Dize/šobe??
Dize/šobe??
Mi prosim lahko kdo razloži/potrdi, kaj pomeni številka dize? predvidevam, da kakšen premer luknje?
Poleg tega, bi pa še vprašal, če kdo kaj naroča šobe iz obnovi-si.si?
Najprej sem naročil dizo 60 za mojo apn6 - in je začela mrzla trokirat.
Nato naročim še 70ko za 14M - tudi trokira mrzla zdaj.
Oboje naj bi bilo po katalogu. Ali se pa jaz motim?
Poleg tega, bi pa še vprašal, če kdo kaj naroča šobe iz obnovi-si.si?
Najprej sem naročil dizo 60 za mojo apn6 - in je začela mrzla trokirat.
Nato naročim še 70ko za 14M - tudi trokira mrzla zdaj.
Oboje naj bi bilo po katalogu. Ali se pa jaz motim?
Re: Dize/šobe??
tudi sam sem naročil dize iz obnovi-si ,eno 64 in eno 70, in nisem ravno zadovoljen, so zelo površno narejene ;/jerc napisal/-a:Mi prosim lahko kdo razloži/potrdi, kaj pomeni številka dize? predvidevam, da kakšen premer luknje?
Poleg tega, bi pa še vprašal, če kdo kaj naroča šobe iz obnovi-si.si?
Najprej sem naročil dizo 60 za mojo apn6 - in je začela mrzla trokirat.
Nato naročim še 70ko za 14M - tudi trokira mrzla zdaj.
Oboje naj bi bilo po katalogu. Ali se pa jaz motim?
Re: Dize/šobe??
številka na šobi pomeni premer luknje v stotinkah milimetra; torej šoba 60 ima premer luknje 0.6mm
ne velja pa to za vse uplinjače in šobe!
ne velja pa to za vse uplinjače in šobe!
Live life at full throttle!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
Re: Dize/šobe??
Hvala za pomoč!
Je torej možno, da sem dvakrat dobil večjo dizo kot bi bilo pa treba?
Na kakšen način bi bilo najlažje to natančno izmeriti?
Je torej možno, da sem dvakrat dobil večjo dizo kot bi bilo pa treba?
Na kakšen način bi bilo najlažje to natančno izmeriti?
Re: Dize/šobe??
je možnojerc napisal/-a:Hvala za pomoč!
Je torej možno, da sem dvakrat dobil večjo dizo kot bi bilo pa treba?
Na kakšen način bi bilo najlažje to natančno izmeriti?
z digitalnim pomičnim merilom bi lahko zmeril luknjo
Live life at full throttle!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
Re: Dize/šobe??
ni treba za vsako malenkost takoj krivit druge .... dize se ne kupuje po komadih ampak rabiš jih ene par saj ni nujno da bosta 2 enaka mopeda delovala enako z enakimi dizami ... vsak motor potrebuje drugačno dizo in sicer z dizo se štela razmerje zrak/gorivo in tukaj so pomembne malenkosti ... če je prav naštelan se pa ugotavlja po svečki (kavno rjava) in moped ne sme trokirati ... če pa se greš loterijo z dizam in kupuješ na blef nekaj pa ni čudno da ne more delat kot treba in pri dizah že malenkosti se poznajo z 60 bo trokiralo z 64 bi pa bilo mogoče v nulo 70 preveč ... to so fine nastavitve ... sicer se da nastavit tudi tako da poskušaš omejit zrak v kolikor je preveč zraka ampak potem pač ni moč mopeda optimalna saj to pomeni da nisi izkoristil maximuma kar lahko moped še prebavi (max razmerje zrak/bencin) in posledično manjša moč ....
ni to tako enostavno kot si nekateri predstavlate
ni to tako enostavno kot si nekateri predstavlate
Re: Dize/šobe??
No, meni se ne zdi ravno malenkost. Sicer pa nisem takoj šel nikogar krivit, zato sem namreč vprašal. Pa tudi preden sem karkoli napisal, sem poskusil še kaj drugega na mopedu uštimat.aljo69 napisal/-a:ni treba za vsako malenkost takoj krivit druge .... dize se ne kupuje po komadih ampak rabiš jih ene par saj ni nujno da bosta 2 enaka mopeda delovala enako z enakimi dizami ... vsak motor potrebuje drugačno dizo in sicer z dizo se štela razmerje zrak/gorivo in tukaj so pomembne malenkosti ... če je prav naštelan se pa ugotavlja po svečki (kavno rjava) in moped ne sme trokirati ... če pa se greš loterijo z dizam in kupuješ na blef nekaj pa ni čudno da ne more delat kot treba in pri dizah že malenkosti se poznajo z 60 bo trokiralo z 64 bi pa bilo mogoče v nulo 70 preveč ... to so fine nastavitve ... sicer se da nastavit tudi tako da poskušaš omejit zrak v kolikor je preveč zraka ampak potem pač ni moč mopeda optimalna saj to pomeni da nisi izkoristil maximuma kar lahko moped še prebavi (max razmerje zrak/bencin) in posledično manjša moč ....
ni to tako enostavno kot si nekateri predstavlate
Da dva mopeda z istimi lahko delujeta različno je res, samo če imam dva mopeda v originalnemu stanju, bi morala delovati nekako enako z originalnimi dizami. Zato tudi nisem kupoval na blef ampak prek navodil (slika --> 14TLS ima enak uplinjač). Zato sem naročil dizo 70, dobil tudi sem dizo na kateri piše ''70'', ampak rezultat pa ni najbolj v redu.
Da so to fine nastavitve se zavedam, sem na podlagi (res da skromnih) izkušenj opazil. Pa tudi nekaj knjig sem prebral, da se zavedam delikatnosti tako majhnih uplinjačev.
Hotel sem samo vprašati, če ima še kdo take izkušnje. Bolje se pozanimati, kot pa da se zajebavam, ker bi mislil, da sem ga nekje drugje ušpičil
Re: Dize/šobe??
že že da ima lahko on 70 dizo ... sam kaj pa filter ? važno je razmerje ... in to mora biti točno ... če je zraka preveč se takoj poruši razmerje in ni to to ...
Re: Dize/šobe??
Tole velja predvsem za dellorto dize. Mikuni mislim da ima približno še enkrat večje oznake.cerar napisal/-a:številka na šobi pomeni premer luknje v stotinkah milimetra; torej šoba 60 ima premer luknje 0.6mm
ne velja pa to za vse uplinjače in šobe!
Re: Dize/šobe??
Pa ne gledat kataloga. Moraš vedeti tudi to, da je bil leta 78 bencin nekih 85 oktanov, to danes spet pomeni nekaj številk drugačno dizo, ker je boljši bencin itd.
"Everything seemed very much to the limit and very difficult to improve any more" -Jan Thiel
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'