Tomos 14M
Re: Tomos 14M
Nekaj ne razumem. Pišete, kako se ta vplinjač enostavno nastavi, potem pa cela znanost o tem!?
Zakaj ne počiš gor delorto ali bing, daš pravo šobo, prihraniš 50 eurov in gasa?
Zakaj ne počiš gor delorto ali bing, daš pravo šobo, prihraniš 50 eurov in gasa?
Re: Tomos 14M
Ma saj ni neke znanosti. Air jet zapreš in se ga potem nastavi kot vsak navaden uplinjač za nastavit je pa tudi dokaj "odpustljiv". V vsakem primeru manj dela kot z bingom kjer pa šob ne dobiš pol se moraš pa igrat z nekim urezovanjem navojev in vrtanjem.
Re: Tomos 14M
Ha, vsak ampak prav vsak vplinjač ne mara, če mu uviješ močno preveliko glavno dizo, sam teli ne protestirajo tako močno, kot kateri drugi, če je kaj narobe, in me je malce zavedlo in sem šel še prebogato; rec, kater Dellorto bi kaj drugače reagiral na tak kiks?
Re: Tomos 14M
Vzel si mi z jezika. Iz tega razloga raje vzamem dellorta, ker je po mojem mnenju najbolj uveljavljen vplinjač in zanesljiv ter dele dobiš povsod kakšne in kolikor hočeš. Ampak vsak svojega konja hvali. Obstajajo pa seveda boljši vplinjači pri katerih se več ne rabiš hecat z dizami, v rangu nekje 400-500€ kot je recimo Lectron. Ampak to je za nas že nepotreben vesoljni oddelek.
Re: Tomos 14M
Woho, ho, work as intended, glavno dizo zmanjšal na 74, no, sedaj je pa to prbližn to. Ampak, vsa čast mojstrčkom, ki nov ferg iz prve takoj "priklopijo" na dotični agregat , Mi, runkeljčki rabmo vsaj tri poskuse, da stvar pretegne, res, se vam globoko oproščam, da sem motil vaše strokovnjaške misli in vam kvaril vaše dneve z mojim izvajanjem... Vam bom en čas dal mir, poj, čez kakšen teden bom pa pršu sem jokat, zakaj mofa ne kresne, zakaj muka in podobne nonsense... NOT
No čist zares, kakih sto kilometrčkov bo tako kar v redu, potem bom pa morda poskusil glavno in pilotko za eno številko manjšo, čeprav je svečka take barve, kot bi jo želel na vseh mopedih (morda odtenek pretemna ampak dokler se motor vsaj približno ne uteče, je dovolj eksperimentiranja)
No čist zares, kakih sto kilometrčkov bo tako kar v redu, potem bom pa morda poskusil glavno in pilotko za eno številko manjšo, čeprav je svečka take barve, kot bi jo želel na vseh mopedih (morda odtenek pretemna ampak dokler se motor vsaj približno ne uteče, je dovolj eksperimentiranja)
Re: Tomos 14M
No, tokolele, moped delal pol ure na štandgasu, sem ga nekaj časa ganjal na polovički, en cajt pa clo na ful, sveča pa vedno taka
...me, very happyRe: Tomos 14M
Za moj okus presuha mešanca!
Re: Tomos 14M
Čeprav je slikano brez fleša, je izolator na sliki precej svetlejši kot v reali, škoda da nisem slikal pred obnovo, je bil izolator skoraj bel, pa sem vozil skor vse po bregih, in to več kot 600 kilometrov.
Če pa povečam glavno dizo, pa koj trokira na obratih.
Če pa povečam glavno dizo, pa koj trokira na obratih.
Re: Tomos 14M
Barva svečke ni odvisna samo od dize. Dosti vpliva tudi toplotna vrednost. Če je svečka pretopla bo svetlejša kot bi morala biti. Prehladna svečka pa temnejša, ker izgubi sposobnost samočiščenja.
-
- auspuh lager
- Prispevkov: 21
- Pridružen: To Avg 25, 2020 11:45 am
Re: Tomos 14M
Ìščem elektro shemo za 14 M, ker mi stop luč ne dela.
Iz mašine pridejo ven 3 kabli. Rumeni, črni in zeleni. Zeleni naj bi bil za stop luč in fazentrifar nič ne posveti.
Ali se dobi novo navitje za stop luč?
Iz mašine pridejo ven 3 kabli. Rumeni, črni in zeleni. Zeleni naj bi bil za stop luč in fazentrifar nič ne posveti.
Ali se dobi novo navitje za stop luč?