sej sm omeno,. morš pogledat kak je cilinder,. ker so baje 2 vrste tej cilindrov ,. z ojnico je tko da če je prekratka je večji vstopni kot ,..Pata napisal/-a:hočeš rečt kako bom jz rešu stojne vijake? use bomo še uštimal ne skrbet tale cilinder bo bil na apn blokih absolutno kolkr sm gledu temo od tomotos-a če hočeš cilinder v fazo postavt ga morš full dvignt ne? torej tole bom rešu z krajšo ojnico (85mm) sam pol bo pich povedu kaj bo narobe k je nek pravu da je bolš če je dalš ojnica.smejko1 napisal/-a:sej ti piše tomos 4.8apn ftw napisal/-a:to je od motorja za čoln cilinder ne? od kjerega modela pa?
drugače pa filius kako boš rešu stojne vijake?
Lamo 4.8 80ccm
Re: Lamo 4.8 80ccm
:)
Re: Lamo 4.8 80ccm
gledano s tega portmapa http://imageshack.us/photo/my-images/259/umo48.png/ in računano s pomartinovim kalkulatorjem
prvo je itak treba gledat da mora bit cilinder visok 67mm, torej odštejemo teh 1.4mm kolikor je previsok, in dobimo kanale pretok 100°izpuh pa 130°
če to podložimo za 1.5mm in zgoraj še toliko dodatno postružimo, dobimo pretok 112°in izpuh 140°. od tu pa izpušnega dvignemo za 2.5mm in dobimo kot 155°. taki timingi pa v primerjavi z originalom še vedno ohranjajo veliko navora, veliko pa dodajo na moči. z takimi timingi se tudi kakšna resonanca že lepo pozna.
vsis bi pa spustil nekje na 64 do 64.5mm, pri originalni dolžini bata.
torej za ta 2.5mm je pa skoraj zagotovo dovolj mesa na izpušnem kanalu. višje z timingi jaz nebi šel, če bi ga radi imeli za na traktor ali kakrkšen koli 4cikel.
prvo je itak treba gledat da mora bit cilinder visok 67mm, torej odštejemo teh 1.4mm kolikor je previsok, in dobimo kanale pretok 100°izpuh pa 130°
če to podložimo za 1.5mm in zgoraj še toliko dodatno postružimo, dobimo pretok 112°in izpuh 140°. od tu pa izpušnega dvignemo za 2.5mm in dobimo kot 155°. taki timingi pa v primerjavi z originalom še vedno ohranjajo veliko navora, veliko pa dodajo na moči. z takimi timingi se tudi kakšna resonanca že lepo pozna.
vsis bi pa spustil nekje na 64 do 64.5mm, pri originalni dolžini bata.
torej za ta 2.5mm je pa skoraj zagotovo dovolj mesa na izpušnem kanalu. višje z timingi jaz nebi šel, če bi ga radi imeli za na traktor ali kakrkšen koli 4cikel.
"It is remarkable how similar the pattern of love is to the pattern of insanity."
- Pata
- moped
- Prispevkov: 2043
- Pridružen: To Feb 01, 2011 3:16 pm
- Kraj: Slap - (Okolica Vipave) - Primorska
- Kontakt:
Re: Lamo 4.8 80ccm
hvala za tole golnar
Vsi so vedeli da je to nemogoče.Potem pa je prišel negdo,ki tega ni vedel in uspelo mu je!
“The Power to Win, is a lot of little things, done right.”
“The Power to Win, is a lot of little things, done right.”
Re: Lamo 4.8 80ccm
js mam gred z ojnico od kosilnice s tem cilindrom če rabš??
- Pata
- moped
- Prispevkov: 2043
- Pridružen: To Feb 01, 2011 3:16 pm
- Kraj: Slap - (Okolica Vipave) - Primorska
- Kontakt:
Re: Lamo 4.8 80ccm
hm če pomeriš od centra sornikov ojnice koliko je dolga bi bilo fajn ja pol ti povem.nikel napisal/-a:js mam gred z ojnico od kosilnice s tem cilindrom če rabš??
Vsi so vedeli da je to nemogoče.Potem pa je prišel negdo,ki tega ni vedel in uspelo mu je!
“The Power to Win, is a lot of little things, done right.”
“The Power to Win, is a lot of little things, done right.”
Re: Lamo 4.8 80ccm
Če gledaš tehnični arhiv - kataloge, imata UMO 06 in UMO 08
enaki kataloški številki motorne gredi! Tomos je vgrajeval isto ojnico za obe kubaturi !!
enaki kataloški številki motorne gredi! Tomos je vgrajeval isto ojnico za obe kubaturi !!
Re: Lamo 4.8 80ccm
Tudi bt ima enako.nivko napisal/-a:Če gledaš tehnični arhiv - kataloge, imata UMO 06 in UMO 08
enaki kataloški številki motorne gredi! Tomos je vgrajeval isto ojnico za obe kubaturi !!
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
- Pata
- moped
- Prispevkov: 2043
- Pridružen: To Feb 01, 2011 3:16 pm
- Kraj: Slap - (Okolica Vipave) - Primorska
- Kontakt:
Re: Lamo 4.8 80ccm
po nasvetu golnarja se bom kar odloču za njegov predlog glede kotov... 155-112 kaj menite še drugi? dost navora loh bi bli še malo višji timingi al ne? drgač pa rabm še mnenja za ojnico oz. BE ležaj.
Vsi so vedeli da je to nemogoče.Potem pa je prišel negdo,ki tega ni vedel in uspelo mu je!
“The Power to Win, is a lot of little things, done right.”
“The Power to Win, is a lot of little things, done right.”
Re: Lamo 4.8 80ccm
Pomojm maš dost, s pravo resonanco bo res kot je reku golnar pravi traktor. Predvsem rabiš moč na nizkih, da neboš kuple zažgau ko boš speljevou...Pata napisal/-a:po nasvetu golnarja se bom kar odloču za njegov predlog glede kotov... 155-112 kaj menite še drugi? dost navora loh bi bli še malo višji timingi al ne? drgač pa rabm še mnenja za ojnico oz. BE ležaj.
- Pata
- moped
- Prispevkov: 2043
- Pridružen: To Feb 01, 2011 3:16 pm
- Kraj: Slap - (Okolica Vipave) - Primorska
- Kontakt:
Re: Lamo 4.8 80ccm
jap enkake misli mam jz... problem je pri ojnici oz Be ležaju zaradi težkega bata? in veliko moči ubistvu.KVASoooO napisal/-a:Pomojm maš dost, s pravo resonanco bo res kot je reku golnar pravi traktor. Predvsem rabiš moč na nizkih, da neboš kuple zažgau ko boš speljevou...Pata napisal/-a:po nasvetu golnarja se bom kar odloču za njegov predlog glede kotov... 155-112 kaj menite še drugi? dost navora loh bi bli še malo višji timingi al ne? drgač pa rabm še mnenja za ojnico oz. BE ležaj.
Vsi so vedeli da je to nemogoče.Potem pa je prišel negdo,ki tega ni vedel in uspelo mu je!
“The Power to Win, is a lot of little things, done right.”
“The Power to Win, is a lot of little things, done right.”