APN6 in lamo cilinder
APN6 in lamo cilinder
Dobil sem eno apn 6 letnik 82. Motorin je kot nov saj je bil skor 30 let pozabljen v kleti, le zadnje leto al dve se je neki zlo malega uporabljal.
Zdaj sm ga tud registriral.
Rad bi ga sfriziral ker tak kot je, je popolna nepremicnina.
Kaj pravte na lamo 42cilinder in ustrezen uplinjac. Rad bi, oziroma pogoj je, da ostane moped po zunanjem videzu popolnoma original.
Kater uplinjac bi delal na lamo cilindru in bi pasal spodi pod okvir?
Zdaj sm ga tud registriral.
Rad bi ga sfriziral ker tak kot je, je popolna nepremicnina.
Kaj pravte na lamo 42cilinder in ustrezen uplinjac. Rad bi, oziroma pogoj je, da ostane moped po zunanjem videzu popolnoma original.
Kater uplinjac bi delal na lamo cilindru in bi pasal spodi pod okvir?
Re: APN6 in lamo cilinder
čist super je navadn cilinder pobrusen na 40 al pa 42..,saj lamota moraš glih tak obdelat da pase v blok tak da je isto ce das navadnega nekomu pobrusit pa mas navadnega binga 12 pa kako mal vecjo dizo. pa bo. pa kanale mal spolirat.
Re: APN6 in lamo cilinder
Če hočeš originalni izgled, ti pride v poštev , da zbrusiš (ali daš nekomu, da ti to naredi) kanale, zvišaš kompresijo in povrtaš original vplinjač na 14mm. Potem še pravi izpuh in se bi že moralo premaknit nekam. Na 42mm se ti ne splača brusit, ker ne pridobiš skoraj nič, zaradi težjega bata pa zmanjšaš življenjsko dobo ležajev.
Re: APN6 in lamo cilinder
Cilinder M14, L bat (38) in primeren uplinjac (kateri), mogoce se 5. brzina
Bo slo kam?
Bo slo kam?
Re: APN6 in lamo cilinder
Potem daj vse od M14 in bo šlo enako, kot M14. Glava, cilinder in vplinjač.
Re: APN6 in lamo cilinder
Življensko dobo ležajev zmanjšaš že z večjo kompresijo, ampak to je stvar, ki jo moraš vzeti v zakup, če hočeš da gre moped bolje. Med vrtino 38 in 42 je kar ornk razlika. Malenkost sicer zapreš kote odprtja, vendar pridobiš na moči, navoru in izboljšaš razmerje hod-vrtina, zato tudi ne izgubiš na vrtljajih. Navaden cilinder brušen na 42 brez težav potegne verižno razmerje 14-34, medtem ko je pri originalu to malo težje.ro-bi napisal/-a:Če hočeš originalni izgled, ti pride v poštev , da zbrusiš (ali daš nekomu, da ti to naredi) kanale, zvišaš kompresijo in povrtaš original vplinjač na 14mm. Potem še pravi izpuh in se bi že moralo premaknit nekam. Na 42mm se ti ne splača brusit, ker ne pridobiš skoraj nič, zaradi težjega bata pa zmanjšaš življenjsko dobo ležajev.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Re: APN6 in lamo cilinder
Po mojih izkušnjah ima dosti daljšo življenjsko dobo fi38bat in brušeni kanali, glava, kot pa 42 bat. Meni gred na 42 batu nikoli ni držala dolgo, ko pa sem sestavil napiljen 38 mm cilinder in znižano glavo, mi je pa šlo 3 leta brez problemov.
Re: APN6 in lamo cilinder
Če hočeš, da ležaji zdržijo dolgo, potem moraš na gred montirati valjčne ležaje. Ojnica pa od derbi sende, ki ima močnejše valjčke na big endu. Se pa strinjam, da dlje zdržijo ležaji, pri vrtini 38, tudi, če ima motor večjo moč kot z 42 vrtino.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Re: APN6 in lamo cilinder
No včeraj sem napravil protikonus in morm reč da sem pozitivno presenečen .... 6ka je bol tiha, bolj se zavrti in tud končna je večja....
V 4. se zavrti v obrate in pride do enih 60km/h (manjka 5. ), mislu sm nekako to uglihat z verižniki, zdaj je še originalno gor (nism še pogledu kakšno razmerje je), mislu sem dat spredi en zob več, .....kaj pravte, .... al bi blo boljš zadi en manj .... rad bi sicer prdobil na končni. K za dosežt tistih 60 motor zelo zatuli in še neki piskat je začelo (frend mi pravi da je to sklopka in da naj ne bi blo nč takega), da bi tulili ležaji gredi ne verjamem, saj je motor premalo rabljen ... ima cca 500 km če jim sploh ima, resda je star, ma skor nč rabljen, pa še to kr sm do zdaj dal gor (elko 38 in zdaj ta protikonus) je vse skp malo cajta.
V 4. se zavrti v obrate in pride do enih 60km/h (manjka 5. ), mislu sm nekako to uglihat z verižniki, zdaj je še originalno gor (nism še pogledu kakšno razmerje je), mislu sem dat spredi en zob več, .....kaj pravte, .... al bi blo boljš zadi en manj .... rad bi sicer prdobil na končni. K za dosežt tistih 60 motor zelo zatuli in še neki piskat je začelo (frend mi pravi da je to sklopka in da naj ne bi blo nč takega), da bi tulili ležaji gredi ne verjamem, saj je motor premalo rabljen ... ima cca 500 km če jim sploh ima, resda je star, ma skor nč rabljen, pa še to kr sm do zdaj dal gor (elko 38 in zdaj ta protikonus) je vse skp malo cajta.
Re: APN6 in lamo cilinder
sprobana predelava je lamo pa 13 bing da zgleda original e90 avspuh ... lamota je spodej treba 0,8 spustit pa sesalnega na 145 izpušnega pa na 155 ... navor tak da s prenosi 15/27 greš lah s peto brzino od 25 km/h pa do 80+
Lp
Lp
Live life at full throttle!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!