Pozdravljeni,
k hiši je prišel nov projekt in sicer zgoraj omenjeni Tomos colibri t12. In situacija ni tako rožnata kot sem mislil da bo Problem je pri zadnjem blatniku, saj je blatnik prerjavel.
Zanima me če imate kakšno idejo kako bi se ta blatnik dalo popraviti. Problem je da je dvojni pleh in od spodnje strani nimaš dostopa.
Okrasna rozeta od sprednje luči pa je vdrta:
Manjka pa en del, kateri poganja polža za števec hitrosti. Na spodnji sliki je polž označen z rdečo barvo, lokacija od dela, ki pa ga potrebujem pa je označena z zeleno barvo. Tako da če kdo ima ta del doma se priporočam
Vse 4 pokrovčke od amortizerjev bom dal na novo kromirati saj so preveč zarjaveli za poliranje, če pa jih prebarvam z srebrno barvo pa ne bo izgledalo tako originalnlo. Prav tako pa bom dal še kromirat ročke od bremze ter sklopke. Avspuh bom pa za prvo silo pošmirglal ter ga prebarval z črno temperaturno odporno barvo ter ga dal naknadno v kromiranje.
Belanca ni originalna, vendar že imam naročeno novo, ki pa je originalna.
Prav tako bo najvrjetneje potrebno zamenjati sedež, saj je stari že celi pošvasan ter zlomljen. Pa tudi prevleka ni preveč dobro ohranjena.
Zanima me pa še če morda veste oznako barve, ki je na motorju. Mislim pa zeleno ter belo s katero je pobarvana pregrada ter "armaturka".
Zanima me pa še koliko olja je potrebno naliti v menjalnik motorja ter koliko v amortizerje če je sploh treba, saj se mi zdi da amortizerji puščajo olje samo nisem siguren. Bi bilo dovolj če bi jih vzel narazen ter jih namazal z mazelinom? Prosil bi pa še če morda ima kdo doma navodila za uporabo tega motorja. Bil bi mu zelo zelo hvaležen če bi mi jih lahko poslal na e-mail.
Ne vem pa kakšno funkcijo opravlja del, ki ga na spodnji sliki držim s prstom? Mogoče ve kdo?
Že vnaprej se vam zahvaljujem za odgovore in nasvete
Tomos colibri t12-obnova
Re: Tomos colibri t12-obnova
Pozdravljeni,
Spet se oglašam po dolgem času. In sicer z zelo dobro novico Uspelo mi je usposobiti elektriko. In sicer vzrok je bila nova vžigalna tuljava, ki sem jo kupil a na žalost ni delovala. Ker sem danes poskušal vse dele zamenjati postopno z starimi in seveda iz prve menjam vžigalno tuljavo- POJAVI SE ISKRA. Neopisljiv občutek Motor dela tako kot mora edino pred-vžig ne vem če sem dobro nastavil saj je sem to naredil bolj kot ne "od oka". Sicer pa mašina nič ne torkira ali pa da bi jo dušilo. Ampak vseeno ga bom peljal drugi teden k mehaniku da nastavi pred-vžig tako kot mora biti. Edina stvar, ki me še na mopedu moti je stojalo. Luknja s katero je stojalo nameščeno na ohišje je prevelika in os v njej ima zrak. In problem je ker se stojalo ne ustavi tam kot bi se moralo ampak prične tolči po nosilcu ščitnika za noge. Razmišljal sem, da bi luknjo še povrtal na večjo nato pa v njo zavaril neke vrsto pušo/distančnik. Kaj pravite na ta predlog? Je pa motor zelo neudoben za vožnjo, saj je bilanca zelo nizko in te pričnejo hitro boleti rame ter hrbtenica. Razmišljal sem da bi na motor dal bilanco od apn4, tako kot je imel to prejšnji lastnik. Samo potem to no več original :S Kaj menite vi? Je vredno zamenjati bilanco? Na tem linku lahko vidite kako je izgledal prvi zagon motorja:
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... hlvu9dlz04
Slike od mopeda pa dam gor drugi teden ko ga poslikam
Hvala vam za odgovore
Spet se oglašam po dolgem času. In sicer z zelo dobro novico Uspelo mi je usposobiti elektriko. In sicer vzrok je bila nova vžigalna tuljava, ki sem jo kupil a na žalost ni delovala. Ker sem danes poskušal vse dele zamenjati postopno z starimi in seveda iz prve menjam vžigalno tuljavo- POJAVI SE ISKRA. Neopisljiv občutek Motor dela tako kot mora edino pred-vžig ne vem če sem dobro nastavil saj je sem to naredil bolj kot ne "od oka". Sicer pa mašina nič ne torkira ali pa da bi jo dušilo. Ampak vseeno ga bom peljal drugi teden k mehaniku da nastavi pred-vžig tako kot mora biti. Edina stvar, ki me še na mopedu moti je stojalo. Luknja s katero je stojalo nameščeno na ohišje je prevelika in os v njej ima zrak. In problem je ker se stojalo ne ustavi tam kot bi se moralo ampak prične tolči po nosilcu ščitnika za noge. Razmišljal sem, da bi luknjo še povrtal na večjo nato pa v njo zavaril neke vrsto pušo/distančnik. Kaj pravite na ta predlog? Je pa motor zelo neudoben za vožnjo, saj je bilanca zelo nizko in te pričnejo hitro boleti rame ter hrbtenica. Razmišljal sem da bi na motor dal bilanco od apn4, tako kot je imel to prejšnji lastnik. Samo potem to no več original :S Kaj menite vi? Je vredno zamenjati bilanco? Na tem linku lahko vidite kako je izgledal prvi zagon motorja:
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... hlvu9dlz04
Slike od mopeda pa dam gor drugi teden ko ga poslikam
Hvala vam za odgovore
Re: Tomos colibri t12-obnova
zaka navijaš gas na prvem vžigu ?
Re: Tomos colibri t12-obnova
mene zanima kako si bovden za mnjalnik dau gor ker jaz nikakor ga ne morem spravit gor a lahko pošlješ kakšno sliko ali da si bom lažje predstavljal?
Hvala!
Hvala!