Sej je dal sliko te cevke
Alpino predelava
- automatic_7
- Moderator
- Prispevkov: 5238
- Pridružen: Če Avg 13, 2009 2:07 pm
- Kraj: okolica Nove Gorice
Re: Alpino predelava
Sem poslikal cevko kosem jo da ven iz airboxa, kje pride in kako sem jo odrezal. Bližje robu nisem hotel saj je narejen lijačni iztek navzven, no ja odreže se jo lahko še vedno.
Slikal sem še cilinder in bat, se vidi da je realnih 220 kilometrov, saj se še poznajo risi od honanja in pa skoraj nič saj na batu.
Bat se bo samo spucalo, spoliral se bo izpušni kanal in preverilo mere - na batu je 37.98, cilinder bi moral biti 5 stotink več?
Slikal sem še cilinder in bat, se vidi da je realnih 220 kilometrov, saj se še poznajo risi od honanja in pa skoraj nič saj na batu.
Bat se bo samo spucalo, spoliral se bo izpušni kanal in preverilo mere - na batu je 37.98, cilinder bi moral biti 5 stotink več?
APN4M 83'
Re: Alpino predelava
Še slika cilindra in bata znotraj.
Verjetno je smiselno zamenjati tisto gosto peno v airboxu s kako najlonko?
Verjetno je smiselno zamenjati tisto gosto peno v airboxu s kako najlonko?
APN4M 83'
Re: Alpino predelava
Ne bodo se ti te čimičange predelave nič poznale na moči. Pusti kot je.
Re: Alpino predelava
Menjava auspuha? Večji pretok zraka in večja diza?
Mislim da se bo, kaj bo pa poročam v kratkem.
APN4M 83'
- automatic_7
- Moderator
- Prispevkov: 5238
- Pridružen: Če Avg 13, 2009 2:07 pm
- Kraj: okolica Nove Gorice
Re: Alpino predelava
Jaz sem gumo odrezal bližje in naredil z nožem lijak proti uplinjačuBerty napisal/-a: ↑To Sep 15, 2020 1:30 pm Sem poslikal cevko kosem jo da ven iz airboxa, kje pride in kako sem jo odrezal. Bližje robu nisem hotel saj je narejen lijačni iztek navzven, no ja odreže se jo lahko še vedno.
Slikal sem še cilinder in bat, se vidi da je realnih 220 kilometrov, saj se še poznajo risi od honanja in pa skoraj nič saj na batu.
Bat se bo samo spucalo, spoliral se bo izpušni kanal in preverilo mere - na batu je 37.98, cilinder bi moral biti 5 stotink več?
Ne, alu cilinder ima zračnost 2,5 do 3 stotinke.
Peno v airboxu pa pusti oz. potem moreš dizo menjat
Re: Alpino predelava
Za venturijev efekt lijak? Bom naredilautomatic_7 napisal/-a: ↑To Sep 15, 2020 5:46 pmJaz sem gumo odrezal bližje in naredil z nožem lijak proti uplinjačuBerty napisal/-a: ↑To Sep 15, 2020 1:30 pm Sem poslikal cevko kosem jo da ven iz airboxa, kje pride in kako sem jo odrezal. Bližje robu nisem hotel saj je narejen lijačni iztek navzven, no ja odreže se jo lahko še vedno.
Slikal sem še cilinder in bat, se vidi da je realnih 220 kilometrov, saj se še poznajo risi od honanja in pa skoraj nič saj na batu.
Bat se bo samo spucalo, spoliral se bo izpušni kanal in preverilo mere - na batu je 37.98, cilinder bi moral biti 5 stotink več?
Ne, alu cilinder ima zračnost 2,5 do 3 stotinke.
Peno v airboxu pa pusti oz. potem moreš dizo menjat
Aha, verjetno ker je nikasilan.
Zaenkrat pustim, pa samo odvijem idle vijak spodaj, diza bo original, če bo premalo pa dam večjo.
