automatic_7 napisal/-a: ↑So Okt 15, 2022 9:21 pm
Če pogledaš kataloge rezervnih delov, imajo vilice od Colibri A5 teleskope (219210) enake kot apn6s in spodnje krake (219242) enake kot avtomatiki novejši A3 in A35.
Predvidevam da ima Colibri torej enako dolžino vilic kot apn6s s tem da ima spodnje vpetje za kolo kot avtomatiki.
Tako da načeloma gor jih boš namontiral le dolžina lahko odstopa od originalnih. Ali pa izmeri dolžino tvojih (čeprav so verjetno sesedene) in pa vprašaj motos naj ti izmeri dolžino tistih ebr.
Hvala za odgovor, mi je uspelo najti slike mer teh vilic na neki drugi strani in načeloma vse ustreza, ko sem pomeril, tako da upajmo da bo tudi v praksi vse dobro. Bom pa poklical na motos, za vsak slučaj.
Imel bi pa še eno drugo vprašanje oz. nekaj na drugo temo, tokrat glede Tomos ATX in pretvorbi na Dellorto 14/12 uplinjač.
Trenutno z namenom registracije sestavljam Tomos ATX in imam original ATX 38mm cilinder, BT glavo ter (zanekrat) še MF Power 3, katerega nameravam nadomestiti z originalnim ATX izpuhom oz. ponaredkom le-tega, nimam pa original Bing 18/12/110 uplinjača. V neki temi tu gor sem bral, da je Dellorto 14/12 kar dober nadomestek oz. kar izboljšava v primerjavi z originalom in ker imam par teh uplinjačev že doma, bi želel ATX pretvoriti na ta uplinjač, bi pa pred tem imel par vprašanj, ker mi ni uspelo najti več informacij.
V temi je bilo omenjeno, da se kot koleno (originala ni, niti ga nimam za Dellorto 14/12) lahko uporabi tisto od A3, kar je glede na ceno ATX kolen super, če je res, bolj kot pa me zanima, ali bi potreboval menjati tudi glavne šobe na uplinjaču za večjo, saj drugih ta uplinjač mislim da nima. Poleg tega me zanima, ali se uporabi tudi original guma, ki drugače vodi do airboxa ter filter (ne vidim smisla, sicer, glede na to da je že v airboxu). V vsakem primeru bom moral narediti povezavo med airboxom in uplinjačem, vendar toliko da vem, preden se lotim kupovati stvari in ugotovim, da mi česa sploh ne bi bilo treba kupovati, ker moram itak narediti doma. Zadnja stvar, ki me še zanima glede uplinjača je, kateri bovden plina potem ustreza za celotno zadevo, za vsak slučaj, če original bovden od ATX ne bi ustrezal po dolžini.
Glede na to, da motor sestavljam z namenom registracije, me zanima samo še to, kake zmogljivosti lahko potem pričakujem od motorja, seveda z ponaredkom original izpuha in ne MF3.
Hvala ter lep pozdrav