To sem si izmislil. Nevem napamet koliko je že. Poglej v manual.timberjack napisal/-a:Hvala za informacijo,najbrž drži to 12Nm.
Razna vprašanja (delavnica)
Re: Razna vprašanja (delavnica)
"Everything seemed very much to the limit and very difficult to improve any more" -Jan Thiel
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
- automatic_7
- Moderator
- Prispevkov: 5238
- Pridružen: Če Avg 13, 2009 2:07 pm
- Kraj: okolica Nove Gorice
Re: Razna vprašanja (delavnica)
v navodilih za automatika piše 12Nm tako da tudi za apn bo enako.macula napisal/-a:To sem si izmislil. Nevem napamet koliko je že. Poglej v manual.timberjack napisal/-a:Hvala za informacijo,najbrž drži to 12Nm.
Re: Razna vprašanja (delavnica)
Živjo!
Ker sem se odločil, da bom obnovil CTX mašino imam nekaj vprašanj. Ker je že barva slaba na cilindru in kapi sem razmišlal, da bi na novo nanesel barvo na kapo in cilinder. Sedaj pa me zanima kaj je bolje narediti. Ali, da dam prašno barvati ali, da dam eloksirati. Osebno bi raje dal eloksirati. V vsakem primeru je potrebno dati cilinder in kapo peskati.
Sedaj pa me zanima, če tisti ki izvajajo eloksacijo imajo svoje peskalnike ali je to potrebno nesti kam drugam? Ker tisti, ki bi mi peskal, bi peskal s kremenčevim peskom kateri le naredi preveč grobo površino za eloksacijo ali pač ne? (potrebujem nasvet strokovnjakov). Poleg tega me tudi zanima, kje bi dobil komplet motorno gred od roosta in na koga naj se obrnem. Poleg tega pa me tudi, če je v okolici Ljubljane kakšen mojster, da bi mi popravil glavo-naredil vložek, ker od tistega ki sem kupil mašino mu je nekaj moralo zagrabiti v cilindru in je vse skupaj potem zabilo v glavo, tako, da je glava poškodovana.
Ker sem se odločil, da bom obnovil CTX mašino imam nekaj vprašanj. Ker je že barva slaba na cilindru in kapi sem razmišlal, da bi na novo nanesel barvo na kapo in cilinder. Sedaj pa me zanima kaj je bolje narediti. Ali, da dam prašno barvati ali, da dam eloksirati. Osebno bi raje dal eloksirati. V vsakem primeru je potrebno dati cilinder in kapo peskati.
Sedaj pa me zanima, če tisti ki izvajajo eloksacijo imajo svoje peskalnike ali je to potrebno nesti kam drugam? Ker tisti, ki bi mi peskal, bi peskal s kremenčevim peskom kateri le naredi preveč grobo površino za eloksacijo ali pač ne? (potrebujem nasvet strokovnjakov). Poleg tega me tudi zanima, kje bi dobil komplet motorno gred od roosta in na koga naj se obrnem. Poleg tega pa me tudi, če je v okolici Ljubljane kakšen mojster, da bi mi popravil glavo-naredil vložek, ker od tistega ki sem kupil mašino mu je nekaj moralo zagrabiti v cilindru in je vse skupaj potem zabilo v glavo, tako, da je glava poškodovana.
Re: Razna vprašanja (delavnica)
@cerar ti lahko naredi vložeklumpi_95 napisal/-a:Živjo!
Ker sem se odločil, da bom obnovil CTX mašino imam nekaj vprašanj. Ker je že barva slaba na cilindru in kapi sem razmišlal, da bi na novo nanesel barvo na kapo in cilinder. Sedaj pa me zanima kaj je bolje narediti. Ali, da dam prašno barvati ali, da dam eloksirati. Osebno bi raje dal eloksirati. V vsakem primeru je potrebno dati cilinder in kapo peskati.
Sedaj pa me zanima, če tisti ki izvajajo eloksacijo imajo svoje peskalnike ali je to potrebno nesti kam drugam? Ker tisti, ki bi mi peskal, bi peskal s kremenčevim peskom kateri le naredi preveč grobo površino za eloksacijo ali pač ne? (potrebujem nasvet strokovnjakov). Poleg tega me tudi zanima, kje bi dobil komplet motorno gred od roosta in na koga naj se obrnem. Poleg tega pa me tudi, če je v okolici Ljubljane kakšen mojster, da bi mi popravil glavo-naredil vložek, ker od tistega ki sem kupil mašino mu je nekaj moralo zagrabiti v cilindru in je vse skupaj potem zabilo v glavo, tako, da je glava poškodovana.
-
- kriva felna
- Prispevkov: 51
- Pridružen: Če Sep 15, 2016 10:09 pm
Re: Razna vprašanja (delavnica)
Pozdrav imam vprašanje oz. bol iskanje haha uglaunem išče se mojster za piljenje kanalov gre se pa za alpino cly aluminjast in ja vem ogromno mi pravi da se to ne splača ampak js bi rad da izgleda navzven stock ter da je znotraj carounija hehe najbolje bi bilo da bi bil ta ki pili iz okolice dolenjske ampak ce ga ni bo pac iz drugot kdorkoli bi se pac spravil to narediti Sam ne bom ker nebi rad cilindra unicil saj je nov... Odpisete mi lahko tukaj al v zs
Re: Razna vprašanja (delavnica)
Mi lahko kdo razloži kako izbijem ležaje ven? Je vseeno na kateri strani jih izbijem? S katerim orodjem bi najlažje to naredil?zanek46 napisal/-a:Ghost333 napisal/-a:Zdravo!
Imam vprašanje glede prednjega kolesa na APN 4. Ko čisto zategnem matico se mi kolo ne vrti, če pa dovolj odvijem matico pa se začne vrteti kolo. Zanima me, ali je to normalno? Prosim za kakšen nasvet. Hvala.
Problem je v obrabljenem distancnku med lezajema v pestu .Potrebno je ven zbit lezaje naredit malenkost dalsi distancnik enakega premera ter vse skupak zategnit. Matica se mora zategnit kot treba in se kolo more vrtet. Ce se ne pomeni da stisnes prevec lezaje.
Re: Razna vprašanja (delavnica)
Ležaje zbiješ enega na levo, drugega na desno, ne gre skozi pesto, ker ima rob z notranje strani...
Re: Razna vprašanja (delavnica)
Pozdravljeni, zanima me če kdo ve kje bi dobil bat 42mm z 12 sornikom za alu cilinder. Do sedaj ga še nisem zasledil. lp
TOMOS
Re: Razna vprašanja (delavnica)
Nevem ali je to 12 sorni.. Zgleda mi. Vprašaj puchshopsmrekca napisal/-a:Pozdravljeni, zanima me če kdo ve kje bi dobil bat 42mm z 12 sornikom za alu cilinder. Do sedaj ga še nisem zasledil. lp
http://www.puchshop.de/puch-engine-part ... iston.html
Drugače pa tukaj, imaš dva uni bata, en z dvema obročkoma drugi z enim, pa en ima 25mm drugi 28mm od centra sornika do zgornjega roba bata (deckheight) oba za nikasil kot piše:
http://www.emot.nl/products.php?section_id=26
"Everything seemed very much to the limit and very difficult to improve any more" -Jan Thiel
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
Re: Razna vprašanja (delavnica)
Ve kdo mogoče koliko je original diza v dellorto PHBG 21mm?