Projekt Tomos BT90
Projekt Tomos BT90
Sveže rane kot pravijo temu,projekt se je začel aprila 2008 in je bil zaključen julija 2008 .motor pa prodam v celoti oktobra 2008.Žal mi je za ta motor najbolj od vseh kar sem jih imel,saj je bil sestavljen iz nule.Kot zanimivost nikoli tudi ni blo okvare na njem.Prodan je bil v Postojno,kjer ga je lastnik zaribal tretji dan in ga razstavil v dele in to me boli,ker tisti kmet ni mel pojma kolko truda je blo vloženega v ta motor.Tako da mislim da si zasluži svojo temo,čeprav več ne obstaja.
No takole se je začelo Aprila 08, dobil sem v ponudbo tole podrtijo na sliki
Ker me take stavri že od nekdaj privlačijo,sem se odločil za nakup,in nekega deževnega jutra sma z kolegom skočla v polota ter se odpeljala proti Selnici ob Dravi.No ko sma prišla domov je nehalo deževati,jas takrat seveda nisem mel miru in sem začel moped malo sestavljat.
Deli so zaćeli letet iz vseh strani,in stvar je počasi začela spominjat na BT-ja ,to kar je nekoč tudi bil.
Ker sem želel nekaj več,sem se stegnil za eno (pratkično hin) mašino od Elektronika 90, ja tukaj lahko že rečemo da govorimo o motorju.
Počasi sem imel vse potrebne dele in stvar sem začel počasi razstavljat,na sliki so že obrušene plastike
Mašino sem dal počivat
In pričel z barvanjem... Najprej sem v svetlikajočo črno pobarval okvir ter spodje krake vilc.(na sliki so vilce že montirane na okvir)
Tudi platišča so dobila svežo barvo
Plastike so šle najprej v špric kit ,nato pa v metalik modro barvo na bazni osnovi,sledil pa je še nanos laka,da se je stvar šajnala.
Nato sem se lotil še mašine, bloki ,menjalnik ,cilinder in gred so bili ok.Dokupil sem najprej nov bat, nato sem predelal ctx glavo,namreč porezkal se ve ven celoten kompresijski prostor z navojem za svečko
noter je prišla jeklena puša ,z zdrejanim kompresijskim prostorom,za boljši izkoristek ter kompresijo.Seveda tudi nova tesnila ,semeringi in vijaki, skratka generalka.Kupil sem tudi nov vplinjač Stage 6 24.
Začelo se je finalno sestavljanje,najprej mašina, nato pa še vse ostalo.
Kasneje sem obnovil še izpuh,ter spoliral mašino
Zadnje dejanje je bil spojler,ker sem želel nekaj posebnega ,sem si zmešal še malo srebrne barve ,ter se malo poigral.
Naj počiva (počivajo deli) v miru,nebo pa nikoli pozabljen.
No takole se je začelo Aprila 08, dobil sem v ponudbo tole podrtijo na sliki
Ker me take stavri že od nekdaj privlačijo,sem se odločil za nakup,in nekega deževnega jutra sma z kolegom skočla v polota ter se odpeljala proti Selnici ob Dravi.No ko sma prišla domov je nehalo deževati,jas takrat seveda nisem mel miru in sem začel moped malo sestavljat.
Deli so zaćeli letet iz vseh strani,in stvar je počasi začela spominjat na BT-ja ,to kar je nekoč tudi bil.
Ker sem želel nekaj več,sem se stegnil za eno (pratkično hin) mašino od Elektronika 90, ja tukaj lahko že rečemo da govorimo o motorju.
Počasi sem imel vse potrebne dele in stvar sem začel počasi razstavljat,na sliki so že obrušene plastike
Mašino sem dal počivat
In pričel z barvanjem... Najprej sem v svetlikajočo črno pobarval okvir ter spodje krake vilc.(na sliki so vilce že montirane na okvir)
Tudi platišča so dobila svežo barvo
Plastike so šle najprej v špric kit ,nato pa v metalik modro barvo na bazni osnovi,sledil pa je še nanos laka,da se je stvar šajnala.
Nato sem se lotil še mašine, bloki ,menjalnik ,cilinder in gred so bili ok.Dokupil sem najprej nov bat, nato sem predelal ctx glavo,namreč porezkal se ve ven celoten kompresijski prostor z navojem za svečko
noter je prišla jeklena puša ,z zdrejanim kompresijskim prostorom,za boljši izkoristek ter kompresijo.Seveda tudi nova tesnila ,semeringi in vijaki, skratka generalka.Kupil sem tudi nov vplinjač Stage 6 24.
Začelo se je finalno sestavljanje,najprej mašina, nato pa še vse ostalo.
Kasneje sem obnovil še izpuh,ter spoliral mašino
Zadnje dejanje je bil spojler,ker sem želel nekaj posebnega ,sem si zmešal še malo srebrne barve ,ter se malo poigral.
Naj počiva (počivajo deli) v miru,nebo pa nikoli pozabljen.
Re: Projekt Tomos BT90
lepo povedano in napisano !
Priznam da mi je šlo malo na jok
Priznam da mi je šlo malo na jok
Re: Projekt Tomos BT90
Zlo lep komu si ga pa prodal v Postojno če ni skrivnost k jst sm tut s Postojne
Re: Projekt Tomos BT90
ja, totega pa je res škoda.. hvala bogu, da sem se tik preden je šel, lahko še peljal z njim
nekje še mam slike, ko je že bil razstavljen in v škatlah
nekje še mam slike, ko je že bil razstavljen in v škatlah
Re: Projekt Tomos BT90
Dober motor, moje sožalje.
Re: Projekt Tomos BT90
Vbistvu sem se takrat zajebal ko sem ga prodal, kupit sem namreč mislo enga Audija Coupeja 20v quattro, ki ga pol hvala bogu nisem , dnar od tega sem pa vseeno zapravo .
Re: Projekt Tomos BT90
Zelo lepo zrihtano
Re: Projekt Tomos BT90
Atx maska bi mu ful pasala, drgac je zlo dober motor vse pohvale
Re: Projekt Tomos BT90
Car99 a mi lohk poveš kko si priklopil ferg pa kero dizo si uporabu, k jst mam zdej na e90 mašini gor 24mm R/Tja pa mam not 106dizo pa na airbox zdej me pa zanima če se ti kej spomnš
Re: Projekt Tomos BT90
Ferg in koleno sem povezal z gumjasto cevjo,pa objemko na vsako stran.Diza 102, pa brez filtra ...
To kar si ti napisal je fuul preveč goriva. 110 diza je v navadnem 24 in zaliva fuul, rt pa je mel 120 dizo v originalu.
To kar si ti napisal je fuul preveč goriva. 110 diza je v navadnem 24 in zaliva fuul, rt pa je mel 120 dizo v originalu.