piaggio ciao

Imate probleme z mopedom? dovolite, da vam pomagamo in svetujemo
Odgovori
404notfound
auspuh lager
Prispevkov: 19
Pridružen: Če Okt 28, 2010 10:16 pm

piaggio ciao

Odgovor Napisal/-a 404notfound »

zivjo,kupil sem rabljenega piggiota ciao in se nism spomnil da uprasam lastnika kako se ga užge,in vas sedaj sprasujem kaj rabim narediti da bi ga vzgal.

lp 404notfound
404notfound
auspuh lager
Prispevkov: 19
Pridružen: Če Okt 28, 2010 10:16 pm

Re: piaggio ciao

Odgovor Napisal/-a 404notfound »

zivjo oprostite to stvar sem že rešil, zanima me pa kaksne majhne predelave mi priporocate z minimalnimi stroški
Uporabniški avatar
z@n
predelana mašina
Prispevkov: 1567
Pridružen: Sr Avg 12, 2009 9:16 pm
Kraj: Kamnik

Re: piaggio ciao

Odgovor Napisal/-a z@n »

Brez zamere, sam če še motorja nisi znal užgat nimaš pol kej šraufat po njem... bo še najbol
404notfound
auspuh lager
Prispevkov: 19
Pridružen: Če Okt 28, 2010 10:16 pm

Re: piaggio ciao

Odgovor Napisal/-a 404notfound »

z@n napisal/-a:Brez zamere, sam če še motorja nisi znal užgat nimaš pol kej šraufat po njem... bo še najbol
nene....tisto je bilo prej ko je bil minus, danes sem ga vzgal v prvo

p.s. motor je že več let stal oz.ni bil prižgan
404notfound
auspuh lager
Prispevkov: 19
Pridružen: Če Okt 28, 2010 10:16 pm

Re: piaggio ciao

Odgovor Napisal/-a 404notfound »

kdorkoli?prosim
Uporabniški avatar
Glorenzo
zariban cilinder
Prispevkov: 105
Pridružen: Če Jun 03, 2010 6:37 pm
Kraj: Okolica Ajdovščine

Re: piaggio ciao

Odgovor Napisal/-a Glorenzo »

Poišči izpuh s širokim kolenom (če ga še nimaš), za več hitrost menjaj zadnjo jermenico z manjšo (večja hitrost, manj moči z aklance), če imaš možnost znižaj glavo za par desetink milimetra.
To so najenostavnejše predelave in najmanj zahtevne.
lostid
kriva felna
Prispevkov: 62
Pridružen: So Jun 12, 2010 7:43 pm

Re: piaggio ciao

Odgovor Napisal/-a lostid »

poceni predelave (moraš pa vedet kaj delaš) :

Iglo iz ferga dej ven ( segreješ blok ferga in vn pade), pobrusi na 13mm oz več, vstavi nazaj
Pobrusi vsisno luknjo na bloku, na gredi pobrusi par mm na vsaki strani tam kjer se odpira in zapira vsisni kanal
pobrusi bat tako da ko pride dol na polno odpre izpušni kanal.
povečaj kanale malo levo/desno pazi kje se stikajo obročki tam ne sme biti kanala, robovi ne smejo biti ostri

to je bolj taka trotl butelj predelave, najbolje bi bilo da si lepo napišeš kote odpiranja prebereš kakšno knjigo o 2t tuningu, popraviš te kote, in narediš auspuh ki bo prirejen za tvoj cilinder
Odgovori