koroman napisal/-a:ma sej nerabiš nič menjat. najprej daj izpuh gor pa boš vido kak se bo obnašalo. če ti sprva nebo šlo potem pa bo trgalo pač malo višaš izpušnega in bo že lepše razporejena moč...
kak to -> višaš izpušnega?
a bi se kaj poznalo če dam namest 38, 38L bat...
no, pa kako drugo razmerje bi blo mogoč bolše?...zdaj mam 15:33
koroman napisal/-a:ma sej nerabiš nič menjat. najprej daj izpuh gor pa boš vido kak se bo obnašalo. če ti sprva nebo šlo potem pa bo trgalo pač malo višaš izpušnega in bo že lepše razporejena moč...
kak to -> višaš izpušnega?
a bi se kaj poznalo če dam namest 38, 38L bat...
no, pa kako drugo razmerje bi blo mogoč bolše?...zdaj mam 15:33
izpušnega pa višaš z biax-om
piliš izpušni kanal proti vrhu cilindra- pred piljenjem pa preračunaj koliko ga moraš vzdigniti, ker lahko hitro zafrkneš use skupaj
golnar napisal/-a:lamo je za vsakodnevno uprabo dost bl prijetn za vozit kot bt cilinder. prov užitek je vozit z veliko navora, pelat se z dvema v hud klanec je čista šala za lamota. tko da zame ni več izbire glede tega. in pa tudi natunat se ga da precej enostavno.
Js mam na APN-ki lamota in vam povem da ni brega v kerga nebi prišo z druga prestavo,res to trga
jas mam navaden alpino cilinder pa ni brega kjer nebi prišo z 2go gor ker ma navora ko dreka.15/33 ni nič predolgo razmerje če se gdo malo dotakne kanalov z biaxom meni te prenose zelo hitro zavrti ko se motor segreje
nene to ni čisto tak kot si napisal. če hočeš met navor pač malo napiliš sesalni kanal in daš gor vlki ferg. izpušni kanal pa pustiš takšen kot je oziroma ga malo poširiš če se ti zdi to potrebno. če pa hočeš moč pa izpušnega poširiš in malo dvigneš. hkrati podložiš cilinder za kaki milimeter in mogoče skrajšaš bat(če maš navadno sesanje)
v bistvu bi to lahko povedal tak: za moč in obrate višaš kote kanalov, za navor pa jih širiš... pač preberi si kako knjigo o tem bo najboljše
Stvar ni tako preprosta kot se o njej piše. Za navor morš nastavit primeren blowdown, narest glavo z širšim squish pasom in malo višjo trapped comp.,TA pretočnih naredit mal prevelik glede na izbran izpušni kanal in izpuh z zelo razporejeno resonanco,zadržat nizke kote odprtja na cilindru in pa header pri izpuhu naredit za obrate kjer se želi met max navor. Nesme se pozabit še predvžig, prav tako treba prilagodit izbranim obratom,pa tlak v izpuhu z stingerjem še mal dodatno dvignit. Nasploh pa je dobr pr tomosu za navor večja delovna prostornina. Če se lotiš še resonanco usisa nastavit na območje max navora pol si pa itak zmagu
Resonanca usisa je stvar na katerih obratih ti deluje usisni sistem najbolj optimalno,kjer doseže največje sesanje. To je stvar s katero se skor nihče ne ukvarja ker niti neve skor noben da sploh obstaja. Uporabna je formula od uporabnika Gogo-ta z hrv. foruma, seveda če ustavljaš smiselne številke in veš kje so meje za posamezne parametre. Poenostavljeno,uskladit moreš kot odprtja usisa in dolžino usisnega sistema z obrati na katerih želiš da najbolje deluje. Ja tlak lahko zvišaš z manjšim stingerjem,sam morš vedt kaj delaš ker hitro pride do pregrevanja. Za navadn apn z resonanco je dobro nekje 13-14mm stinger da moped vleče,sam s tem zgubljaš končno hitrost in obrate. Ravno zdej delam eno mašino apn tako bol za navor pa enakomerno moč pa če bo kej ratal lah objavim enkrat.