Se podpišem pod @Pich-evo trditev.
ja naj bi bili sesalni deli kar peskani, kar pa sem jaz ugotovil, da drži, vendar sem skombiniral zadevo tako, da je po mojih občutkih in domnevah pa testih zadeva učinkovitejša.
Delam tako, da naredim na cilindru sesalni kanal grob(peskan), pol podbatni prostor v bloku spoliram in na koncu speskam vse do začetka pretočnih na bloku.
Karterje pa spoliram isto tako na cilindru. Sem ugotovil, da se zadeva zadosti premeša in sem zato začel z poliranjem karterjev, ker pol tudi hitreje uide zadeva skozi karterje v cilinder.
Kot je že @Pich povedal, se take "malenkosti" poznajo na high end tuningih in ne pri poverci in 42mm batu.
jaz sem vedno trdil tako, vsaka malenkost ti da lahke konje(če je seveda pravilno predelana) in na koncu ti tile lahki konji dajo težke konje zraven, ker se vsaki del motorja mora med sabo dopolnjevati in maximalno opravljati svojo vlogo, samo takrat je to tisto kar želimo.
Pa z poliranjem ojnice neboš oslabil same strukture ojnice.
L.p!
Aleš!
Če si zadovoljen z mojimi storitvami povej naprej, če pa nisi zadovoljen pa povej meni.
EMAIL: team.ufo.performance@gmail.com