lukne na batu
Re: lukne na batu
kateri bat pa priporočate da predelam na izbiro pa je original a3 bat in a3L 10soren (to kar imam doma, a3 bat je še nov-zapakiran, L pa ni bil niti še utečen, torej nataknjen in snet, bati so pa od turbochargerja), sam bi se osebno odloču za L bat, ker je vrjetno bolj trpežen od originala pa vi(pa ne gledat da bo z L batom meu večjo kompresijo in bo šeu za 0.05 kmh več)?
evo še je slika na netu
http://www.shrani.si/?1B/CH/2TcwhWWE/dsc00255.jpg
evo še je slika na netu
http://www.shrani.si/?1B/CH/2TcwhWWE/dsc00255.jpg
R.I.P. Jani...
1.1.2012
Re: lukne na batu
Glej L bat nima večje kompresije kvečjemu ima manjšo, daj oboje v motor, sprobaj pa boš videl, bolj vzdržliv je tudi navadni bat, edino L bat se bolše zvrti... Drgač pa karkoli boš dal, nimaš kaj za zgrešit...
Ja vozim E90 jer to je malo jače,
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!
Re: lukne na batu
kateri je pa bolj trd maetorL al originalc?filius napisal/-a:Glej L bat nima večje kompresije kvečjemu ima manjšo, daj oboje v motor, sprobaj pa boš videl, bolj vzdržliv je tudi navadni bat, edino L bat se bolše zvrti... Drgač pa karkoli boš dal, nimaš kaj za zgrešit...
ma ja dveh pa ne mislim rezat, edino mogoče da bi pol prodau enega sam bomo še vidli
R.I.P. Jani...
1.1.2012
Re: lukne na batu
Mislim da ni razlike, saj del L bat notri pa je...
Ja vozim E90 jer to je malo jače,
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!
Re: lukne na batu
sej bom najverjetnejefilius napisal/-a:Mislim da ni razlike, saj del L bat notri pa je...
R.I.P. Jani...
1.1.2012
Re: lukne na batu
delat sem dau stricu ma strojništbo (s.p.) pa sn meu kar zastojn
Re: lukne na batu
aha okjurc napisal/-a:delat sem dau stricu ma strojništbo (s.p.) pa sn meu kar zastojn
R.I.P. Jani...
1.1.2012