Razna vprašanja (delavnica)
Re: Razna vprašanja (delavnica)
No sem rešil problem
in seicer problem je bil v tem,da cinšpula in navitje za luči nista bila dovolj pritegnjena in je zgleda drgnilo po magnetu,...
uglavnem problem sem rešil
l.p
in seicer problem je bil v tem,da cinšpula in navitje za luči nista bila dovolj pritegnjena in je zgleda drgnilo po magnetu,...
uglavnem problem sem rešil
l.p
- tomosjakarac
- glava cilindra
- Prispevkov: 695
- Pridružen: Ne Jul 29, 2012 10:32 pm
- Kraj: okolica Nove Gorice
Re: Razna vprašanja (delavnica)
eno vprašanje: imam BTjev brezplatinski vžig 12/90 (šest polni). in me zanima, če je možno, da mi vžigalno tuljavo od brezplatinca 12/80 skuri, če jo priklopim na BTjev vžig?
hvala in LP
hvala in LP
Re: Razna vprašanja (delavnica)
pozdravljeni!
imam nov problem in sicer:
moped ne vžge na kurbl,ko ga pa porinem,pa vžge in dela normalno. ko ga hočem vžgat na kurbl zalaufa za 2 sekunda in vgasne (seveda če ni gasa do konca sploh ne vžge)
ko se pa prižge je pa vse normalno.
imam lamo cilinder 42.5 in bing 12. diza je 64.
l.p
imam nov problem in sicer:
moped ne vžge na kurbl,ko ga pa porinem,pa vžge in dela normalno. ko ga hočem vžgat na kurbl zalaufa za 2 sekunda in vgasne (seveda če ni gasa do konca sploh ne vžge)
ko se pa prižge je pa vse normalno.
imam lamo cilinder 42.5 in bing 12. diza je 64.
l.p
Re: Razna vprašanja (delavnica)
Daj večjo dizo (to nima veze s trenutnim "nedelovanjem" ) .
Drugače pa je lahko kup razlogov: predvžig, svečka, diza, dotok goriva, netesnenje, zamašen izpuh...
Tako "na uč" in simptome mu zmanjka goriva (nekaj je zamašeno) .
lp
Drugače pa je lahko kup razlogov: predvžig, svečka, diza, dotok goriva, netesnenje, zamašen izpuh...
Tako "na uč" in simptome mu zmanjka goriva (nekaj je zamašeno) .
lp
Re: Razna vprašanja (delavnica)
franc napisal/-a:Daj večjo dizo (to nima veze s trenutnim "nedelovanjem" ) .
Drugače pa je lahko kup razlogov: predvžig, svečka, diza, dotok goriva, netesnenje, zamašen izpuh...
Tako "na uč" in simptome mu zmanjka goriva (nekaj je zamašeno) .
lp
O.k a če bi prevrtal dizo bi bilo ok?
ker pri nas v šk.loki hoče za dizo met 10eur
Re: Razna vprašanja (delavnica)
če jo boš prevrtau z ravnopraušnim svedrom bo ok, sam če imaš tok mejhenga. probi z 0,7 mm svedrom
lp.
lp.
bil sem normalen, dokler se nisem usedel na motor
Re: Razna vprašanja (delavnica)
aha,ja mam,a pa to vseh 5 luken? tud tisto ki je posebaj?maticj80 napisal/-a:če jo boš prevrtau z ravnopraušnim svedrom bo ok, sam če imaš tok mejhenga. probi z 0,7 mm svedrom
lp.
Re: Razna vprašanja (delavnica)
če maš bing forg ma itak največ veze zgornja luknica, ostale so lahko malenkost večje, lahko pa prevrtaš use ja, pa boš vidu, sam ne z prevelikim svedrom za začetek, ker je potem luknja mim grede 1mm in je to že 100 diza, potem ti motor tut vžgau nebi
lp.
lp.
bil sem normalen, dokler se nisem usedel na motor
Re: Razna vprašanja (delavnica)
maticj80 napisal/-a:če maš bing forg ma itak največ veze zgornja luknica, ostale so lahko malenkost večje, lahko pa prevrtaš use ja, pa boš vidu, sam ne z prevelikim svedrom za začetek, ker je potem luknja mim grede 1mm in je to že 100 diza, potem ti motor tut vžgau nebi
lp.
Aha sam a bojo svedri zdržali,da v želez vrtam? Bom začel z 0.5mm svedrom,pa bom počasi stopnjeval velikost.
ps: če kdo rabi sliko kako porezati rebra za paše lamo pod prisilno hlajenje naj mi piše na zs
Če se admin strinja lahko doda sliko tudi v tehnični arhiv
l.p
Re: Razna vprašanja (delavnica)
če maš 64 dizo bo premejhn 0.5mm sveder. sveder bo dgržu prez problema, ge ga boš upeu recimo v kakšen stroj za vrtanje( un stoječi k ma mizco zravn ) pa dizo u neki šraufštuk al primež kukr kol da se ti ne premika... pa z mal obrati
rebra sm jst kr s fleksarco božagu tako k je fiksirana na konzolo, da jo lohk premikaš sam gor pa dol k sekular pa ma šraufštuk zravn da se mi ni premikalo.
lp.
rebra sm jst kr s fleksarco božagu tako k je fiksirana na konzolo, da jo lohk premikaš sam gor pa dol k sekular pa ma šraufštuk zravn da se mi ni premikalo.
lp.
bil sem normalen, dokler se nisem usedel na motor