Potem pa vsaj povej na kakšne kote si pilil cilinder?colibrit12 napisal/-a:Ne, da ne morem, ampak ne želim. Razlog je že naveden.
bat in ojnica
Re: bat in ojnica
Re: bat in ojnica
zakaj cilindra in menjalnika ne preselite na apn bloke, naredite enake prenose kot ih ma t3 dodate še 3 prestave več in imeli boste colibrija ki bo šel 160! veselo na delocolibrit12 napisal/-a:Ne, da ne morem, ampak ne želim. Razlog je že naveden.
dizel sploh ne!
-
- auspuh lager
- Prispevkov: 21
- Pridružen: To Okt 15, 2013 8:30 pm
Re: bat in ojnica
..in hkrati ugotovil, da bluziš...ro-bi napisal/-a:Predvsem neznanje tunerja sesuje ležaje.colibrit12 napisal/-a:Torej še enkrat: Kaj potem sesuje ležaje? Težji bat ali povečanje moči in navora?
Pri tomosu pa je to težji bat.
Ampak težko je tako, nekomu, ki res nima pojma o fiziki, razlagat. Saj sem si vzel čas, pa tipkal, pa prišel spet na začetek....
Mhm, kolikšna pa je razlika v teži med 38mm in 42mm standard bati z obročki in sornikom? Je to pol kile ali max. 5 gramov?
Re: bat in ojnica
Valjčne ležaje na gred, emotov spodnji in zgornji ojnični ležaj, pa je zadeva rešena. Te kombinacije ne sesuje ne tak ne drugačen bat. Sicer pa L17 ležaji, so precej vzdržljivejši od navadnih.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Re: bat in ojnica
Ali ste falili datum ali temo. HAHAHA
Re: bat in ojnica
Sej smo Januarjalojze-si napisal/-a:Ali ste falili datum ali temo. HAHAHA
"Everything seemed very much to the limit and very difficult to improve any more" -Jan Thiel
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
Re: bat in ojnica
Eh sem videl, da je kumr neki pisal...lojze-si napisal/-a:Ali ste falili datum ali temo. HAHAHA
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa