poliranje delov
-
- kriva felna
- Prispevkov: 52
- Pridružen: So Sep 25, 2010 8:35 pm
poliranje delov
v čem je fora če sporiraš ojnico,glavo cilindra,bat in bloke od vznotraj??????
Re: poliranje delov
če spoliraš ojnico rata bl švoh- zdrži malo manj, ampak kao lepš teče zmes mimo nje.... spolirana glava- počasneje se ti nabirajo saje, vrh bata- isto, bloki znotri tut za lepš pretakanje... še najbol se pozna poliranje glave in vrha bata, ojnice ne poliraj, poliranje blokov pa je sam za šminko.... z usem tem boš MOGOČE dobil 2km/h več
bol star bol nor!
Re: poliranje delov
kar se tiče blokov; polirani ali peskanipomartin napisal/-a:če spoliraš ojnico rata bl švoh- zdrži malo manj, ampak kao lepš teče zmes mimo nje.... spolirana glava- počasneje se ti nabirajo saje, vrh bata- isto, bloki znotri tut za lepš pretakanje... še najbol se pozna poliranje glave in vrha bata, ojnice ne poliraj, poliranje blokov pa je sam za šminko.... z usem tem boš MOGOČE dobil 2km/h več
baje se bloke ne polira temveč peska zaradi lepšega flowa, enako tudi vsis in pretočni
edino kar je polirano je izpušni kanal
vsak pravi drugače, tko da bi blo fajn, da se tudi razjasne, kaj je "bolše"
Live life at full throttle!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
- koroman
- predelana mašina
- Prispevkov: 1875
- Pridružen: Po Avg 31, 2009 10:44 pm
- Kraj: zlatoličje - maribor
Re: poliranje delov
poliranje je bolj šminka. jaz spoliram takrat ko kaj brusim ali pilim samo zato da lepše zgleda in da ni glih grobo.
Re: poliranje delov
no uglaunm s prfoksm od fiske in kemije smo pršli do tega da je bolš da so karter in pretočni bol grobi (peskanje?) zato da se stvar čimbol enakomerno premeša, in posledica je večji izkoristek in posledično večja moč in manj saj- zarad bol popolnega izgorevanja. kjer pride do eksplozije pa naj bi ble površine čimbol ravne.
bol star bol nor!
Re: poliranje delov
Ne govorte neumnosti...sicer je poliranje ojnice pomoje res neumnost, je pa deleč deleč od tega da bi jo oslabil oz bi manj zdržala. Pretočni kanali naj bi načeloma bili grobo obdelani (kakor vidmo pri org. tomosih) ter se popolnoma ujemat (tisti na cilindru in tisti na blokih), zato da se bencin ter zrak bolje premešata.
Re: poliranje delov
Ojnico se polira zato, da ne postane švoh, zaradi učinka zareza. ker se v ojnico zaletava zmes z nadzvočno hitrostjo se lahko vdolbinice v ojnici začnejo počasi večati in tako oslabijo ojnico. se splača polirat samo za high ende. pri glavi se polira samo kupola, za squish pas je bolje da je površina bolj groba, ker se tam zmes dokončno atomizira. bata se ne polira, če pa že pa samo nad kupolo. tam kjer je Squish pas pa ostane grob. karter pa je brez veze se sploh truditi s poliranjem, ker ne pridobiš nič.pomartin napisal/-a:če spoliraš ojnico rata bl švoh- zdrži malo manj, ampak kao lepš teče zmes mimo nje.... spolirana glava- počasneje se ti nabirajo saje, vrh bata- isto, bloki znotri tut za lepš pretakanje... še najbol se pozna poliranje glave in vrha bata, ojnice ne poliraj, poliranje blokov pa je sam za šminko.... z usem tem boš MOGOČE dobil 2km/h več
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Re: poliranje delov
sam kaj pa tole??: ojnica je lita- s poliranjem prekinemo silnice in zato postane bol švoh...
bol star bol nor!
Re: poliranje delov
Hahahaha... fine izjave...
No, pa da vas vprašam, zakaj blajerca ne vzdrži oz se poruši ? Pich... ti verjetno veš, hočem še ostale slišat...
No, pa da vas vprašam, zakaj blajerca ne vzdrži oz se poruši ? Pich... ti verjetno veš, hočem še ostale slišat...
- sales0
- vplinjač
- Prispevkov: 466
- Pridružen: Če Maj 27, 2010 9:25 pm
- Kraj: Prekmurje-Murski Petrovci
- Kontakt:
Re: poliranje delov
Se podpišem pod @Pich-evo trditev.
ja naj bi bili sesalni deli kar peskani, kar pa sem jaz ugotovil, da drži, vendar sem skombiniral zadevo tako, da je po mojih občutkih in domnevah pa testih zadeva učinkovitejša.
Delam tako, da naredim na cilindru sesalni kanal grob(peskan), pol podbatni prostor v bloku spoliram in na koncu speskam vse do začetka pretočnih na bloku.
Karterje pa spoliram isto tako na cilindru. Sem ugotovil, da se zadeva zadosti premeša in sem zato začel z poliranjem karterjev, ker pol tudi hitreje uide zadeva skozi karterje v cilinder.
Kot je že @Pich povedal, se take "malenkosti" poznajo na high end tuningih in ne pri poverci in 42mm batu.
jaz sem vedno trdil tako, vsaka malenkost ti da lahke konje(če je seveda pravilno predelana) in na koncu ti tile lahki konji dajo težke konje zraven, ker se vsaki del motorja mora med sabo dopolnjevati in maximalno opravljati svojo vlogo, samo takrat je to tisto kar želimo.
Pa z poliranjem ojnice neboš oslabil same strukture ojnice.
L.p!
Aleš!
ja naj bi bili sesalni deli kar peskani, kar pa sem jaz ugotovil, da drži, vendar sem skombiniral zadevo tako, da je po mojih občutkih in domnevah pa testih zadeva učinkovitejša.
Delam tako, da naredim na cilindru sesalni kanal grob(peskan), pol podbatni prostor v bloku spoliram in na koncu speskam vse do začetka pretočnih na bloku.
Karterje pa spoliram isto tako na cilindru. Sem ugotovil, da se zadeva zadosti premeša in sem zato začel z poliranjem karterjev, ker pol tudi hitreje uide zadeva skozi karterje v cilinder.
Kot je že @Pich povedal, se take "malenkosti" poznajo na high end tuningih in ne pri poverci in 42mm batu.
jaz sem vedno trdil tako, vsaka malenkost ti da lahke konje(če je seveda pravilno predelana) in na koncu ti tile lahki konji dajo težke konje zraven, ker se vsaki del motorja mora med sabo dopolnjevati in maximalno opravljati svojo vlogo, samo takrat je to tisto kar želimo.
Pa z poliranjem ojnice neboš oslabil same strukture ojnice.
L.p!
Aleš!
Če si zadovoljen z mojimi storitvami povej naprej, če pa nisi zadovoljen pa povej meni.
EMAIL: team.ufo.performance@gmail.com
EMAIL: team.ufo.performance@gmail.com