in zakaj bi si fant šou pilit kanale štrihat motor in nevme še kaj use če ga zanima el sistem?lol!apn6s freek napisal/-a:pa nwm zakaj se spravljate na take projekte
rajš si ga na friško pihni (na novo prebarvaj) pa bt lite fletne pol večje amotizerje auspuh pa kaki bt amaturko pa tunanje kanalčkov pa bo letelo pa še lepo bo
hehe
jst še poštudiral na to nisem da bi dal na apn6s narest ele. vžig
hehe
pa saj ni blema
pustite domišliji prosto pot XD XD XD
elektronski zagon
Re: elektronski zagon
R.I.P. Jani...
1.1.2012
-
- auspuh
- Prispevkov: 786
- Pridružen: Pe Jun 25, 2010 3:12 pm
Re: elektronski zagon
wm sicer ni to na meni meni je pač vseeno kaj bo on naredil sam če je na apn el zagon pol več ni apn
vsaj zame ne
vsaj zame ne
če bi bili skuterji zanesljivi bi jih tudi poštarji imeli ;)
Re: elektronski zagon
saj če ima polovico delov od BT-ja tud ni več apn...apn6s freek napisal/-a:wm sicer ni to na meni meni je pač vseeno kaj bo on naredil sam če je na apn el zagon pol več ni apn
vsaj zame ne
-
- auspuh
- Prispevkov: 786
- Pridružen: Pe Jun 25, 2010 3:12 pm
Re: elektronski zagon
ja ampak to pol več ni to
najboljše je dat ta dnar nekam drugam kot pa v ta einlaser pa vse skupaj
če bi jst hotel imeti tak vžig bi ga že mel ker mam doma od skutera einlaser (zaganjač)
akumulator stikala polža ki porine ven edino kar je je to da bi pač za magnet dal tistih 20 eurov
glede elektronike pa mam tudi nekaj.
pa saj vam pravim ni to to
najboljše je apn s lamo junior celindrom 19 dellorto pa še malo na styling pa je to to.
drugač pa če ma fant veselje si naj kar naredi. če bo to njemu prav bo tut meni moralo bit
najboljše je dat ta dnar nekam drugam kot pa v ta einlaser pa vse skupaj
če bi jst hotel imeti tak vžig bi ga že mel ker mam doma od skutera einlaser (zaganjač)
akumulator stikala polža ki porine ven edino kar je je to da bi pač za magnet dal tistih 20 eurov
glede elektronike pa mam tudi nekaj.
pa saj vam pravim ni to to
najboljše je apn s lamo junior celindrom 19 dellorto pa še malo na styling pa je to to.
drugač pa če ma fant veselje si naj kar naredi. če bo to njemu prav bo tut meni moralo bit
če bi bili skuterji zanesljivi bi jih tudi poštarji imeli ;)
Re: elektronski zagon
Sej zdej si predstavljaš da bli blo ql imet tako da sam uno stikalo prtisneš pa da bi upalu sam se hitro naveličaš veš, mam js na mojem racingu to pa sem na začetku parkrat tko upalu, zdej pa že dve leti skoz na kurblo. Pa še ko je mrzlo moreš pou ure uno tiščat, če pa na kurblo pa sprve užge....
Ampak če res hočeš imam jaz štarter motorček pa zobnik za motorček in elektroniko za to, sam še vedno moreš magnet menjat(tazga z zobnikom) pa bloke(tej novi bloki imajo drugačne kanale tko da boš pol mogu še cilinder zamenjat alpa fanj zbrusit) in stranski pokrov če hočeš da ti bo pasalo gor...Pa še baterijo boš mogu nekam dat...
Lp, Giro
Ampak če res hočeš imam jaz štarter motorček pa zobnik za motorček in elektroniko za to, sam še vedno moreš magnet menjat(tazga z zobnikom) pa bloke(tej novi bloki imajo drugačne kanale tko da boš pol mogu še cilinder zamenjat alpa fanj zbrusit) in stranski pokrov če hočeš da ti bo pasalo gor...Pa še baterijo boš mogu nekam dat...
Lp, Giro
Re: elektronski zagon
to mam tud jaz namen narediti,nek velik problem ni,ni pa enostavno.
Rabil bi magnet z zobnikom od youngsterja,zaganjač in navitje od youngsterja,to bi prišlo okoli 120 eur,rabiš še akomulator,nevem pa če boš lahko to zvezal na org. štrom,jaz bom zase uporabil od aprilie rs 125.
Pri tebi nastane problem ker imaš apn6 mašino,s prisilnim hlajenjem (jaz imam ctx,torej malo manj komplikacij )
Pri tebi bi jaz rešil tako,kupil bi BT cilinder(40 eur) ,pokrov magneta od ATXa(5 eur ?) ,ki bi ga malo predelal,magnet,zaganjač in navitje od youngsterja(okoli 120 eur) ,štrom pač sam zbereš in baterijo rabiš (20eur)
Bi pa moral predelati/zamenjati avspuh če boš dal od BT-ja cilinder.
