Razna vprašanja o tuningu
- koroman
- predelana mašina
- Prispevkov: 1875
- Pridružen: Po Avg 31, 2009 10:44 pm
- Kraj: zlatoličje - maribor
Re: Razna uprašanja o tuningu
ti samo naredi tak ko sem ti napisal pa se nimaš kaj bat
Re: Razna uprašanja o tuningu
pozdravljeni
mene pa zanima kako bi lahko predelal tomos apn 4 ms brez da bi kaj tikal cilinder. za zdaj imam nov bing 12 nov cilinder 12 sorno gred od atx-a lipnik izpuh, 5 prestavo, 38mm l bat, in štel dizo. zdaj bi pa rad da bi motor pridobil malo več navora in moči končna hitrost me ne zanima.
hvala za odgovore.
lp benjamin
mene pa zanima kako bi lahko predelal tomos apn 4 ms brez da bi kaj tikal cilinder. za zdaj imam nov bing 12 nov cilinder 12 sorno gred od atx-a lipnik izpuh, 5 prestavo, 38mm l bat, in štel dizo. zdaj bi pa rad da bi motor pridobil malo več navora in moči končna hitrost me ne zanima.
hvala za odgovore.
lp benjamin
Re: Razna uprašanja o tuningu
menjaj zobnike ... stem da bo pol padla končna ... kok maš zdej zobnike ?ivn1994 napisal/-a:pozdravljeni
mene pa zanima kako bi lahko predelal tomos apn 4 ms brez da bi kaj tikal cilinder. za zdaj imam nov bing 12 nov cilinder 12 sorno gred od atx-a lipnik izpuh, 5 prestavo, 38mm l bat, in štel dizo. zdaj bi pa rad da bi motor pridobil malo več navora in moči končna hitrost me ne zanima.
hvala za odgovore.
lp benjamin
Re: Razna uprašanja o tuningu
aljo69 napisal/-a:menjaj zobnike ... stem da bo pol padla končna ... kok maš zdej zobnike ?ivn1994 napisal/-a:pozdravljeni
mene pa zanima kako bi lahko predelal tomos apn 4 ms brez da bi kaj tikal cilinder. za zdaj imam nov bing 12 nov cilinder 12 sorno gred od atx-a lipnik izpuh, 5 prestavo, 38mm l bat, in štel dizo. zdaj bi pa rad da bi motor pridobil malo več navora in moči končna hitrost me ne zanima.
hvala za odgovore.
lp benjamin
Zdej mam original zadaj 34 spredaj pa se ne spomnim
Re: Razna uprašanja o tuningu
Če res hočš maximum iz original cilindra vn povlečt vsekakor rabš avspuh po meri, večji fergazer in obdelano kapo. Če pa imaš kakega stare binga 12 ga pa lahko na 14 prevrtaš in namesto filtra daš mogoče samo najlonko s tem da potem verjetno rabiš malo večjo dizo.
Re: Razna uprašanja o tuningu
za navor dobi kje kak fi 42 cilinder, ali pa lamo cilinder. fergazer lahko pustiš bing 12, bo dovolj.
drugače pa če nebi menjal cilindra pa daj gor raje original auspuh. v original auspuhu pa se samo odreže tisto cevko k pride iz krivine na dolžino cca 2 cm pa je super auspuh za navor.
drugače pa če nebi menjal cilindra pa daj gor raje original auspuh. v original auspuhu pa se samo odreže tisto cevko k pride iz krivine na dolžino cca 2 cm pa je super auspuh za navor.
"It is remarkable how similar the pattern of love is to the pattern of insanity."
Re: Razna uprašanja o tuningu
golnar napisal/-a:za navor dobi kje kak fi 42 cilinder, ali pa lamo cilinder. fergazer lahko pustiš bing 12, bo dovolj.
drugače pa če nebi menjal cilindra pa daj gor raje original auspuh. v original auspuhu pa se samo odreže tisto cevko k pride iz krivine na dolžino cca 2 cm pa je super auspuh za navor.
Ok hvala obemu. Saj zdaj bom dal verjetno gor bing 19. Pa zanima me ce ima kdo stransko koleno za ta fergazer?
Re: Razna uprašanja o tuningu
KVASoooO napisal/-a:Če res hočš maximum iz original cilindra vn povlečt vsekakor rabš avspuh po meri, večji fergazer in obdelano kapo. Če pa imaš kakega stare binga 12 ga pa lahko na 14 prevrtaš in namesto filtra daš mogoče samo najlonko s tem da potem verjetno rabiš malo večjo dizo.
Kako bi pa lahko obdelal kapo?
Re: Razna uprašanja o tuningu
za začetek nižanje, lahko pa poskusiš narediti squish pas- kapa se na enem mestu točno prilagaja vrhu bata
bol star bol nor!
Re: Razna uprašanja o tuningu
Tako ja, če se pa hočš bolj poglobit v tuning in v samo delovanje motorja preberi kakšno od knjig, ki so objavljene v arhivu