Slike & Video
Re: Slike & Video
https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 3363848080
Slaba mene bi kap
Slaba mene bi kap
Gas pa dovga luč!
Re: Slike & Video
"Everything seemed very much to the limit and very difficult to improve any more" -Jan Thiel
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
- tomostuner
- auspuh
- Prispevkov: 799
- Pridružen: To Okt 21, 2014 7:18 pm
Re: Slike & Video
Evo... to pa je velikopotezni strojni inženiring:
https://www.youtube.com/watch?v=v64uJmg_cYA res nekaj edinstvenega v motosvetu, če še niste videli
Motocikel: Megola
Leta proizvodnje: 1921 - 1925
Poreklo: München, Nemčija
Najvišja hitrost: 85 - 140 km/h (odvisno od modela)
Ni sklopke, ne menjalnika. Najbolj "direct drive" kar obstaja.
https://www.youtube.com/watch?v=v64uJmg_cYA res nekaj edinstvenega v motosvetu, če še niste videli
Motocikel: Megola
Leta proizvodnje: 1921 - 1925
Poreklo: München, Nemčija
Najvišja hitrost: 85 - 140 km/h (odvisno od modela)
Ni sklopke, ne menjalnika. Najbolj "direct drive" kar obstaja.
Re: Slike & Video
Sem že gledal to ja. Zanimiv koncept, glavna gred je hkrati tudi sprednja aksa. Je pa to povsem neuporabno, če gledaš s stališča voznih lastnosti, zaviranja itd.jerc napisal/-a:Evo... to pa je velikopotezni strojni inženiring:
https://www.youtube.com/watch?v=v64uJmg_cYA res nekaj edinstvenega v motosvetu, če še niste videli
Motocikel: Megola
Leta proizvodnje: 1921 - 1925
Poreklo: München, Nemčija
Najvišja hitrost: 85 - 140 km/h (odvisno od modela)
Ni sklopke, ne menjalnika. Najbolj "direct drive" kar obstaja.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Re: Slike & Video
Se strinjam, samo zanimivo mi je koliko je bilo potrebno "out of the box" razmišljanja, da jim je tole uspelo. Sploh ne vem in si ne predstavljam kako je dovod goriva in elektrike izveden. Si mogoče kje zasledil?Pich napisal/-a:Sem že gledal to ja. Zanimiv koncept, glavna gred je hkrati tudi sprednja aksa. Je pa to povsem neuporabno, če gledaš s stališča voznih lastnosti, zaviranja itd.jerc napisal/-a:Evo... to pa je velikopotezni strojni inženiring:
https://www.youtube.com/watch?v=v64uJmg_cYA res nekaj edinstvenega v motosvetu, če še niste videli
Motocikel: Megola
Leta proizvodnje: 1921 - 1925
Poreklo: München, Nemčija
Najvišja hitrost: 85 - 140 km/h (odvisno od modela)
Ni sklopke, ne menjalnika. Najbolj "direct drive" kar obstaja.
Re: Slike & Video
Cel motor je v prednjem kolesu, tako da elektrika ni problem (se pač vrti z motorjem) . Za dovod goriva pa piše da se dovaja v votlo os kjer je rezervoar (osnovni) kako to deluje pa nisem našel.
lp
lp
Re: Slike & Video
Hvala!franc napisal/-a:Cel motor je v prednjem kolesu, tako da elektrika ni problem (se pač vrti z motorjem) . Za dovod goriva pa piše da se dovaja v votlo os kjer je rezervoar (osnovni) kako to deluje pa nisem našel.
lp