e90 & dellortro PHBG 21 težave

Imate probleme z mopedom? dovolite, da vam pomagamo in svetujemo
Uporabniški avatar
kirezagar
glava cilindra
Prispevkov: 633
Pridružen: Ne Jun 20, 2010 1:42 pm
Kraj: Slakov rojstni kraj

Re: e90 & dellortro PHBG 21 težave

Odgovor Napisal/-a kirezagar »

Kaj točno si naredil? Ker mam enake težave z atxom.
Uporabniški avatar
filius
specjalka
Prispevkov: 3946
Pridružen: Pe Avg 21, 2009 11:05 am

Re: e90 & dellortro PHBG 21 težave

Odgovor Napisal/-a filius »

Am vzel sem žico za elektriko, odstranil izolacijo pol maš pa not velik takih mejhnih žičk. No in uzel sm eno tako "žičko" dolgo caa 5cm jo porinil v luknico čez dizo ter en konev navil okol navoja na dizi ( da nemore ta žička uit). Uglavnm s tem zablokiraš dizo in dobiš npr s prejšne 45 dize na 35 dizo (zgolj primer).

Drgač pa obstaja šeena fora, če maš dizo preveliko, jo zalotaš s spajkalnikom, ter nato šeenkrat zvrtaš, na tisto velikost ko moraš...
Ja vozim E90 jer to je malo jače,
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!
Uporabniški avatar
kirezagar
glava cilindra
Prispevkov: 633
Pridružen: Ne Jun 20, 2010 1:42 pm
Kraj: Slakov rojstni kraj

Re: e90 & dellortro PHBG 21 težave

Odgovor Napisal/-a kirezagar »

filius napisal/-a:Am vzel sem žico za elektriko, odstranil izolacijo pol maš pa not velik takih mejhnih žičk. No in uzel sm eno tako "žičko" dolgo caa 5cm jo porinil v luknico čez dizo ter en konev navil okol navoja na dizi ( da nemore ta žička uit). Uglavnm s tem zablokiraš dizo in dobiš npr s prejšne 45 dize na 35 dizo (zgolj primer).

Drgač pa obstaja šeena fora, če maš dizo preveliko, jo zalotaš s spajkalnikom, ter nato šeenkrat zvrtaš, na tisto velikost ko moraš...
Torej, dizo odšraufam stran, dam čez žičko, konec žičke navijen na navoj od dize, zašraufam in zašraufam dizo nazaj. Pa se da lepo zašraufat al žička kaj moti pri šraufanju? Žička mora bit napeljana čez celo dizo? mora kej vn gledat spredej?
Uporabniški avatar
filius
specjalka
Prispevkov: 3946
Pridružen: Pe Avg 21, 2009 11:05 am

Re: e90 & dellortro PHBG 21 težave

Odgovor Napisal/-a filius »

Motor sedaj deluje odlično :P Žal brez filtra. S filtrom je diza 90 prevelika, čeprav mi je z bingom in 90 dizo ter s tem airboxom delovalo ok... Ma kdo kakšno idejo zakaj? V kratkem dobim manjše dize da nato spravim gor še original airbox... Ker brez airboxa je vse mastno od goriva ter motor je kar glasen...
Ja vozim E90 jer to je malo jače,
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!
golnar
Mojster
Prispevkov: 1734
Pridružen: Po Apr 19, 2010 11:29 pm

Re: e90 & dellortro PHBG 21 težave

Odgovor Napisal/-a golnar »

jz sm glih danes se igral z zrakom na moji ctx90. mam pa bing 20 pa mislim da 88 dizo. je pa bilo glih obratno, motor ni šel nikamor ker je blo skos preveč zraka. tako da sem na original airboxu mogu tisti okrogel filter še polovično zalimat, in zdaj motor že precej lepo pelje, vendar mu še nekaj manjka.

pišem pa to zato, ker me bega, da je pri tebi 90 diza prevelika, pri meni pa 88 precej premajhna. morda pa nekje okol filtra nimam kaj zadihtano...
"It is remarkable how similar the pattern of love is to the pattern of insanity."
Uporabniški avatar
P Blade
vplinjač
Prispevkov: 385
Pridružen: Sr Okt 21, 2009 9:54 pm
Kraj: Lajbah-Izola

Re: e90 & dellortro PHBG 21 težave

Odgovor Napisal/-a P Blade »

1.)E90 z dellorto 24, dizo 104 airboxom in nekajkrat prekrižano mrežo za komarje v luknjeh na obeh straneh (ena od vložka filtra, ena narejena na nasprotni strani komore, obe nekje fi 80), pelje odlično. Seveda muka k krosa...
2.)E90 z dellorto 28 in dizo 100 in dodelanim BT filtrom (odprt, da zrak vleče okoli in okoli skozi vložek, ne samo zadaj), dela odlično, vendar ni tiste živahnosti.
3.)E90 z dellorto 28, dizo 100, airbox način postavka 1. v nizkih nekako normalno spelje, vendar ga na visokih mori, da drži nekje 90-100, je potrebno dodati malo zavga.
4.)E90 z dellorto 28, dizo 132, airbox način postavka 1. malo zacmoka in 'trdo' zlaufa k 125cc krosa, od srednjih naprej pa pelje odlično. Kljub malenkostnem zacmokanju (ne gladkemu zlaufu) je motor zelo odziven na nizkih. (ne znam opisat stanja no, tist s kroso je dost realno)
Slika
Odgovori