Razna vprašanja o tuningu

Predelave pogonske sile mopeda
Odgovori
tomaz30
zažgan bat
Prispevkov: 79
Pridružen: So Avg 13, 2011 8:49 pm

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a tomaz30 »

Ali lahko poveš še za kakšen popravek junior izpuha !? Namreč ni mi jasno zakaj je stingler 15mm !
Priponke
junior_aspuh.jpg
junior_aspuh.jpg (34.28 KiB) Pogledano 1340 krat
Uporabniški avatar
Pich
Mojster
Prispevkov: 2601
Pridružen: Sr Okt 13, 2010 6:42 pm
Kraj: Idrija

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a Pich »

In kaj ti pri stingerju ni jasno?
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
tomaz30
zažgan bat
Prispevkov: 79
Pridružen: So Avg 13, 2011 8:49 pm

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a tomaz30 »

Stingler se mi zdi premajhen, naj bi bil 16.5mm.
Uporabniški avatar
tomosjakarac
glava cilindra
Prispevkov: 695
Pridružen: Ne Jul 29, 2012 10:32 pm
Kraj: okolica Nove Gorice

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a tomosjakarac »

tomaz30 napisal/-a:Stingler se mi zdi premajhen, naj bi bil 16.5mm.
fi 16.5 je primeren za 65cc.....za 50cc je 15mm pravšnje...
Uporabniški avatar
Pata
moped
Prispevkov: 2043
Pridružen: To Feb 01, 2011 3:16 pm
Kraj: Slap - (Okolica Vipave) - Primorska
Kontakt:

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a Pata »

Odvisno tudi od kota odprtja izpušnega kanala npr. frčo če je 50 loh greš z stinglerjem tudi do 13-14mm zaradi tlaka v izpuhu.
Vsi so vedeli da je to nemogoče.Potem pa je prišel negdo,ki tega ni vedel in uspelo mu je!
“The Power to Win, is a lot of little things, done right.”
Uporabniški avatar
Pich
Mojster
Prispevkov: 2601
Pridružen: Sr Okt 13, 2010 6:42 pm
Kraj: Idrija

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a Pich »

tomaz30 napisal/-a:Stingler se mi zdi premajhen, naj bi bil 16.5mm.
Za junior kote odpiranja je stinger ravno pravšnji. na prisilnem ali vodnem hlajenju bi lahko bil tudi nekoliko manjši. Motor ima z manjšim stingerjem celo nekaj več moči, se pa tudi bolj greje.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
PVL
Mojster
Prispevkov: 643
Pridružen: To Sep 08, 2009 9:28 pm

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a PVL »

z 16.5mm stingerjem bi ti šel motor v zadnjih 1000 rpm malenkost bolje, pred tem pa kar dosti slabše. 15mm je vredu in je boljša izbira.
tomaz30
zažgan bat
Prispevkov: 79
Pridružen: So Avg 13, 2011 8:49 pm

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a tomaz30 »

Torej za lamo 60 cilinder z junior koti bi bil boljši 15 ali 16.5mm !? Ali je stingler odvisen od izhodnega premera na cilindru, saj ima lamo izhod 26mm !?
Uporabniški avatar
Pata
moped
Prispevkov: 2043
Pridružen: To Feb 01, 2011 3:16 pm
Kraj: Slap - (Okolica Vipave) - Primorska
Kontakt:

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a Pata »

tomaz30 napisal/-a:Torej za lamo 60 cilinder z junior koti bi bil boljši 15 ali 16.5mm !? Ali je stingler odvisen od izhodnega premera na cilindru, saj ima lamo izhod 26mm !?
Z stinglerjem ti štimaš pritisk v izpuhu in s tem temperaturo... odvisen naj bi bil razmeroma od kubikaže. So pa še drugi parametri ki uplivajo.
Vsi so vedeli da je to nemogoče.Potem pa je prišel negdo,ki tega ni vedel in uspelo mu je!
“The Power to Win, is a lot of little things, done right.”
denso26
glava cilindra
Prispevkov: 539
Pridružen: Pe Okt 15, 2010 9:43 am
Kraj: Šentvid pri Stični

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a denso26 »

Na apn blokih sem naredil lamelni vsis v karter in me zanima kako kritično je lahko to da lamela ne pride čisto do karterja ampak je vmes cca 1cm lufta, ker sem naredil malo previsoko ohišje lamele, vem da bo pri tem večji podbatni prostor, to kar pa mene zanima je koliko bi pridobil če lamelo spustim za ta dober cm čisto do karterja. Usmerjenost lamele je taka kot mora bit. Mogoče je uprašanje malo mimo ampak me useeno zanima, če kdo zna na to odgovorit.
https://t.me/pump_upp
Odgovori