranje glave in vrha bata, ojnice ne poliraj, poliranje blokov pa je sam za šminko.... z usem tem boš MOGOČE dobil 2km/h več
kar se tiče blokov; polirani ali peskani
baje se bloke ne polira temveč peska zaradi lepšega flowa, enako tudi vsis in pretočni
edino kar je polirano je izpušni kanal

vsak pravi drugače, tko da bi blo fajn, da se tudi razjasne, kaj je "bolše"
Live life at full throttle! :)
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
Uporabniški avatar
koroman
predelana mašina
Prispevkov: 1875
Pridružen: Po Avg 31, 2009 10:44 pm
Kraj: zlatoličje - maribor

Re: poliranje delov

Odgovor Napisal/-a koroman »

poliranje je bolj šminka. jaz spoliram takrat ko kaj brusim ali pilim samo zato da lepše zgleda in da ni glih grobo.
The science of tuning.

viewtopic.php?f=14&t=15145
Uporabniški avatar
pomartin
Mojster
Prispevkov: 2821
Pridružen: Pe Maj 07, 2010 11:45 pm
Kraj: Postojna

Re: poliranje delov

Odgovor Napisal/-a pomartin »

no uglaunm s prfoksm od fiske in kemije smo pršli do tega da je bolš da so karter in pretočni bol grobi (peskanje?) zato da se stvar čimbol enakomerno premeša, in posledica je večji izkoristek in posledično večja moč in manj saj- zarad bol popolnega izgorevanja. kjer pride do eksplozije pa naj bi ble površine čimbol ravne.
bol star bol nor!
_luke_
vplinjač
Prispevkov: 392
Pridružen: Sr Maj 05, 2010 7:20 pm

Re: poliranje delov

Odgovor Napisal/-a _luke_ »

Ne govorte neumnosti...sicer je poliranje ojnice pomoje res neumnost, je pa deleč deleč od tega da bi jo oslabil oz bi manj zdržala. Pretočni kanali naj bi načeloma bili grobo obdelani (kakor vidmo pri org. tomosih) ter se popolnoma ujemat (tisti na cilindru in tisti na blokih), zato da se bencin ter zrak bolje premešata.
Uporabniški avatar
Pich
Mojster
Prispevkov: 2601
Pridružen: Sr Okt 13, 2010 6:42 pm
Kraj: Idrija

Re: poliranje delov

Odgovor Napisal/-a Pich »

pomartin napisal/-a:če spoliraš ojnico rata bl švoh- zdrži malo manj, ampak kao lepš teče zmes mimo nje.... spolirana glava- počasneje se ti nabirajo saje, vrh bata- isto, bloki znotri tut za lepš pretakanje... še najbol se pozna poliranje glave in vrha bata, ojnice ne poliraj, poliranje blokov pa je sam za šminko.... z usem tem boš MOGOČE dobil 2km/h več
Ojnico se polira zato, da ne postane švoh, zaradi učinka zareza. ker se v ojnico zaletava zmes z nadzvočno hitrostjo se lahko vdolbinice v ojnici začnejo počasi večati in tako oslabijo ojnico. se splača polirat samo za high ende. pri glavi se polira samo kupola, za squish pas je bolje da je površina bolj groba, ker se tam zmes dokončno atomizira. bata se ne polira, če pa že pa samo nad kupolo. tam kjer je Squish pas pa ostane grob. karter pa je brez veze se sploh truditi s poliranjem, ker ne pridobiš nič.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Uporabniški avatar
pomartin
Mojster
Prispevkov: 2821
Pridružen: Pe Maj 07, 2010 11:45 pm
Kraj: Postojna

Re: poliranje delov

Odgovor Napisal/-a pomartin »

sam kaj pa tole??: ojnica je lita- s poliranjem prekinemo silnice in zato postane bol švoh...
bol star bol nor!
Uporabniški avatar
_buco_
zariban cilinder
Prispevkov: 111
Pridružen: Če Dec 09, 2010 1:05 am

Re: poliranje delov

Odgovor Napisal/-a _buco_ »

Hahahaha... fine izjave...
No, pa da vas vprašam, zakaj blajerca ne vzdrži oz se poruši ? Pich... ti verjetno veš, hočem še ostale slišat...
Uporabniški avatar
sales0
vplinjač
Prispevkov: 466
Pridružen: Če Maj 27, 2010 9:25 pm
Kraj: Prekmurje-Murski Petrovci
Kontakt:

Re: poliranje delov

Odgovor Napisal/-a sales0 »

Se podpišem pod @Pich-evo trditev.
ja naj bi bili sesalni deli kar peskani, kar pa sem jaz ugotovil, da drži, vendar sem skombiniral zadevo tako, da je po mojih občutkih in domnevah pa testih zadeva učinkovitejša.
Delam tako, da naredim na cilindru sesalni kanal grob(peskan), pol podbatni prostor v bloku spoliram in na koncu speskam vse do začetka pretočnih na bloku.
Karterje pa spoliram isto tako na cilindru. Sem ugotovil, da se zadeva zadosti premeša in sem zato začel z poliranjem karterjev, ker pol tudi hitreje uide zadeva skozi karterje v cilinder.
Kot je že @Pich povedal, se take "malenkosti" poznajo na high end tuningih in ne pri poverci in 42mm batu. :D

jaz sem vedno trdil tako, vsaka malenkost ti da lahke konje(če je seveda pravilno predelana) in na koncu ti tile lahki konji dajo težke konje zraven, ker se vsaki del motorja mora med sabo dopolnjevati in maximalno opravljati svojo vlogo, samo takrat je to tisto kar želimo.
Pa z poliranjem ojnice neboš oslabil same strukture ojnice. ;)



L.p!



Aleš!
Če si zadovoljen z mojimi storitvami povej naprej, če pa nisi zadovoljen pa povej meni.
EMAIL: team.ufo.performance@gmail.com
Odgovori