Prosim koga, če mi lahko razloži vlogo tretjega regulirnega vijaka na vplinjaču. Za dva vem- eden je za nizke vrtljaje, drugi za poln plin, za tretjega pa ne najdem nikjer, kaj bi lahko bila njegova vloga.
Vplinjač je bil na gokartu, premer grla je 24mm in je kot nalašč za tomos tunat
Vplinjač IBEA tilotson
Re: Vplinjač IBEA tilotson
najbolše da vprasas kakiga serviserja za gokarte nisem ziher samo mogoce je za luf.. nevem vprasaj strokovnjaka
Re: Vplinjač IBEA tilotson
štandgas ?
Re: Vplinjač IBEA tilotson
mislim da je za prosti tek motorja.
če pa ni je pa lahk tud za pretok goriva.
nekaj od tega mora bit.
če pa ni je pa lahk tud za pretok goriva.
nekaj od tega mora bit.
Re: Vplinjač IBEA tilotson
tako je s temi vijaki:
- vijak L z njim štimaš nizke vrtljaje in pospeševanje (če ni prav naštiman mašina "muka" al pa takoj crkne ko daš gas)
- vijak H z njim štimaš visoke vrtljaje in moč (pri maximalnemu gasu, plinu mašina trokira, se zatika)
- vijak T je pa za prosti tek, minimum.
Te vijake se v večini primerov štima z posluhom, groba nastavitev je da oba (L,T) najprej priviješ do konca (zapreš) nato pa ju oba za en obrat odviješ. v 5.,6. poskusu naj bi vžgala mašina, potem pa sledi fina nastavitev prek sluha.
upam da sem pomagal. lp
- vijak L z njim štimaš nizke vrtljaje in pospeševanje (če ni prav naštiman mašina "muka" al pa takoj crkne ko daš gas)
- vijak H z njim štimaš visoke vrtljaje in moč (pri maximalnemu gasu, plinu mašina trokira, se zatika)
- vijak T je pa za prosti tek, minimum.
Te vijake se v večini primerov štima z posluhom, groba nastavitev je da oba (L,T) najprej priviješ do konca (zapreš) nato pa ju oba za en obrat odviješ. v 5.,6. poskusu naj bi vžgala mašina, potem pa sledi fina nastavitev prek sluha.
upam da sem pomagal. lp
Re: Vplinjač IBEA tilotson
Low, za nastavitve na nizkih vrtljajih, high za nastavitve visokih vrtljajev in vijak prostega teka. To so odlični uplinjači, ki pa zahtevajo od voznika dosti dela in obilo posluha. Ko odvzameš plin je potrebno H vijak približno za četrtino zapreti, sicer zalije motor in se zato pri pospeševanju iz ovinka težko pobere. Ko pospešuješ pa moraš vijak spet odpreti. Jaz sem imel s svojim tillotsonom 25,4 obilo težav, dokler nisem vprašal sestričnine hčerke, ki je vozila gokard v državnem tekmovanju. No ona mi je lepo razložila kako je s temi tillotson racing uplinjači.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Re: Vplinjač IBEA tilotson
Jaz imam še dva takšna doma, ki sta bila na gokartu 60cc (gazela free klasa), so bli pa težki za nastavlat, se je fotr namatral, jaz takrat še nisem kaj dosti tega prešramfal. Smo pa navarili dve podložki na vijake za nastavljanje in sem enega pred ovinkom zaprl z levo roko pod pazduho desne roke in potem po ravninah spet odpiral, je blo kar jajcanja s tem. Mislim pa da imam doma ene napravce za nastavljat te vplinjače, neka merilna urica za merjenje podtlaka, drugače pa na uho ja.
"Everything seemed very much to the limit and very difficult to improve any more" -Jan Thiel
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'