Razna vprašanja o tuningu

Predelave pogonske sile mopeda
Odgovori
Neejc*
batzajla
Prispevkov: 34
Pridružen: Ne Avg 15, 2010 11:10 am

Re: Razna uprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a Neejc* »

koroman napisal/-a:ma sej nerabiš nič menjat. najprej daj izpuh gor pa boš vido kak se bo obnašalo. če ti sprva nebo šlo potem pa bo trgalo pač malo višaš izpušnega in bo že lepše razporejena moč...
kak to -> višaš izpušnega? :D

a bi se kaj poznalo če dam namest 38, 38L bat...
no, pa kako drugo razmerje bi blo mogoč bolše?...zdaj mam 15:33
Uporabniški avatar
aljo69
el presidente
Prispevkov: 6820
Pridružen: Po Avg 10, 2009 1:53 pm
Kraj: Celje

Re: Razna uprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a aljo69 »

Neejc* napisal/-a:
koroman napisal/-a:ma sej nerabiš nič menjat. najprej daj izpuh gor pa boš vido kak se bo obnašalo. če ti sprva nebo šlo potem pa bo trgalo pač malo višaš izpušnega in bo že lepše razporejena moč...
kak to -> višaš izpušnega? :D

a bi se kaj poznalo če dam namest 38, 38L bat...
no, pa kako drugo razmerje bi blo mogoč bolše?...zdaj mam 15:33
to je predolgo razmerje ... 13-34 je tapravo
Uporabniški avatar
pomartin
Mojster
Prispevkov: 2821
Pridružen: Pe Maj 07, 2010 11:45 pm
Kraj: Postojna

Re: Razna uprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a pomartin »

izpušnega pa višaš z biax-om
piliš izpušni kanal proti vrhu cilindra- pred piljenjem pa preračunaj koliko ga moraš vzdigniti, ker lahko hitro zafrkneš use skupaj ;)

LP
bol star bol nor!
Uporabniški avatar
andro93
auspuh lager
Prispevkov: 18
Pridružen: Pe Jan 14, 2011 7:59 pm

Re: Razna uprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a andro93 »

golnar napisal/-a:lamo je za vsakodnevno uprabo dost bl prijetn za vozit kot bt cilinder. prov užitek je vozit z veliko navora, pelat se z dvema v hud klanec je čista šala za lamota. tko da zame ni več izbire glede tega. in pa tudi natunat se ga da precej enostavno.
Js mam na APN-ki lamota in vam povem da ni brega v kerga nebi prišo z druga prestavo,res to trga :D
jdivja2
glava cilindra
Prispevkov: 570
Pridružen: Ne Dec 13, 2009 8:52 am
Kraj: Negova

Re: Razna uprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a jdivja2 »

jas mam navaden alpino cilinder pa ni brega kjer nebi prišo z 2go gor ker ma navora ko dreka.15/33 ni nič predolgo razmerje če se gdo malo dotakne kanalov z biaxom meni te prenose zelo hitro zavrti ko se motor segreje
največja štajerska laž je To še spijemo pa gremo
apn6s freek
auspuh
Prispevkov: 786
Pridružen: Pe Jun 25, 2010 3:12 pm

Re: Razna uprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a apn6s freek »

no imam nekaj vprašanj glede tunanja cilindra
če ga tunaš na navor znižaš plus razširiš vsisnega
zvišaš plus razširiš izpušnega
ter enako pretočne

kaj pa recimo na moč
da bi mel motor ki bi mel 8000rpm pa bil močn k prasica.
(bolj od bt-ja)
no to mi malo razložite kaj za kaj širit
če bi bili skuterji zanesljivi bi jih tudi poštarji imeli ;)
Uporabniški avatar
koroman
predelana mašina
Prispevkov: 1875
Pridružen: Po Avg 31, 2009 10:44 pm
Kraj: zlatoličje - maribor

Re: Razna uprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a koroman »

nene to ni čisto tak kot si napisal. če hočeš met navor pač malo napiliš sesalni kanal in daš gor vlki ferg. izpušni kanal pa pustiš takšen kot je oziroma ga malo poširiš če se ti zdi to potrebno. če pa hočeš moč pa izpušnega poširiš in malo dvigneš. hkrati podložiš cilinder za kaki milimeter in mogoče skrajšaš bat(če maš navadno sesanje)

v bistvu bi to lahko povedal tak: za moč in obrate višaš kote kanalov, za navor pa jih širiš... pač preberi si kako knjigo o tem bo najboljše
The science of tuning.

viewtopic.php?f=14&t=15145
PVL
Mojster
Prispevkov: 643
Pridružen: To Sep 08, 2009 9:28 pm

Re: Razna uprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a PVL »

Stvar ni tako preprosta kot se o njej piše. Za navor morš nastavit primeren blowdown, narest glavo z širšim squish pasom in malo višjo trapped comp.,TA pretočnih naredit mal prevelik glede na izbran izpušni kanal in izpuh z zelo razporejeno resonanco,zadržat nizke kote odprtja na cilindru in pa header pri izpuhu naredit za obrate kjer se želi met max navor. Nesme se pozabit še predvžig, prav tako treba prilagodit izbranim obratom,pa tlak v izpuhu z stingerjem še mal dodatno dvignit. Nasploh pa je dobr pr tomosu za navor večja delovna prostornina. Če se lotiš še resonanco usisa nastavit na območje max navora pol si pa itak zmagu :)
Uporabniški avatar
dolinar
specjalka
Prispevkov: 2503
Pridružen: Ne Jun 27, 2010 8:07 pm
Kraj: Okolika Šk. Loke

Re: Razna uprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a dolinar »

PVL napisal/-a: Če se lotiš še resonanco usisa nastavit na območje max navora pol si pa itak zmagu :)
kaj je pa resonanca usisa?? pa tlak v auspuhu zvišat-a to daš stinger z manjšim fijem?
Janim8 počivaj v miru.
PVL
Mojster
Prispevkov: 643
Pridružen: To Sep 08, 2009 9:28 pm

Re: Razna uprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a PVL »

Resonanca usisa je stvar na katerih obratih ti deluje usisni sistem najbolj optimalno,kjer doseže največje sesanje. To je stvar s katero se skor nihče ne ukvarja ker niti neve skor noben da sploh obstaja. Uporabna je formula od uporabnika Gogo-ta z hrv. foruma, seveda če ustavljaš smiselne številke in veš kje so meje za posamezne parametre. Poenostavljeno,uskladit moreš kot odprtja usisa in dolžino usisnega sistema z obrati na katerih želiš da najbolje deluje. Ja tlak lahko zvišaš z manjšim stingerjem,sam morš vedt kaj delaš ker hitro pride do pregrevanja. Za navadn apn z resonanco je dobro nekje 13-14mm stinger da moped vleče,sam s tem zgubljaš končno hitrost in obrate. Ravno zdej delam eno mašino apn tako bol za navor pa enakomerno moč pa če bo kej ratal lah objavim enkrat.
Odgovori