Sem kar kopiral: Nekateri ga že poznate. Najprej mal suhoparnosti:
Letnik 98, črne barve,
agregat E90, letnik 77, prenos 15/33, top speed okoli 100.
BT oprema (obratomer, števec...)
Dellorto 28, diza 104 (morm zamenjat nazaj na 130, ker sem zrak odprl),
Izpuh izpraznjen original ATX, na 2 dušilca, krivina renault 4,
Disk zavore spredaj/zadaj na BT felgah, gume 110-60/17 spredaj, 120-60/17zadaj, Vilice CTX, zadaj fedri marzocchi.
Maska malaguti fifity, žmigavci toyota yaris, prvi blatnik Acerbis.
In action:
No tole je, tlele ma BT mašino (za tehničnga)
In motorček, e90:
ATX za sekiča II
Re: ATX za sekiča II
ni slabo kr v redu zgledsmejko1 napisal/-a:wnb ghoostrider nene sej cool..prvi blatnik full paše
Re: ATX za sekiča II
zakon atx,pa obrate zlo hitr dobi,manjka še samo posnetek vožnje.
gledal sem ga že na prejšnji forumih in me zanima od kod ime?
gledal sem ga že na prejšnji forumih in me zanima od kod ime?
Re: ATX za sekiča II
ATX-a za sekiča I smo prodali, ker je bil neudoben za vožnjo (beri : ženske), ker je prijemal dost na visokih, in je potreboval mal bl živahno vožnjo. Pač sindrom lipnika II v povezavi z nanovo brušenim SLC cilindrom 39.štirjak napisal/-a:zakon atx,pa obrate zlo hitr dobi,manjka še samo posnetek vožnje.
gledal sem ga že na prejšnji forumih in me zanima od kod ime?
In potem smo vlili tega. E90 agregat pri prenosu 15/33 v kombinaciji z dolgo krivino avspuha omogoča ležerno vožnjo, odpusti 'pozabljeno' previsoko brzino; speljemo z ne veliko matra tudi v drugi.
Sekič = sestra op.a.
- TOMOSRIDER
- glava cilindra
- Prispevkov: 506
- Pridružen: Po Sep 07, 2009 8:56 pm
- Kraj: Kočevje
Re: ATX za sekiča II
lepo da ima tvoja sestra rada motorje
Stojim ob motorju, točm bencin in mislim na tebe, ko te jebe!