Brez Magneta
Brez Magneta
Kot je znano, če mopedu odstranimo magnet, se motor prej zavrti v obrate, pridobi na moči. Prekinjevalec zvežemo na električno omrežje, iskro za vžig pa motor pobira iz akumulatorja. Ko je akumulator prazen, tudi motor ugasne. Problem je, da nisem nevem kakšen modrec pri elektriki posebej pri motorjih ne. Zanima me, če ima kdo izkušnje, kako sestaviti prekinjevalec, stikalo in kako vse skupaj zvezati, da deluje.
Hvala za odgovore že vnaprej.
P.S. Se opravičujem če je že kje to napisano, sem pregledal forum in nisem nič našel.
Hvala za odgovore že vnaprej.
P.S. Se opravičujem če je že kje to napisano, sem pregledal forum in nisem nič našel.
"Everything seemed very much to the limit and very difficult to improve any more" -Jan Thiel
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
- koroman
- predelana mašina
- Prispevkov: 1875
- Pridružen: Po Avg 31, 2009 10:44 pm
- Kraj: zlatoličje - maribor
Re: Brez Magneta
to je baterijski vžig. je blo dosti govora o tem malo poišči ne bodi len
- turbocharger
- vplinjač
- Prispevkov: 397
- Pridružen: Pe Okt 02, 2009 10:05 pm
- Kraj: Koper-(okolica)
Re: Brez Magneta
Poglej pod temo TUNING / Kateri vžig na tuning mašine?macula napisal/-a:Kot je znano, če mopedu odstranimo magnet, se motor prej zavrti v obrate, pridobi na moči. Prekinjevalec zvežemo na električno omrežje, iskro za vžig pa motor pobira iz akumulatorja. Ko je akumulator prazen, tudi motor ugasne. Problem je, da nisem nevem kakšen modrec pri elektriki posebej pri motorjih ne. Zanima me, če ima kdo izkušnje, kako sestaviti prekinjevalec, stikalo in kako vse skupaj zvezati, da deluje.
Hvala za odgovore že vnaprej.
P.S. Se opravičujem če je že kje to napisano, sem pregledal forum in nisem nič našel.
LIh zdej je nekaj debata o tem....Tudi js to ustvarjam,pa lahko pogledaš tam
Re: Brez Magneta
ok hvala, sem rekel da nisem nič najdu, pa sem ugotovil, da sem bil ves čas samo na forumu delavnica. Se opravičujem, sem nov tukaj in mi ta vas še ni preveč znana.
"Everything seemed very much to the limit and very difficult to improve any more" -Jan Thiel
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
Re: Brez Magneta
sm cena je pa druga stvar
kolkr jst vem ni to pocen
pa če kej narobe povežeš kable
ti lahka use zakur ;D
neki sn to jst lišu zdj pa nevem če je to res
kolkr jst vem ni to pocen
pa če kej narobe povežeš kable
ti lahka use zakur ;D
neki sn to jst lišu zdj pa nevem če je to res
Re: Brez Magneta
buče, nimaš kj dost narobe zvezat.
"It is remarkable how similar the pattern of love is to the pattern of insanity."
- turbocharger
- vplinjač
- Prispevkov: 397
- Pridružen: Pe Okt 02, 2009 10:05 pm
- Kraj: Koper-(okolica)
Re: Brez Magneta
In to je lih najbolj poceni
15€ če porabiš največ
15€ če porabiš največ
Re: Brez Magneta
ma ni glih tok poceni, ponavadi pride struženje magneta že vsaj 5 eur, akumulator 15 eur (navaden 4ah), pa lepo je met še vsaj nove platine (čist pocen) in kako večjo špulo (od yugota mislim da je dobra), če se spraviš tp delat narediš orng, tako da vračunaj še vezje, je še to cca 20 eur.
"It is remarkable how similar the pattern of love is to the pattern of insanity."
- sales0
- vplinjač
- Prispevkov: 466
- Pridružen: Če Maj 27, 2010 9:25 pm
- Kraj: Prekmurje-Murski Petrovci
- Kontakt:
Re: Brez Magneta
Brez ustreznega vezja si z takim vžigom nemoreš nič začeti,ker gre preveč toka skozi platine in ti jih iskra uniči.
Moraš imeti vezje in močnostni tranzistor, kateri ti razbremeni platine in ti jih porabi samo za signalno stikalo,katero da signal tranzistorju, gdaj mora odpreti E in C port, da bo cinšpula sprožila iskro.
Vse sem izdal, kdor je elektrotehnik bo vedel kaj sledi.
Na B se priklopi platina in določeni upor ali lahko tudi kakšen WAPE senzor ali kaj podobnega.
L.p!
Aleš!
Moraš imeti vezje in močnostni tranzistor, kateri ti razbremeni platine in ti jih porabi samo za signalno stikalo,katero da signal tranzistorju, gdaj mora odpreti E in C port, da bo cinšpula sprožila iskro.
Vse sem izdal, kdor je elektrotehnik bo vedel kaj sledi.
Na B se priklopi platina in določeni upor ali lahko tudi kakšen WAPE senzor ali kaj podobnega.
L.p!
Aleš!
