Tomos Colibri 15 sport
Re: Tomos Colibri 15 sport
Kok ti zavidam, odkar imam BT-ja mi je žal da nisem kupil nekaj z apn4 gištelom.
Re: Tomos Colibri 15 sport
tole je zelo lepo izpadlo vse cestitke
Re: Tomos Colibri 15 sport
Super je!!
Nekaj bi te vprašal: Kako (postopek) in s kakšnimi barvami si barval cilinder (glavo)??
Hvala!
Nekaj bi te vprašal: Kako (postopek) in s kakšnimi barvami si barval cilinder (glavo)??
Hvala!
15 slc
Re: Tomos Colibri 15 sport
Glava je speskana, cilinder pa je s kako stopinjsko barvo pobarvan verjetno..Ismon napisal/-a:Super je!!
Nekaj bi te vprašal: Kako (postopek) in s kakšnimi barvami si barval cilinder (glavo)??
Hvala!
Re: Tomos Colibri 15 sport
Najprej hvala za pohvale.
Ismon: cilinder je pobarvan s 700 stopinjsko barvo (ni spray!). Je pa barva, ki ne potrebuje trdilca, ima samo razredčilo.
Ismon: cilinder je pobarvan s 700 stopinjsko barvo (ni spray!). Je pa barva, ki ne potrebuje trdilca, ima samo razredčilo.
Re: Tomos Colibri 15 sport
Lp!
Koliko stane feltna nova takšna po komadu cca 30eur?
Zanima me tudi zakaj 1,5 - 18... 1,5 je bilo original? to je širina ?... jaz imam 2,5 - 17 ampak to seveda niso original saj so APN 4 imele 18'col vendar imam tole za malce drugačen projekt.
Zanima me tudi, če si brez problemov dobil ven tiste puše, ki so spredaj v ''okvirju, to imam v mislih ležišče kugljic, ki so pri vilica? Pri nekaterih motorjih gre strašansko težko dol to dobit... in kako je z novimi ki jih daš not, je kak postopek, da se slučajno kaj ne zabije brez veze....
Geštel je bil tudi speskan? .. ali je sam tako lepo obdelan, zakitan..?
*** Pohvale vredna obnova, estetika in eleganca !
Zadnje vilice, si šle normalno dol? Na nekaterih mopedih enostavno, tudi če so bile mazane ne gredo dol - kot da je vse skupaj piknilo...
Koliko stane feltna nova takšna po komadu cca 30eur?
Zanima me tudi zakaj 1,5 - 18... 1,5 je bilo original? to je širina ?... jaz imam 2,5 - 17 ampak to seveda niso original saj so APN 4 imele 18'col vendar imam tole za malce drugačen projekt.
Zanima me tudi, če si brez problemov dobil ven tiste puše, ki so spredaj v ''okvirju, to imam v mislih ležišče kugljic, ki so pri vilica? Pri nekaterih motorjih gre strašansko težko dol to dobit... in kako je z novimi ki jih daš not, je kak postopek, da se slučajno kaj ne zabije brez veze....
Geštel je bil tudi speskan? .. ali je sam tako lepo obdelan, zakitan..?
*** Pohvale vredna obnova, estetika in eleganca !
Zadnje vilice, si šle normalno dol? Na nekaterih mopedih enostavno, tudi če so bile mazane ne gredo dol - kot da je vse skupaj piknilo...
>> T'PoWer <<
Re: Tomos Colibri 15 sport
Živijo,
Obroči so načeloma pri večini Tomosov 1.5-18, na katerega gre potem guma 2.5-18 (npr. Sava B3-je guma s tistim "starim" profilom). Ostalo na zs.
Ta okvir pa nisem peskal, ker je bila zelo lepo ohranjena, brez rjavin. Kar je bilo potrebno, sem " poklepal", dal Epoksi dvokomponentni temelj", ta je zakon! Špric kit in nato barva.
Za zadnje vilice je kdaj res potrebno uporabiti malo več sile. Prednje "ležajne čašice pa je res najlažje dati ven, da jih vržeš ven gornjo od spodaj in obratno ( z notranje strani-skozi cev).
Hvala za pohvale.
Obroči so načeloma pri večini Tomosov 1.5-18, na katerega gre potem guma 2.5-18 (npr. Sava B3-je guma s tistim "starim" profilom). Ostalo na zs.
Ta okvir pa nisem peskal, ker je bila zelo lepo ohranjena, brez rjavin. Kar je bilo potrebno, sem " poklepal", dal Epoksi dvokomponentni temelj", ta je zakon! Špric kit in nato barva.
Za zadnje vilice je kdaj res potrebno uporabiti malo več sile. Prednje "ležajne čašice pa je res najlažje dati ven, da jih vržeš ven gornjo od spodaj in obratno ( z notranje strani-skozi cev).
Hvala za pohvale.