D6 replika
Re: D6 replika
Auspuh,koleno narejeno iz komplet zašvasanega konusa1,6st nato zrezano na kolobarje in zavarjeno skupaj.Dušilec,notranji fi 14,5mm.Nasredi izdelan iz perforirane pločevine zavarjen na postružen fi(z oringom za dušilec) zalotan na lonec.Pleh nehote 0,6mm, edino sredina 0,8.Drugače delam večalmanj vedno z 0,8mm.
Evo to je večalmanj vse, potrebno bo verjetno še precej usklajevanja ma štart je.Bomo vidli kaj se bo dalo iz tega potegnit.
Evo to je večalmanj vse, potrebno bo verjetno še precej usklajevanja ma štart je.Bomo vidli kaj se bo dalo iz tega potegnit.
Re: D6 replika
Motor sem spremljal ob sestavi in si ga šel pogledat sedaj sestavljenega in lahko rečem da je res lepo sestavljen.
Matjaž čestitam.
Lp, Matej
Matjaž čestitam.
Lp, Matej
Re: D6 replika
Zdravo, hvala Matej. Ampak sem takoj na začetku moral še enkrat pohonat cilinder.Mi je stisnilo bat zaradi premajhne tolerance,okoli 0,03-4mm in ker nisem malenkost pobral prečke med pretočnimi , ki so polnjeni preko bata.
Nanovo sestavu z debelejšo podložko. bata sem pustu isti=>Vsis je nekje 164st(prej 168).
Nato vozit:)Z manjšim kotom vsisa mislim da je motor dobil na nižjih obratih(8000-10000) pri koncu pa malo zgubil.Zavrtel se je do ~ 12000(do tolko je prišu že s tanjšo podložko).Potem sem skrajšal sredino avspuha tako da se je pol zavrtel do 13000(tako da bo treba verjetno še krajšat,al pa se bo kakšen drug faktor spremenil-predvžig... pa nebo potrebe) .
In pol spet hladen tuš-blokiran menjalnik..?Ne vem zakaj,bom vidu,možnosti?
Verjetno bom malo skrajšal bat da pridem še na 166st za probat?Do kolko pa je še smiselno it(172)?
Po obnašanju motorja sem se odloču še za nov avspuh, ki naj bi bolše vleku.Daljše koleno,manjši koti difozorja, edino konus sem povečal na 11st.Testi upam spet čimprej.
Zanima me pa za dirkalne gume sava?Se jih da kje dobit...?
Nanovo sestavu z debelejšo podložko. bata sem pustu isti=>Vsis je nekje 164st(prej 168).
Nato vozit:)Z manjšim kotom vsisa mislim da je motor dobil na nižjih obratih(8000-10000) pri koncu pa malo zgubil.Zavrtel se je do ~ 12000(do tolko je prišu že s tanjšo podložko).Potem sem skrajšal sredino avspuha tako da se je pol zavrtel do 13000(tako da bo treba verjetno še krajšat,al pa se bo kakšen drug faktor spremenil-predvžig... pa nebo potrebe) .
In pol spet hladen tuš-blokiran menjalnik..?Ne vem zakaj,bom vidu,možnosti?
Verjetno bom malo skrajšal bat da pridem še na 166st za probat?Do kolko pa je še smiselno it(172)?
Po obnašanju motorja sem se odloču še za nov avspuh, ki naj bi bolše vleku.Daljše koleno,manjši koti difozorja, edino konus sem povečal na 11st.Testi upam spet čimprej.
Zanima me pa za dirkalne gume sava?Se jih da kje dobit...?
Re: D6 replika
Za savine gume kontaktiraj soforumaša lojze-si.
Re: D6 replika
Lep izdelek.Za batni vsis je nekje maximum 175 stopinj sesanja, lahko se gre tudi do 200 samo je potrebno malenkost predelati vplinjac saj motor na batnem vsisu ob takem kotu sesanja (nad 175 °) tezko vziga.
https://t.me/pump_upp
Re: D6 replika
Zdravo, petko hvala, ga bom kontaktiral.Ok 175st, ma ne verjamem da bom šou do tolko, čeprav bi blo mogoče smiselno reskirat en bat in probat kakšne spremembe prinaša it postopno od 164-174.Je pa precej dela in ni časa.Malo bom še razmislu, pogledal še enkrat time-area? se nekaj odloču in kar bo bo.Pol gasa probat:)
Re: D6 replika
S kotom zadnjega konusa greš lahko brez bojazni višje, okol 12°. Koliko je povprečni kot difuzorja?
Re: D6 replika
To so mi že rekli,da bi mogu ja , sem razmišljal it postopoma, da bi dobil lepo pokrivanje brzin(da ne rabiš vlečt vsako prav do konca,da ti spet pade v uporabno območje).Bomo vidli kako bo z 11st, pol pa sigurno nardim še 12st. Povprečni kot difuzorja je recimo 4,42st(od prvega avspuha pa 5,04).