APN4M 83'
Re: Alpino predelava
Ne.. mislim samo na razliko, da lažje potegne zrak v vplinjač skozi stožčasto odprtino prave velikosti kot je v vplinjaču vsis, kot skozi ravno cevko ali pa kot je bila original 5cm dolgo tuba, ki je za povrh še obrnjena za 90° na koncu.
V lijaku se zrak pospešuje in znižuje pritisk konsistentno, v ravni cevki pa pride do turbulenc na zmanjšanju premera v pravem kotu.
Na mašini kot je alpino to ni tako pomembno, če bi imel pa 150 konjski dvotakter pa že?
Zdaj ko že delam, zakaj nebi, bom poskusil najprej brez, potem pa še naredit lijak
( S tisto ravno cevko je bila 50 diza dovolj )
V lijaku se zrak pospešuje in znižuje pritisk konsistentno, v ravni cevki pa pride do turbulenc na zmanjšanju premera v pravem kotu.
Na mašini kot je alpino to ni tako pomembno, če bi imel pa 150 konjski dvotakter pa že?
Zdaj ko že delam, zakaj nebi, bom poskusil najprej brez, potem pa še naredit lijak
( S tisto ravno cevko je bila 50 diza dovolj )
APN4M 83'
Re: Alpino predelava
No alpinota sem šele zdaj probaval, saj prej tak ni bilo vremena za to
Nastavil sem 55 dizo, pa je svečka še vedno bolj na sivo barvo, gre pa prec bolje iz nizkih obratov, kot prej ko je bila cevka v airboxu in 50 diza. Penast filter sem pustil.
Naredil se je nosilček za glave za stružnico, glava se je 1mm spustila in spolirala.
Auspuh za APN4 je prišel, ampak 15SL varianta (tadaljši, brez konusa, samo pokrovček s konca na šipki). Ni kaj boljše, poskusil sem tudi povečati predvžig, samo potem ga je v nizkih obratih zmanjkovalo v klanec. Dal sem nazaj stari auspuh s krivino, nazaj predvžig na kolikor je bil in snel cilinder, ter popravil izpušni kanal na veličino auspuha (pri ustju povečal za 2mm po fi-ju, pri cilindru povišal za 1mm na sredinu na zaobljeno na 0.5mm na vsaki strani pri robu). Nato še poliranje kanala in pa montaža nazaj, zamenjal pa sem še sprednji zobnik iz 12 na 14.
Moped gre zdaj nekje 10 na uro več, po njegovem števcu (prej 45 kazalo, zdaj nekje 55-58, čez 60 cagar ne skoči razen navzdol )
Zaenkrat zadovoljen, bo pa čez zimo dodana 5. prestava in mogoče konus v kupljen avspuh.
Nastavil sem 55 dizo, pa je svečka še vedno bolj na sivo barvo, gre pa prec bolje iz nizkih obratov, kot prej ko je bila cevka v airboxu in 50 diza. Penast filter sem pustil.
Naredil se je nosilček za glave za stružnico, glava se je 1mm spustila in spolirala.
Auspuh za APN4 je prišel, ampak 15SL varianta (tadaljši, brez konusa, samo pokrovček s konca na šipki). Ni kaj boljše, poskusil sem tudi povečati predvžig, samo potem ga je v nizkih obratih zmanjkovalo v klanec. Dal sem nazaj stari auspuh s krivino, nazaj predvžig na kolikor je bil in snel cilinder, ter popravil izpušni kanal na veličino auspuha (pri ustju povečal za 2mm po fi-ju, pri cilindru povišal za 1mm na sredinu na zaobljeno na 0.5mm na vsaki strani pri robu). Nato še poliranje kanala in pa montaža nazaj, zamenjal pa sem še sprednji zobnik iz 12 na 14.
Moped gre zdaj nekje 10 na uro več, po njegovem števcu (prej 45 kazalo, zdaj nekje 55-58, čez 60 cagar ne skoči razen navzdol )
Zaenkrat zadovoljen, bo pa čez zimo dodana 5. prestava in mogoče konus v kupljen avspuh.
APN4M 83'