In še nekaj za tiste,ki sprašujete zakaj bi dajal elektronski zagon na apn6...(govorim zase!) če se lotim motorja predelovat ga ne predelujem za punce ampak zase(že res da se potrudiš da bi motor čimlepše zgledal in čimprej komu padel v oči),res je da elektronski zagon ne spada pod "nujne" stvari,vendar če ima človek voljo da bi nekaj naredil in vas nekaj vpraša mu poskusite odgovoriti,ne pa nabijat da je to brezveze,tako človek izgubi vso veselje do predelav...
lp
Rabil bi magnet z zobnikom od youngsterja,zaganjač in navitje od youngsterja,to bi prišlo okoli 120 eur,rabiš še akomulator,nevem pa če boš lahko to zvezal na org. štrom,jaz bom zase uporabil od aprilie rs 125.
Pri tebi nastane problem ker imaš apn6 mašino,s prisilnim hlajenjem (jaz imam ctx,torej malo manj komplikacij )
Pri tebi bi jaz rešil tako,kupil bi BT cilinder(40 eur) ,pokrov magneta od ATXa(5 eur ?) ,ki bi ga malo predelal,magnet,zaganjač in navitje od youngsterja(okoli 120 eur) ,štrom pač sam zbereš in baterijo rabiš (20eur)
Bi pa moral predelati/zamenjati avspuh če boš dal od BT-ja cilinder.
In še nekaj za tiste,ki sprašujete zakaj bi dajal elektronski zagon na apn6...(govorim zase!) če se lotim motorja predelovat ga ne predelujem za punce ampak zase(že res da se potrudiš da bi motor čimlepše zgledal in čimprej komu padel v oči),res je da elektronski zagon ne spada pod "nujne" stvari,vendar če ima človek voljo da bi nekaj naredil in vas nekaj vpraša mu poskusite odgovoriti,ne pa nabijat da je to brezveze,tako človek izgubi vso veselje do predelav...
lp
Re: elektronski zagon
Pa takoj krneki vsi da je to brezveze, pol se jih pa 5 najde ki bi pa to imeli, pa bodo že kr vsi naredili..
"Everything seemed very much to the limit and very difficult to improve any more" -Jan Thiel
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
Re: elektronski zagon
Sam sm to že dolg nazaj hotel naredit, na mojem CTX-u sam pol sm skontu da se ne splača tolk vlagat v tomosa.
Drgač pa, potrebuješ še neko relejsko vezje da ti zdrži tok ki ga požene zaganjač, če to misliš naredit preko navadnega stikala ti ga bo samo sežgalo. Vezje za polnenje akumulatorja oz. načrt zanj dobiš pod tehničnem arhivom oz. na netu pod oznako čipa LM 317.
Nastane pa nek drug problem, oz ni ravno problem, vendar do sedaj sem videl ene par tomosov s el. vžigom, pa vsak je raje vžgal na kurbel kot pa na el zaganjač, in se mi di da so že v osnovi mal kiksnl s tem.
Raje mej 150€ v žepu, pa vžgeš na nogo in je to to.
Drgač pa, potrebuješ še neko relejsko vezje da ti zdrži tok ki ga požene zaganjač, če to misliš naredit preko navadnega stikala ti ga bo samo sežgalo. Vezje za polnenje akumulatorja oz. načrt zanj dobiš pod tehničnem arhivom oz. na netu pod oznako čipa LM 317.
Nastane pa nek drug problem, oz ni ravno problem, vendar do sedaj sem videl ene par tomosov s el. vžigom, pa vsak je raje vžgal na kurbel kot pa na el zaganjač, in se mi di da so že v osnovi mal kiksnl s tem.
Raje mej 150€ v žepu, pa vžgeš na nogo in je to to.
Ja vozim E90 jer to je malo jače,
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!
Re: elektronski zagon
Bi lahko kdo malo opisal kaj vse je treba predelati, da bi zmontiral elektronski zagon na ATX-a oz. katerega koli drugega tomosa (s prestavami, ne automatica).
LP
LP
Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you - Jeremy Clarkson
- automatic_7
- Moderator
- Prispevkov: 5237
- Pridružen: Če Avg 13, 2009 2:07 pm
- Kraj: okolica Nove Gorice
Re: elektronski zagon
nosilec zaganjača moreš nekako naredit, in zobnik spravit na magnetKamion napisal/-a:Bi lahko kdo malo opisal kaj vse je treba predelati, da bi zmontiral elektronski zagon na ATX-a oz. katerega koli drugega tomosa (s prestavami, ne automatica).
LP
ostalo: električne napeljave in to ni noben problem