Če si zadovoljen z mojimi storitvami povej naprej, če pa nisi zadovoljen pa povej meni.
EMAIL: team.ufo.performance@gmail.com
EMAIL: team.ufo.performance@gmail.com
Re: Brez Magneta
Nekako tako kot so opisali predhodniki....................
Najcenejsa varianta in nekako najsprejemlijvejsa je akumulator, platine oz. bolse induktivni senzor (wape) in tranzistorski "ojacevalec", ki se pri nas dobi v IC elektroniki (Valleman kit tranzistorskega vziga, lahko narocite po netu), lahko ga pa izdelate tudi doma kot pise sales0 (je pa dobro da veste vsaj kaj je emiter, baza in kolektor pri tranzistorju). Pri kitu dobite tudi shemo kako "sciniti" in zvezati. Uporabite lahko zunanjo moped tuljavo (za vzig s platinami) ali tuljavo starejsega avtomobila (Yugo, R4,,,,,tiste s platinami, novejse tuljave ne pridejo v postev). Kar je kriticno pri opisanem vzigu je upornost svecka kabla, saj je vzig konstruiran za vec cilindrov in posledicno vecjo upornost. Upornost kabla naj bi bila okoli 5-10kOhmov ali pa uporabite kabel, kjer lahko menjujete upor (5k,7k,10k). Slabost tega vziga je tudi, da je TCI ustroja (ne bom razlagal na dolgo) oz. iskra je z vecanjem obratov vse slabsa. Ce uporabite senzor ne smete vklapljatin sano na tocki uziga (kot DCI) ampak tako kot platine-odprte, odprt dolocen cas (cas polnenja tuljave je lahkom s "tocko" prevelik)................Poceni zato ima tudi pomankljivosti. Uzig je fiksen, preduzig se z obrati ne spreminja (slabo).
Ce ne uporabljate roto disk usisa je najboljsa resitev kaksen HPI ali PVL. Moderen DCI (iskra na vseh obratih eneko mocna) uzig z notranjim rotorjem. Nekatere HPI je mogoce tudi programirat (zamik predvziga, limit obratov.....), PVL obstajajo razlicno predprogramirani (0, 6, 12 stopinj...). Lahko kdo misli da je tak vzig drag, ampak ko vidis koliko problemov je lahko z njim, kmalu spremenis mnenje. Ne potrebujete akumulatorja (velik+)
Za roto disk disk vsis pa prvo omenjeni ali pa boljse moderen DCI ala Ignitech (odlicen in poceni, razne opcije programiranja, predprogramiran.......najboljse, da kupite vse v kompletu, senzor, centrala, tuljava....) ali pa recimo Krober (odlicen, ampak placate ogromno tudi ime).
Uf.....zadosti
Najcenejsa varianta in nekako najsprejemlijvejsa je akumulator, platine oz. bolse induktivni senzor (wape) in tranzistorski "ojacevalec", ki se pri nas dobi v IC elektroniki (Valleman kit tranzistorskega vziga, lahko narocite po netu), lahko ga pa izdelate tudi doma kot pise sales0 (je pa dobro da veste vsaj kaj je emiter, baza in kolektor pri tranzistorju). Pri kitu dobite tudi shemo kako "sciniti" in zvezati. Uporabite lahko zunanjo moped tuljavo (za vzig s platinami) ali tuljavo starejsega avtomobila (Yugo, R4,,,,,tiste s platinami, novejse tuljave ne pridejo v postev). Kar je kriticno pri opisanem vzigu je upornost svecka kabla, saj je vzig konstruiran za vec cilindrov in posledicno vecjo upornost. Upornost kabla naj bi bila okoli 5-10kOhmov ali pa uporabite kabel, kjer lahko menjujete upor (5k,7k,10k). Slabost tega vziga je tudi, da je TCI ustroja (ne bom razlagal na dolgo) oz. iskra je z vecanjem obratov vse slabsa. Ce uporabite senzor ne smete vklapljatin sano na tocki uziga (kot DCI) ampak tako kot platine-odprte, odprt dolocen cas (cas polnenja tuljave je lahkom s "tocko" prevelik)................Poceni zato ima tudi pomankljivosti. Uzig je fiksen, preduzig se z obrati ne spreminja (slabo).
Ce ne uporabljate roto disk usisa je najboljsa resitev kaksen HPI ali PVL. Moderen DCI (iskra na vseh obratih eneko mocna) uzig z notranjim rotorjem. Nekatere HPI je mogoce tudi programirat (zamik predvziga, limit obratov.....), PVL obstajajo razlicno predprogramirani (0, 6, 12 stopinj...). Lahko kdo misli da je tak vzig drag, ampak ko vidis koliko problemov je lahko z njim, kmalu spremenis mnenje. Ne potrebujete akumulatorja (velik+)
Za roto disk disk vsis pa prvo omenjeni ali pa boljse moderen DCI ala Ignitech (odlicen in poceni, razne opcije programiranja, predprogramiran.......najboljse, da kupite vse v kompletu, senzor, centrala, tuljava....) ali pa recimo Krober (odlicen, ampak placate ogromno tudi ime).
Uf.....zadosti