BT BAT L38
BT BAT L38
Ali se lahko pri bt-ju bat l38 krajšajo ušesi na koncu bata in za koliko?
Re: BT BAT L38
Na vsisni strani toliko, da bat v SML še pokriva vsisni kanal, na izpušni pa toliko, da bat v ZMT pokriva izpušni kanal.
Re: BT BAT L38
Fora krajšanja bata je še v kotih odpiranja, če je bat prekratek ti bo motor dobro deloval ne obratih, ali ti sploh nebo hotel delovati, zato ne pretirajav...Tadi napisal/-a:Na vsisni strani toliko, da bat v SML še pokriva vsisni kanal, na izpušni pa toliko, da bat v ZMT pokriva izpušni kanal.
Ja vozim E90 jer to je malo jače,
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!
Re: BT BAT L38
Če imaš original bat potem ga ne krajšaj, ker bo slabše. original bat je dolg 46 mm. to je optimalna mera. Kot sesanja je lahko večji samo v primeru, da imaš tudi ostale kote odprtja večje in seveda večji uplinjač in po meri izdelan izpuh.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Re: BT BAT L38
ja,vem,sem zajebal,zdaj mi sploh vzgati noce....Pich napisal/-a:Če imaš original bat potem ga ne krajšaj, ker bo slabše. original bat je dolg 46 mm. to je optimalna mera. Kot sesanja je lahko večji samo v primeru, da imaš tudi ostale kote odprtja večje in seveda večji uplinjač in po meri izdelan izpuh.
Re: BT BAT L38
jaz sem na navadnem 42,5 batu spilo usisno stran (pač zgornje uho) za 1mm, pa mi malo bol gre pa obrate večje dobiva =P ...
govorjeno za tomos apn4...mam pa gor vse orginal razn brušenega cilindra na 42,5 pa auspuha (lipnika) pa 75 dize...
govorjeno za tomos apn4...mam pa gor vse orginal razn brušenega cilindra na 42,5 pa auspuha (lipnika) pa 75 dize...
Burn rubber, not your soul!
- koroman
- predelana mašina
- Prispevkov: 1875
- Pridružen: Po Avg 31, 2009 10:44 pm
- Kraj: zlatoličje - maribor
Re: BT BAT L38
če mene vprašaš vžgat bi mogo neglede na to če si preveč odrezal. razn če si odrezal do sornika, ampak to pa upam da nisiBT 50 napisal/-a:ja,vem,sem zajebal,zdaj mi sploh vzgati noce....Pich napisal/-a:Če imaš original bat potem ga ne krajšaj, ker bo slabše. original bat je dolg 46 mm. to je optimalna mera. Kot sesanja je lahko večji samo v primeru, da imaš tudi ostale kote odprtja večje in seveda večji uplinjač in po meri izdelan izpuh.
Re: BT BAT L38
Odvisno koliko ga je skrajšal, sam sem mel enga krajšanga za 5mm in motor sploh vžgal ni več.koroman napisal/-a:če mene vprašaš vžgat bi mogo neglede na to če si preveč odrezal. razn če si odrezal do sornika, ampak to pa upam da nisiBT 50 napisal/-a:ja,vem,sem zajebal,zdaj mi sploh vzgati noce....Pich napisal/-a:Če imaš original bat potem ga ne krajšaj, ker bo slabše. original bat je dolg 46 mm. to je optimalna mera. Kot sesanja je lahko večji samo v primeru, da imaš tudi ostale kote odprtja večje in seveda večji uplinjač in po meri izdelan izpuh.
Ja vozim E90 jer to je malo jače,
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!
Re: BT BAT L38
pa jas sem mel na prvem frčeku kr postružen bat (ko sn bil še green _riper )
čist do konca sploh ni blo ušeskov pa je vseeno delal
čist do konca sploh ni blo ušeskov pa je vseeno delal
Re: BT BAT L38
frco je frco...js sm mel tudi na frcotu rezan bat 5mm na vsis in 5mm na izpuh... pa mi je lepo delalogacoo napisal/-a:pa jas sem mel na prvem frčeku kr postružen bat (ko sn bil še green _riper )
čist do konca sploh ni blo ušeskov pa je vseeno delal