e90 ni problem dobit problem je dobit dobro e90 ... ker vsi enostavno gas okroginokrog (če bi šlo) servisi pa nčapn ftw napisal/-a:e90 gor in si zmagal
Predelava APN6S
Re: Predelava APN6S
Re: Predelava APN6S
Ok, da malo predstavim zadevo, ki jo imam. Pač klasičn apn6s 38L, peta, frgazar je pa od ATXa. Najprej nameravam zadevo malo dvigniti. Glede na to da so prednje vilice za "odpis" , bo treba dobiti nekaj novega, zadaj pa tudi. Vprašali ste, kako to, da sem se odločil za predelavo omenjenega motorja. Enostavno, nekaj časa so me predvsem zanimali avtomobili. Samo ko ugotoviš, da enostaven bodykit stane 1000€, lite feltne z gumami tudi tam okrog, za ceno konkretnega športnega filtra, pa dobim novo mašino za šterko oz. šestko
Drugače, pa tole ni moj edini hoby. Namreč bolj resno se ukvarjam z radioamaterstvom, tako, da je tole bolj projekt za na stran. Izveden bo 100% v kakem letu ali dveh, zadeva, ki jo imam pa v mislih je pa nekaj takega, da je dobro za pogledat in za pelat se, ne mislim jo pa nekaj "sfrizerat" in jo meti vsrano od blata in rjasto, tako, kot heroji, ki jo gonijo vsak dan po kaki gmajni in ni za nikamor (pa upam da s tem nisem katerega užalil)
Preštrihana bo pa nekako tkole:
Drugače, pa tole ni moj edini hoby. Namreč bolj resno se ukvarjam z radioamaterstvom, tako, da je tole bolj projekt za na stran. Izveden bo 100% v kakem letu ali dveh, zadeva, ki jo imam pa v mislih je pa nekaj takega, da je dobro za pogledat in za pelat se, ne mislim jo pa nekaj "sfrizerat" in jo meti vsrano od blata in rjasto, tako, kot heroji, ki jo gonijo vsak dan po kaki gmajni in ni za nikamor (pa upam da s tem nisem katerega užalil)
Preštrihana bo pa nekako tkole:
Re: Predelava APN6S
Čakaj malo. rekel si, da ne bo za v gmajno. barve, ki si jih izbral pa pričajo ravno nasprotno. drugače pa moje mnenje o lepem mopedu: krom sprednji blatnik, rezervoar, zadnji amortizerji in pokrov verige. vilice in kolesa od bt-ja. spolirani ali kromirani pokrovi motorja. celoten motor v največ dveh barvah + krom ali treh barvah brez kroma. več kot tri barve so z estetiko skregane. potem je tu še mnogo podrobnosti, kot so ročke v barvi grušta ali kakega drugega dela motorja vijaki z okrasno kapico... ja če hočeš imeti zares lep moped je lahko tudi 1000€ premalo. vsaj pri mojem mopedu je bilo tako.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Re: Predelava APN6S
všeč mi je ideja o "camo" barvi:)
- koroman
- predelana mašina
- Prispevkov: 1875
- Pridružen: Po Avg 31, 2009 10:44 pm
- Kraj: zlatoličje - maribor
Re: Predelava APN6S
to boš težko naredo ker apn nima glih neke površine in nebo vredu izpadlo. zgledalo bo kot da ti je zmanjkalo barve
- sales0
- vplinjač
- Prispevkov: 466
- Pridružen: Če Maj 27, 2010 9:25 pm
- Kraj: Prekmurje-Murski Petrovci
- Kontakt:
Re: Predelava APN6S
No pa en moj post še na to temo.
Jaz bi se definitivno odločil za kit. Ker če povem iz izkušen in če gledamo logično, bo kit zdržal dlje kot recimo piljen lamo.
Že zaradi same obdelave cilindra in nikasila je v prednosti kit, in tudi zagotovljena moč je v kitu, v lamotu boš pa moral nekaj preuredit da bo imelo moč. Če v kitu ne šparaš z dobrim oljem, ti bo definitivno dolgo in dobro služil.
L.p!
Aleš!
Jaz bi se definitivno odločil za kit. Ker če povem iz izkušen in če gledamo logično, bo kit zdržal dlje kot recimo piljen lamo.
