Lamo 4.8 80ccm

Predelave pogonske sile mopeda
Uporabniški avatar
DMTuning
Mojster
Prispevkov: 885
Pridružen: So Jul 17, 2010 12:46 pm
Kraj: Bliz KRŠKEGA

Re: Lamo 4.8 80ccm

Odgovor Napisal/-a DMTuning »

Pata napisal/-a:
smejko1 napisal/-a:
apn ftw napisal/-a:to je od motorja za čoln cilinder ne? od kjerega modela pa?
sej ti piše tomos 4.8 ;)

drugače pa filius kako boš rešu stojne vijake?
hočeš rečt kako bom jz rešu stojne vijake? :) use bomo še uštimal ne skrbet tale cilinder bo bil na apn blokih absolutno kolkr sm gledu temo od tomotos-a če hočeš cilinder v fazo postavt ga morš full dvignt ne? torej tole bom rešu z krajšo ojnico (85mm) sam pol bo pich povedu kaj bo narobe k je nek pravu da je bolš če je dalš ojnica.
sej sm omeno,. morš pogledat kak je cilinder,. ker so baje 2 vrste tej cilindrov ,. z ojnico je tko da če je prekratka je večji vstopni kot ,.. ;)
:)
golnar
Mojster
Prispevkov: 1734
Pridružen: Po Apr 19, 2010 11:29 pm

Re: Lamo 4.8 80ccm

Odgovor Napisal/-a golnar »

gledano s tega portmapa http://imageshack.us/photo/my-images/259/umo48.png/ in računano s pomartinovim kalkulatorjem

prvo je itak treba gledat da mora bit cilinder visok 67mm, torej odštejemo teh 1.4mm kolikor je previsok, in dobimo kanale pretok 100°izpuh pa 130°

če to podložimo za 1.5mm in zgoraj še toliko dodatno postružimo, dobimo pretok 112°in izpuh 140°. od tu pa izpušnega dvignemo za 2.5mm in dobimo kot 155°. taki timingi pa v primerjavi z originalom še vedno ohranjajo veliko navora, veliko pa dodajo na moči. z takimi timingi se tudi kakšna resonanca že lepo pozna.

vsis bi pa spustil nekje na 64 do 64.5mm, pri originalni dolžini bata.

torej za ta 2.5mm je pa skoraj zagotovo dovolj mesa na izpušnem kanalu. višje z timingi jaz nebi šel, če bi ga radi imeli za na traktor ali kakrkšen koli 4cikel.
"It is remarkable how similar the pattern of love is to the pattern of insanity."
Uporabniški avatar
Pata
moped
Prispevkov: 2043
Pridružen: To Feb 01, 2011 3:16 pm
Kraj: Slap - (Okolica Vipave) - Primorska
Kontakt:

Re: Lamo 4.8 80ccm

Odgovor Napisal/-a Pata »

hvala za tole golnar :)
Vsi so vedeli da je to nemogoče.Potem pa je prišel negdo,ki tega ni vedel in uspelo mu je!
“The Power to Win, is a lot of little things, done right.”
nikel
zažgan bat
Prispevkov: 86
Pridružen: So Okt 09, 2010 2:10 pm

Re: Lamo 4.8 80ccm

Odgovor Napisal/-a nikel »

js mam gred z ojnico od kosilnice s tem cilindrom če rabš?? :D
Uporabniški avatar
Pata
moped
Prispevkov: 2043
Pridružen: To Feb 01, 2011 3:16 pm
Kraj: Slap - (Okolica Vipave) - Primorska
Kontakt:

Re: Lamo 4.8 80ccm

Odgovor Napisal/-a Pata »

nikel napisal/-a:js mam gred z ojnico od kosilnice s tem cilindrom če rabš?? :D
hm če pomeriš od centra sornikov ojnice koliko je dolga bi bilo fajn ja pol ti povem. :)
Vsi so vedeli da je to nemogoče.Potem pa je prišel negdo,ki tega ni vedel in uspelo mu je!
“The Power to Win, is a lot of little things, done right.”
nivko
auspuh lager
Prispevkov: 2
Pridružen: Sr Mar 10, 2010 6:54 am
Kraj: Besnica pri Kranju

Re: Lamo 4.8 80ccm

Odgovor Napisal/-a nivko »

Če gledaš tehnični arhiv - kataloge, imata UMO 06 in UMO 08
enaki kataloški številki motorne gredi! Tomos je vgrajeval isto ojnico za obe kubaturi !!
Uporabniški avatar
Pich
Mojster
Prispevkov: 2601
Pridružen: Sr Okt 13, 2010 6:42 pm
Kraj: Idrija

Re: Lamo 4.8 80ccm

Odgovor Napisal/-a Pich »

nivko napisal/-a:Če gledaš tehnični arhiv - kataloge, imata UMO 06 in UMO 08
enaki kataloški številki motorne gredi! Tomos je vgrajeval isto ojnico za obe kubaturi !!
Tudi bt ima enako.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Uporabniški avatar
Pata
moped
Prispevkov: 2043
Pridružen: To Feb 01, 2011 3:16 pm
Kraj: Slap - (Okolica Vipave) - Primorska
Kontakt:

Re: Lamo 4.8 80ccm

Odgovor Napisal/-a Pata »

po nasvetu golnarja se bom kar odloču za njegov predlog glede kotov... 155-112 kaj menite še drugi? dost navora loh bi bli še malo višji timingi al ne? drgač pa rabm še mnenja za ojnico oz. BE ležaj.
Vsi so vedeli da je to nemogoče.Potem pa je prišel negdo,ki tega ni vedel in uspelo mu je!
“The Power to Win, is a lot of little things, done right.”
KVAS
Mojster
Prispevkov: 1733
Pridružen: To Maj 11, 2010 7:02 pm
Kraj: Domžale

Re: Lamo 4.8 80ccm

Odgovor Napisal/-a KVAS »

Pata napisal/-a:po nasvetu golnarja se bom kar odloču za njegov predlog glede kotov... 155-112 kaj menite še drugi? dost navora loh bi bli še malo višji timingi al ne? drgač pa rabm še mnenja za ojnico oz. BE ležaj.
Pomojm maš dost, s pravo resonanco bo res kot je reku golnar pravi traktor. Predvsem rabiš moč na nizkih, da neboš kuple zažgau ko boš speljevou...
Uporabniški avatar
Pata
moped
Prispevkov: 2043
Pridružen: To Feb 01, 2011 3:16 pm
Kraj: Slap - (Okolica Vipave) - Primorska
Kontakt:

Re: Lamo 4.8 80ccm

Odgovor Napisal/-a Pata »

KVASoooO napisal/-a:
Pata napisal/-a:po nasvetu golnarja se bom kar odloču za njegov predlog glede kotov... 155-112 kaj menite še drugi? dost navora loh bi bli še malo višji timingi al ne? drgač pa rabm še mnenja za ojnico oz. BE ležaj.
Pomojm maš dost, s pravo resonanco bo res kot je reku golnar pravi traktor. Predvsem rabiš moč na nizkih, da neboš kuple zažgau ko boš speljevou...
jap enkake misli mam jz... problem je pri ojnici oz Be ležaju zaradi težkega bata? in veliko moči ubistvu.
Vsi so vedeli da je to nemogoče.Potem pa je prišel negdo,ki tega ni vedel in uspelo mu je!
“The Power to Win, is a lot of little things, done right.”
Odgovori