Tomos E90
Re: Tomos E90
No da odgovorim na nekaj vprašanj in komentarjev.
Osnova je s slik videt dokaj vredu in tudi na prvi pogled. Ampak ko začneš bolj natančno gledat pa vidiš da prejšnji lastniki niso najlepše skrbeli zanj, saj ima zlomljen okvir, udarjen rezervar, vsi kromirani deli so na spodnji strani rjavi, menjalnik je nazadnje vštimoval nekdo ki se ni najbolje spoznal na motorje, in še bi lahko našteval
Glede cene pa bom najraje povedal tako da glede na ohranjenost in dele ki manjkajo sem ga pošteno preplačal.
Osnova je s slik videt dokaj vredu in tudi na prvi pogled. Ampak ko začneš bolj natančno gledat pa vidiš da prejšnji lastniki niso najlepše skrbeli zanj, saj ima zlomljen okvir, udarjen rezervar, vsi kromirani deli so na spodnji strani rjavi, menjalnik je nazadnje vštimoval nekdo ki se ni najbolje spoznal na motorje, in še bi lahko našteval
Glede cene pa bom najraje povedal tako da glede na ohranjenost in dele ki manjkajo sem ga pošteno preplačal.
Re: Tomos E90
Kamion napisal/-a:Kot jaz vidim ga ni dela ki bi bil vredu....ctxe90 napisal/-a: drugače motor sploh ni videti v tok slabem stanju razen cly
Veliko je malenkosti, ki na prvi pogled niso vidne...
uf saj skupej je moj ctx je biu u delih mislm je še ker obnova traja že kakšno leto
tank pa le obnovi brez kita
tudi najpreciznejši stroj rabi mazanje !
Re: Tomos E90
zankrzan napisal/-a:To je tko s cilindri k noben ne da 200 evrov za nov nikasil in pol tlačjo te puše notrmacula napisal/-a:Lep elektronik je. Važno da so dragi deli vredu (izpuh, prednja strehca, zadnji blatnik, ročke, luč)...
Škoda edino za cilinder ja.
ja 200€ tudi ni tok mal dnarja samo se splača ker je razlika očitna
tudi najpreciznejši stroj rabi mazanje !
Re: Tomos E90
Če se lotiš nekaj obnavljat mislim da ni nič narobe če daš še tistih 200 evrov. Nimam pojma koliko stane vgradnja in izdelava puše ampak zihr je blizu 100 evrovctxe90 napisal/-a:zankrzan napisal/-a:To je tko s cilindri k noben ne da 200 evrov za nov nikasil in pol tlačjo te puše notrmacula napisal/-a:Lep elektronik je. Važno da so dragi deli vredu (izpuh, prednja strehca, zadnji blatnik, ročke, luč)...
Škoda edino za cilinder ja.
ja 200€ tudi ni tok mal dnarja samo se splača ker je razlika očitna
Re: Tomos E90
ja sej splača se zihr bl nikasil ker izdelava puše košta okli 80€ s tem da morš vedt da se ti po kakšnih dveh letih naredi robčeki in jo moraš spet honat kar pa za sabo potegne spet kupit nov bat saj tko mi je jeras razložu
tudi najpreciznejši stroj rabi mazanje !
Re: Tomos E90
Glede cilindra je tako da če ga dobim z dobrim nikasilom za kakšno pametno ceno ga bom kupil. Če pa ga dobim za kakšno pametno ceno s slabim nikasilom bom pa dal na novo dat gor nikasi.
Aja pa še to bi prašal če ima kdo kakšen predlog kako bi lahko malo ojačal okvir da ga nebi že spet zlomilo tam pri vratu vilic.
Aja pa še to bi prašal če ima kdo kakšen predlog kako bi lahko malo ojačal okvir da ga nebi že spet zlomilo tam pri vratu vilic.
Re: Tomos E90
naredi približno tako kot ima junor (pač na vsaki strani ojačitev iz pleha):
https://www.google.com/search?q=tomos+c ... B800%3B450
https://www.google.com/search?q=tomos+c ... B800%3B450
Re: Tomos E90
Po mojih izkušnjah stane na novo narejen nikasil od 100 do 120€. Nič več in nič manj.Fakircek napisal/-a:Glede cilindra je tako da če ga dobim z dobrim nikasilom za kakšno pametno ceno ga bom kupil. Če pa ga dobim za kakšno pametno ceno s slabim nikasilom bom pa dal na novo dat gor nikasi.
Aja pa še to bi prašal če ima kdo kakšen predlog kako bi lahko malo ojačal okvir da ga nebi že spet zlomilo tam pri vratu vilic.
Lp marko
Re: Tomos E90
problem je če je postružen cilinder recimo za 10mm večji fi, potem je brezveze delat nikasil, ker ma 110 kubikov oz nimaš več vratu in ne moreš. Če pa ima dovolj mesa pa daj nikasil.
"Everything seemed very much to the limit and very difficult to improve any more" -Jan Thiel
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
Re: Tomos E90
Mislil sem da zariba (vrtina 48) in daš potem delat nov nikasil (spet dobiš vrtino 48), zdej če je enkrat postruženo za pušo, tako ali tako ni več izbire...macula napisal/-a:problem je če je postružen cilinder recimo za 10mm večji fi, potem je brezveze delat nikasil, ker ma 110 kubikov oz nimaš več vratu in ne moreš. Če pa ima dovolj mesa pa daj nikasil.