Že zaradi same obdelave cilindra in nikasila je v prednosti kit, in tudi zagotovljena moč je v kitu, v lamotu boš pa moral nekaj preuredit da bo imelo moč. Če v kitu ne šparaš z dobrim oljem, ti bo definitivno dolgo in dobro služil.
L.p!
Aleš!
Če si zadovoljen z mojimi storitvami povej naprej, če pa nisi zadovoljen pa povej meni.
EMAIL: team.ufo.performance@gmail.com
EMAIL: team.ufo.performance@gmail.com
Re: Predelava APN6S
lahko narediš d6 specialko in uporabiš apn-a za dele
Re: Predelava APN6S
Da podam še svoje mnenje,kar se tiče stylinga,ko sem svojega atxa "predeloval",sem si na začetku umislil končni izdelek,ko sem ga enkrat "končal",pa še vedno nisem bil zadovoljen z njim.
Point je da sem ga skoraj končal,nato pa dodajal drugačne dele nanj,to je trajalo skoraj dve leti.
Lahko predeluješ tako kot jaz,a ker si napisal da nimaš prav velike ideje kako bi ga predelal,ti predlagam da pogledaš po forumu druge šestke,ki so pač predelane,si uzameš en list in si zapišeš katiri deli so ti na različnih mopedit všeč,na koncu pa vse to združiš in si sestaviš svoj moped.
Kar pa se tiče tuninga,je pa pomoje odvisno ali se boš vozil redno ali boš opravljal kakšne furce po nedeljskem kosilu,itd.
Če se boš redno,kar je malo verjetno ti priporočam BT cilinder,in da povprašaš uporabnika PVL,ki je po izračunih naredil avspuh,moj moped je s tem cilindrom in zapiljenim batom in avspuhom dosegel 94km/h(zmerjeno z GPS-om)
Vendar ker si napisal da si v moped pripravljen vložit 1000 eur,pa ti priporočam da kupiš kit,narediš po merah avspuh in še kakšne mojstre s foruma povprašaš za podrobnejšo predelavo,boš imel moped,ki ga bo vsak rad pogledal,če ima le kaj pojma o tem.
Point je da sem ga skoraj končal,nato pa dodajal drugačne dele nanj,to je trajalo skoraj dve leti.
Lahko predeluješ tako kot jaz,a ker si napisal da nimaš prav velike ideje kako bi ga predelal,ti predlagam da pogledaš po forumu druge šestke,ki so pač predelane,si uzameš en list in si zapišeš katiri deli so ti na različnih mopedit všeč,na koncu pa vse to združiš in si sestaviš svoj moped.
Kar pa se tiče tuninga,je pa pomoje odvisno ali se boš vozil redno ali boš opravljal kakšne furce po nedeljskem kosilu,itd.
Če se boš redno,kar je malo verjetno ti priporočam BT cilinder,in da povprašaš uporabnika PVL,ki je po izračunih naredil avspuh,moj moped je s tem cilindrom in zapiljenim batom in avspuhom dosegel 94km/h(zmerjeno z GPS-om)
Vendar ker si napisal da si v moped pripravljen vložit 1000 eur,pa ti priporočam da kupiš kit,narediš po merah avspuh in še kakšne mojstre s foruma povprašaš za podrobnejšo predelavo,boš imel moped,ki ga bo vsak rad pogledal,če ima le kaj pojma o tem.
Re: Predelava APN6S
še z moje strani nekej :
samo mašino daš @PVL-ju da ti zrihta da bo končna 100 magari ša mu plačaš , pa daš @pomartin -u izpuh delat pa je to to
samo mašino daš @PVL-ju da ti zrihta da bo končna 100 magari ša mu plačaš , pa daš @pomartin -u izpuh delat pa je to to
Re: Predelava APN6S
PVL nima časa za piljenje in pedenanje itd, mogoče kakšna malenkost oz. kakšen nasvet za kaj več pa ne ker ima veliko dela na faxu.gacoo napisal/-a:še z moje strani nekej :
samo mašino daš @PVL-ju da ti zrihta da bo končna 100 magari ša mu plačaš , pa daš @pomartin -u izpuh delat pa je to to
Ja vozim E90 jer to je malo jače,
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!