Obnova APN 6 Poštarski 2008 (lamo, BT)
Obnova APN 6 Poštarski 2008 (lamo, BT)
No na kratko bom predstavil svoj projekt apn obnove, oziroma urejanje motorčka za vsak dan. Kupil sem okvir apn ptt 2008 kot vidite na sliki v obupnem stanju. Dal sem ga speskat, potem sem nanesel šprickit , barvo itd. seveda je bil konkretnno zvit in ga je blo treba poravnat z hidrauliko.
Setup: je navaden lamo celinder, ni še niti znižan in podložen ker ni bilo volje. bing 12 povečan na 14mm in spolirana vrtina in diza 70, mf cobra bullet- verjetno eden slabših mf izpuhov , v prihodnje pride gor kaj boljšega. 6 federc v kuplongi in za enkrat je to to.
styling: Bt felge, kupljene ,speskane,nanesel sem primer + črna barva + nove gume sava mc11.
ostalo presodite sami. LP
Setup: je navaden lamo celinder, ni še niti znižan in podložen ker ni bilo volje. bing 12 povečan na 14mm in spolirana vrtina in diza 70, mf cobra bullet- verjetno eden slabših mf izpuhov , v prihodnje pride gor kaj boljšega. 6 federc v kuplongi in za enkrat je to to.
styling: Bt felge, kupljene ,speskane,nanesel sem primer + črna barva + nove gume sava mc11.
ostalo presodite sami. LP
Re: apn 2008 (lamo,BT, obnova)
zakon štirka za usak dan.. sam da zna bit gištel pa tk zapotegnjen pa neverjetno..
Smisel živleja je met Tomosa v garaži :D
GSI je zmaj al GTI
ga drži, jebiga brate
zna se ko je brži ;)
Janim8 počivaj v miru!
GSI je zmaj al GTI
ga drži, jebiga brate
zna se ko je brži ;)
Janim8 počivaj v miru!
Re: apn 2008 (lamo,BT, obnova)
tudi mene zanima, motor je bil 2 leti v uporabi pošte ,potem pa 1-2 leti za vozit po hostah itd, pol sm ga pa kupo ker se mi je šlo za papirje in sploh najprej nism opazil da je zvit, potem pa ko pride iz peskanja vidim dejansko stanje. pomojem ga je zvilo razno cukanje z kuplongo po zadnem itd,kovina se je utrudila in počila na levi strani, ko pa enkrat malo poči pa gre itak samo dalje. tak da sm ga naravnal nazaj in pošvasal da je zdej uporaben. pa seveda nihajke so ble za en ku*ac , no in sm dal gor stare moćnejše.aljaž napisal/-a:Mene zanima kaj ga je tako zvilo ?
Re: apn 2008 (lamo,BT, obnova)
kot sem že napisal. najprej kovina malo poči, potem gre razpoka naprej, malo offroada in dobiš tak štel če bi vedel da je tak ga nebi kupil. pa še papirji so zj problem, je še kar na pošto pisan :/ tak da še bom mel dost letanja po amzs ...tomosak napisal/-a:zakon štirka za usak dan.. sam da zna bit gištel pa tk zapotegnjen pa neverjetno..
Re: Obnova APN 6 Poštarski 2008 (lamo, BT)
ej maš tisto vilce od bt-ja k si reku d so predouge?
bil sem normalen, dokler se nisem usedel na motor
Re: Obnova APN 6 Poštarski 2008 (lamo, BT)
ne tisto so ble vilce od enega starejsega krosa 125 al pa 85ccm... sej so ble naprodaj en cajt nazaj tule na forumumaticj80 napisal/-a:ej maš tisto vilce od bt-ja k si reku d so predouge?
Re: Obnova APN 6 Poštarski 2008 (lamo, BT)
Okvir se kar tako ne zvije. Je moral kar dobro pasti ali pa se nekam zaletet.
lp
lp
Re: Obnova APN 6 Poštarski 2008 (lamo, BT)
zakaj je okvir zvit??? si že vidu kakšnega poštarja,kako so naloženi na enkrat peljejo okoli 100kg reklam, poleg tega še nisem videl poštarja ki bi imel manj kot 90kg raje + , že tako obremenjen gištel se ponavadi pozimi sreča s kakšnim padcem ter tudi kakšnim robnikom predvsem v ljubljani. Imam doma istega
tudi najpreciznejši stroj rabi mazanje !
Re: Obnova APN 6 Poštarski 2008 (lamo, BT)
no nekaj takega sm mislo tudi jaz dopovedatctxe90 napisal/-a:zakaj je okvir zvit??? si že vidu kakšnega poštarja,kako so naloženi na enkrat peljejo okoli 100kg reklam, poleg tega še nisem videl poštarja ki bi imel manj kot 90kg raje + , že tako obremenjen gištel se ponavadi pozimi sreča s kakšnim padcem ter tudi kakšnim robnikom predvsem v ljubljani. Imam doma istega