Razna vprašanja (delavnica)

Imate probleme z mopedom? dovolite, da vam pomagamo in svetujemo
Odgovori
Uporabniški avatar
tomostuner
auspuh
Prispevkov: 799
Pridružen: To Okt 21, 2014 7:18 pm

Re: Razna vprašanja (delavnica)

Odgovor Napisal/-a tomostuner »

ubročki niso uredu uležani
tomos 4 life
nej
kriva felna
Prispevkov: 58
Pridružen: To Mar 03, 2015 6:42 pm
Kraj: Litija

Re: Razna vprašanja (delavnica)

Odgovor Napisal/-a nej »

Če ima blajerco s pušo in ne z ležajem ima lahko puša luft kar se je men že zgodil!!!!!!!!!
Tomos a3 TUNING, Tomos youngst˝r
Aljaž555
vplinjač
Prispevkov: 366
Pridružen: So Jan 25, 2014 8:27 am

Re: Razna vprašanja (delavnica)

Odgovor Napisal/-a Aljaž555 »

Seveda ima lahko luft zbij jo ven in nova puša
ro-bi
cilinder
Prispevkov: 1229
Pridružen: Po Apr 09, 2012 5:41 pm

Re: Razna vprašanja (delavnica)

Odgovor Napisal/-a ro-bi »

prlek napisal/-a:Imam en problem. Na aluminjastem cilindru mi zacne pri polnem plinu na obratih cinglat v cilindru, potem pa raje gas spustim, ker se res grdo slisi. Sem vzel cilinder dol pa ni nic videti narobe. Slisi se kot bi recimo z izvijacem cinglal po cilindru. Prosim, ce zna gdo pomagat.
Lp!
To je verjetno klenkanje. Zmanjšaj predvžig ali daj večjo dizo.
Uporabniški avatar
prlek
cilinder
Prispevkov: 1071
Pridružen: Ne Dec 07, 2014 1:41 pm
Kraj: Ormož

Re: Razna vprašanja (delavnica)

Odgovor Napisal/-a prlek »

Nimam puše na blajerci, gred je nova. Zdaj mi to z dizo 88 bolj cingla, prej mi z dizo 85 niti ni tako. Predvžig pa sem tudi ze zamikal v levo na statorski plošči, ker imam brezplatinski pa je to vse bolj na oko in po občutku in nemoreš vedeti na čem si. Bom še probal. To se mi zdaj dogaja bolj, ko sem nazadnje snel cilinder, da sem pogledal stanje in prepihal fergazer. Mogoče še ima kaj vpliva to, da sem zamenjal mešanco iz 2.7% na 2%. Olje je polsintetično.
Uporabniški avatar
Pich
Mojster
Prispevkov: 2601
Pridružen: Sr Okt 13, 2010 6:42 pm
Kraj: Idrija

Re: Razna vprašanja (delavnica)

Odgovor Napisal/-a Pich »

prlek napisal/-a:Nimam puše na blajerci, gred je nova. Zdaj mi to z dizo 88 bolj cingla, prej mi z dizo 85 niti ni tako. Predvžig pa sem tudi ze zamikal v levo na statorski plošči, ker imam brezplatinski pa je to vse bolj na oko in po občutku in nemoreš vedeti na čem si. Bom še probal. To se mi zdaj dogaja bolj, ko sem nazadnje snel cilinder, da sem pogledal stanje in prepihal fergazer. Mogoče še ima kaj vpliva to, da sem zamenjal mešanco iz 2.7% na 2%. Olje je polsintetično.
Koliko imaš pa glavo spuščeno? To cingljanje je lahko tudi posledica prevelike kompresije.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Uporabniški avatar
prlek
cilinder
Prispevkov: 1071
Pridružen: Ne Dec 07, 2014 1:41 pm
Kraj: Ormož

Re: Razna vprašanja (delavnica)

Odgovor Napisal/-a prlek »

Pich napisal/-a: Koliko imaš pa glavo spuščeno? To cingljanje je lahko tudi posledica prevelike kompresije.
Gre se za airsala 72ccm. Ma ta nesnaga mocno kompresijo. Cinglat zacne, ko grem proti koncu s polnim plinom, nic prej. Kaj bom moral zacet tankat 100 oktanski bencin?
Uporabniški avatar
Pich
Mojster
Prispevkov: 2601
Pridružen: Sr Okt 13, 2010 6:42 pm
Kraj: Idrija

Re: Razna vprašanja (delavnica)

Odgovor Napisal/-a Pich »

Poizkusi ja s 100 oktancem, če je prevelika kompresija bi moral takoj videti razliko. Če bo to klenkanje izginilo, potem ok. Če se bo preneslo v višje vrtljaje, potem je kompresija še vedno prehuda. Če pa bo stanje tako kot je zdaj, potem je nekaj drugega.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Uporabniški avatar
prlek
cilinder
Prispevkov: 1071
Pridružen: Ne Dec 07, 2014 1:41 pm
Kraj: Ormož

Re: Razna vprašanja (delavnica)

Odgovor Napisal/-a prlek »

Pich napisal/-a:Poizkusi ja s 100 oktancem, če je prevelika kompresija bi moral takoj videti razliko. Če bo to klenkanje izginilo, potem ok. Če se bo preneslo v višje vrtljaje, potem je kompresija še vedno prehuda. Če pa bo stanje tako kot je zdaj, potem je nekaj drugega.
Cinglat zacne, ko je v visjih vrtljajih. Bom poskusil z stotko. Hvala.
lojze-si
Mojster
Prispevkov: 809
Pridružen: Po Sep 02, 2013 9:53 pm

Re: Razna vprašanja (delavnica)

Odgovor Napisal/-a lojze-si »

prlek napisal/-a:
Pich napisal/-a:Poizkusi ja s 100 oktancem, če je prevelika kompresija bi moral takoj videti razliko. Če bo to klenkanje izginilo, potem ok. Če se bo preneslo v višje vrtljaje, potem je kompresija še vedno prehuda. Če pa bo stanje tako kot je zdaj, potem je nekaj drugega.
Cinglat zacne, ko je v visjih vrtljajih. Bom poskusil z stotko. Hvala.
Če se pojavi tudi padec moči potem je res preveč stisnjen, drugače pa je verjetno nekaj drugega.
LP
Odgovori