Vplinjač IBEA tilotson

Predelave pogonske sile mopeda
Odgovori
ro-bi
cilinder
Prispevkov: 1229
Pridružen: Po Apr 09, 2012 5:41 pm

Vplinjač IBEA tilotson

Odgovor Napisal/-a ro-bi »

Prosim koga, če mi lahko razloži vlogo tretjega regulirnega vijaka na vplinjaču. Za dva vem- eden je za nizke vrtljaje, drugi za poln plin, za tretjega pa ne najdem nikjer, kaj bi lahko bila njegova vloga.
Vplinjač je bil na gokartu, premer grla je 24mm in je kot nalašč za tomos tunat :)
Priponke
IMG_20120417_152748 copy.jpg
IMG_20120417_152734 copy.jpg
IMG_20120417_152714 copy.jpg
zanek46
vplinjač
Prispevkov: 476
Pridružen: Če Feb 09, 2012 7:56 pm
Kraj: maribor

Re: Vplinjač IBEA tilotson

Odgovor Napisal/-a zanek46 »

najbolše da vprasas kakiga serviserja za gokarte :D :) nisem ziher samo mogoce je za luf.. nevem :) vprasaj strokovnjaka :D
Uporabniški avatar
aljo69
el presidente
Prispevkov: 6820
Pridružen: Po Avg 10, 2009 1:53 pm
Kraj: Celje

Re: Vplinjač IBEA tilotson

Odgovor Napisal/-a aljo69 »

štandgas ?
lohtor
auspuh lager
Prispevkov: 1
Pridružen: Po Jan 30, 2012 8:33 pm

Re: Vplinjač IBEA tilotson

Odgovor Napisal/-a lohtor »

mislim da je za prosti tek motorja.
če pa ni je pa lahk tud za pretok goriva.
nekaj od tega mora bit. :)
urosv
auspuh lager
Prispevkov: 4
Pridružen: To Avg 06, 2013 12:46 am

Re: Vplinjač IBEA tilotson

Odgovor Napisal/-a urosv »

tako je s temi vijaki:
- vijak L z njim štimaš nizke vrtljaje in pospeševanje (če ni prav naštiman mašina "muka" al pa takoj crkne ko daš gas)
- vijak H z njim štimaš visoke vrtljaje in moč (pri maximalnemu gasu, plinu mašina trokira, se zatika)
- vijak T je pa za prosti tek, minimum.

Te vijake se v večini primerov štima z posluhom, groba nastavitev je da oba (L,T) najprej priviješ do konca (zapreš) nato pa ju oba za en obrat odviješ. v 5.,6. poskusu naj bi vžgala mašina, potem pa sledi fina nastavitev prek sluha.
upam da sem pomagal. lp
Uporabniški avatar
Pich
Mojster
Prispevkov: 2601
Pridružen: Sr Okt 13, 2010 6:42 pm
Kraj: Idrija

Re: Vplinjač IBEA tilotson

Odgovor Napisal/-a Pich »

Low, za nastavitve na nizkih vrtljajih, high za nastavitve visokih vrtljajev in vijak prostega teka. To so odlični uplinjači, ki pa zahtevajo od voznika dosti dela in obilo posluha. Ko odvzameš plin je potrebno H vijak približno za četrtino zapreti, sicer zalije motor in se zato pri pospeševanju iz ovinka težko pobere. Ko pospešuješ pa moraš vijak spet odpreti. Jaz sem imel s svojim tillotsonom 25,4 obilo težav, dokler nisem vprašal sestričnine hčerke, ki je vozila gokard v državnem tekmovanju. No ona mi je lepo razložila kako je s temi tillotson racing uplinjači.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Uporabniški avatar
macula
Mojster
Prispevkov: 2011
Pridružen: Ne Sep 12, 2010 8:05 pm
Kraj: Idrija

Re: Vplinjač IBEA tilotson

Odgovor Napisal/-a macula »

Jaz imam še dva takšna doma, ki sta bila na gokartu 60cc (gazela free klasa), so bli pa težki za nastavlat, se je fotr namatral, jaz takrat še nisem kaj dosti tega prešramfal. Smo pa navarili dve podložki na vijake za nastavljanje in sem enega pred ovinkom zaprl z levo roko pod pazduho desne roke in potem po ravninah spet odpiral, je blo kar jajcanja s tem. Mislim pa da imam doma ene napravce za nastavljat te vplinjače, neka merilna urica za merjenje podtlaka, drugače pa na uho ja. :)
"Everything seemed very much to the limit and very difficult to improve any more" -Jan Thiel

'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
Odgovori