Slabša obdelava, niti en bat ni istih dimenzij. stifri na štuku obročka so z "rumene" varilne žice. Obročki so tudi bolj bogi. Skratka v svoj moped ga ne dam, če ga mi pa stranka prinese, pa pač zmontiram...
Razna vprašanja (delavnica)
Re: Razna vprašanja (delavnica)
Ja vozim E90 jer to je malo jače,
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!
Re: Razna vprašanja (delavnica)
Zdravo, imam APN4, popolnoma original in me zanima kakšno prestavno razmerje je najbolj optimalno? Trenutno zvrti 4 do konca in bi mi malo končne hitrosti prišlo prav, saj se vozim 90% po mestu.
Re: Razna vprašanja (delavnica)
En "zob" več spredaj. Samo zgubiš pospeške, kar je za mesto za "normalno" vožnjo kar pomembno.
lp
lp
Re: Razna vprašanja (delavnica)
Zanima me kater material je primeren za semeringe? Namreč šel sem v specializirano z ležaji in semeringi in so mi ponudili NBR ali FPM semeringe. Koliko gledam je v orginalu NBR če se ne motim?
FPM so bolj temperaturno odporni baje.
FPM so bolj temperaturno odporni baje.
Re: Razna vprašanja (delavnica)
katera cinšpula gre na ta vžig:
https://www.trgovina.obnovi-si.si/index ... ct_id=1437
Verjetno tale? :
https://www.trgovina.obnovi-si.si/index ... ct_id=1438
https://www.trgovina.obnovi-si.si/index ... ct_id=1437
Verjetno tale? :
https://www.trgovina.obnovi-si.si/index ... ct_id=1438
Re: Razna vprašanja (delavnica)
tako je.
Re: Razna vprašanja (delavnica)
A je to variabilen vžig?
-
- auspuh lager
- Prispevkov: 17
- Pridružen: Če Avg 19, 2021 11:29 pm
Re: Razna vprašanja (delavnica)
Prejšnji teden sem dal na apn6 originalen cilinder pohoonan na 39 ter 39L bat. Cilinder je imel povečane kanale
Včeraj mi je med voznjo "ribnil", odtrgalo je obročka in del bata na mestu izpušnega kanala.
Danes sem zamenjal bat in cilinder za originalnega 38 in 38L bat, vendar moped več ne vzge (38 komplet je pred menjavo delal bp, prevozenih kaksnih 1500km). Iskra je, gorivo je. Se mi pa zdi , kot da nebi bilo prave kompresije... ima kakšno vezo , da bi moral zamenjati dihtngo med cilindrom in motorjem? Poskusil sem tudi z vbrizgom goriva pri svecki, pa brez uspeha.
Včeraj mi je med voznjo "ribnil", odtrgalo je obročka in del bata na mestu izpušnega kanala.
Danes sem zamenjal bat in cilinder za originalnega 38 in 38L bat, vendar moped več ne vzge (38 komplet je pred menjavo delal bp, prevozenih kaksnih 1500km). Iskra je, gorivo je. Se mi pa zdi , kot da nebi bilo prave kompresije... ima kakšno vezo , da bi moral zamenjati dihtngo med cilindrom in motorjem? Poskusil sem tudi z vbrizgom goriva pri svecki, pa brez uspeha.
- automatic_7
- Moderator
- Prispevkov: 5238
- Pridružen: Če Avg 13, 2009 2:07 pm
- Kraj: okolica Nove Gorice