...kot sem gledal po spletu, pa po (sicer ne vem kako dolgotrajni preskušeni preskušni)
Bom pa verjetno obema dodal tudi akumulator (LiFePO4 z BMS), za lepše delovanje.
Je pa treba nastaviti s stroboskopom.....
Uh težko vprašanje. Edini res nov BT, s katerim sem imel opravka je bil v mojih študentskih letih. Ampak od tega je že krepko čez 30 let, tako da se tega detajla res ne spomnim.automatic_7 napisal/-a: ↑Ne Feb 13, 2022 3:51 pm
Veš, da vse BT-je, ki so bili v 100% original stanju in smo jih odprli, so imeli elektriko nastavljeno na 1.3mm
@sg1 si tudi ti to opazil kje?
Škatlica CEV ima 6V baterijo. Tako da ni kompatibilna s 12V elektriko in niti ni nobene potrebe po bateriji na 12V.Aljaž555 napisal/-a: ↑Po Feb 14, 2022 11:58 am Pomoje ti je najbolj elegantna rešitev kot so predlagali. Kupiš bilokatero 12v elektriko zamenjaš vse porabnike na 12v in za vezavo akumulatorja v tisto škatlico (CEV) montiraš tisti reglerček ki ima tudi že izhod za enosmerno oz. napajanje akumulatorja kot so to imeli novejši motorji ala flexer, youngster ipd. z štarterjem. Tako kot je naredil uporabnik @kamikaza na svoji 14-ki. Pa še motor bo bolj odziven brez tistega težkega e90 magneta.
Vem da je baterija original 6v jo zamenjaš z 12v alternativo. Potrebe ni če ima pa željo imet aku kot v originalu pa lahko tako naredi. Škatlica CEV v tem primeru služi samo kot original izgled.automatic_7 napisal/-a: ↑Po Feb 14, 2022 1:23 pmŠkatlica CEV ima 6V baterijo. Tako da ni kompatibilna s 12V elektriko in niti ni nobene potrebe po bateriji na 12V.Aljaž555 napisal/-a: ↑Po Feb 14, 2022 11:58 am Pomoje ti je najbolj elegantna rešitev kot so predlagali. Kupiš bilokatero 12v elektriko zamenjaš vse porabnike na 12v in za vezavo akumulatorja v tisto škatlico (CEV) montiraš tisti reglerček ki ima tudi že izhod za enosmerno oz. napajanje akumulatorja kot so to imeli novejši motorji ala flexer, youngster ipd. z štarterjem. Tako kot je naredil uporabnik @kamikaza na svoji 14-ki. Pa še motor bo bolj odziven brez tistega težkega e90 magneta.
Smo že imeli podobno debato:Živnorc napisal/-a: ↑Po Feb 14, 2022 8:13 pm ....mater je to poceni ratalo... sem šel za štos na e-bay gledat
BMS:
https://www.ebay.com/itm/122656532768?_ ... BMrNKCmN9f
pa celice:
https://www.ebay.com/itm/193279913021?h ... Sw9ytdPs5S
nekaj podobnega v podobni kombinaciji bom dal v 15SLC in E90. Sicer imam BMS80A, sicer v uporabi za čisto drugo stvar.....
...bom poskusil, pa bom videl, kako bo delovalo. Če bo o.k., nabavim še za tadrugi mopoed.
Po moje bi moralo delat v kombinaciji s "kamikaza" štromom.
... je tu kak štromar, da potrdi ali ovrže tole razmišljanje? .... da ne naredim kake neumnosti...hahahaa
Se močno strinjam. Kakršenkoli akumulator pri 12 V elektriki ima res smisel samo za elektrozagon.automatic_7 napisal/-a: ↑Po Feb 14, 2022 1:23 pm Škatlica CEV ima 6V baterijo. Tako da ni kompatibilna s 12V elektriko in niti ni nobene potrebe po bateriji na 12V.
A ti delaš hibridaŽivnorc napisal/-a: ↑Po Feb 14, 2022 8:13 pm ....mater je to poceni ratalo... sem šel za štos na e-bay gledat
BMS:
https://www.ebay.com/itm/122656532768?_ ... BMrNKCmN9f
pa celice:
https://www.ebay.com/itm/193279913021?h ... Sw9ytdPs5S