JJ system exhaust
JJ system exhaust
no pa sva se tudi midva s prijateljem lotila izdelave izpuha.
danes se je testiralo prvi izpuh, ki sva ga spravila skupaj z prijateljem.Sam izpuh je varjen po tig postopku,resorančna posoda je zaenkrat iz navadne pločevine,ko bo funkcionalnost izpiljena bo verjetno izdelan v celoti iz inoxa,dušilec pa karbonski.Rezultati prvih testov so več kot samo pozitivni.najvišja dosežena hitrost po ravnini je bila 97 kmh(števec preverjen).moram reči da je bilo resorančno območje nastavljeno za ravnino, res na max obratih,tako da je izpuh dobesedno ožemal sam agregat,lahko bi šel z obrati malo nižje da se mašina nebi tolko vrtela pa bi na zobnikih pridobil hitrost,odvisno je od tega kaj si sam voznik želi od agregata-Naj poudarim da je zadeva še v fazi razvijanja,očitno smo na pravi poti :)V prihodnje razmišljam tudi o meritvah na dyno mizi.
Za malo predstave še podatki:
apn 4,agregat tomos bt:
-original tomos bt cilinder,fi38
-origin.bat fi38L elko
-origin.bing 18 dize 30/98
-origin filter (brez airboxa)
-vžig 6v17w-platinski
-predvžig:1mm
prenosi:12/34/18col
teža mopeda-61kg
teža voznika z opremo-71kg
dosežena hitrost po ravnini-97.4kmh
točnost števca preverjena
danes se je testiralo prvi izpuh, ki sva ga spravila skupaj z prijateljem.Sam izpuh je varjen po tig postopku,resorančna posoda je zaenkrat iz navadne pločevine,ko bo funkcionalnost izpiljena bo verjetno izdelan v celoti iz inoxa,dušilec pa karbonski.Rezultati prvih testov so več kot samo pozitivni.najvišja dosežena hitrost po ravnini je bila 97 kmh(števec preverjen).moram reči da je bilo resorančno območje nastavljeno za ravnino, res na max obratih,tako da je izpuh dobesedno ožemal sam agregat,lahko bi šel z obrati malo nižje da se mašina nebi tolko vrtela pa bi na zobnikih pridobil hitrost,odvisno je od tega kaj si sam voznik želi od agregata-Naj poudarim da je zadeva še v fazi razvijanja,očitno smo na pravi poti :)V prihodnje razmišljam tudi o meritvah na dyno mizi.
Za malo predstave še podatki:
apn 4,agregat tomos bt:
-original tomos bt cilinder,fi38
-origin.bat fi38L elko
-origin.bing 18 dize 30/98
-origin filter (brez airboxa)
-vžig 6v17w-platinski
-predvžig:1mm
prenosi:12/34/18col
teža mopeda-61kg
teža voznika z opremo-71kg
dosežena hitrost po ravnini-97.4kmh
točnost števca preverjena
Re: JJ system exhaust
Če je to res kar praviš potem vsa čast. Malo več slik o tem izpuhu. Bi pa raje ostal na pločevini saj je lažja od rostfreja. Izpuh pošpricaš z prozornim temperaturnim sprejem in izpade lep kot bi bil lakiran.
Re: JJ system exhaust
Mogoče se vse skupaj sliši malo neverjetno,tudi mene so rezultati presenetli ker tudi približno nisem pričakoval takega efekta.
Pri naslednjem testiranju moram zamenjat vzig za brezplatinskega,namontirati drug obratomer ker mi je ta štrajkal☺,pa še gopro za dokumentiranje
Pri naslednjem testiranju moram zamenjat vzig za brezplatinskega,namontirati drug obratomer ker mi je ta štrajkal☺,pa še gopro za dokumentiranje
Re: JJ system exhaust
Največja buča kar sem jih v svojem življenju slišal.prlek napisal/-a:Bi pa raje ostal na pločevini saj je lažja od rostfreja..
Rosfrei ima lahko specifično gostoto od 7500 pa do 8000kg/m^3. Črna pločevina ima gostoto okrog 7850kg/m^3.
"Everything seemed very much to the limit and very difficult to improve any more" -Jan Thiel
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
Re: JJ system exhaust
Materije človek ne more določati in uničiti, ker je brezsežna. Zato je vsako pojmovanje teže relativno in ni ekvivalentno gostoti.macula napisal/-a:Največja buča kar sem jih v svojem življenju slišal.prlek napisal/-a:Bi pa raje ostal na pločevini saj je lažja od rostfreja..
Rosfrei ima lahko specifično gostoto od 7500 pa do 8000kg/m^3. Črna pločevina ima gostoto okrog 7850kg/m^3.
Re: JJ system exhaust
tole tut meni ni najbolj jasno, kaj si s tem mislil. Je pa glede na to da je g bolj kot ne povsod enak (ne se obešat na decimalke), izjava macole kar na mestu. sama hitrost pa zelo impresivna, kakšni so pa kej koti na cilindru?
- automatic_7
- Moderator
- Prispevkov: 5265
- Pridružen: Če Avg 13, 2009 2:07 pm
- Kraj: okolica Nove Gorice
Re: JJ system exhaust
meni se pa ne zdi kaj preveč posebnega,
leta 2010 je @PVL izdelal avspuh s katerim je njegov original BT šel 95km/h
(zdej teh 2km/h kolikor ste vi dosegli več res ni neko čudo od dosežka, ne mi zamerit)
s tem da vi imate na apn okvirju ki je 9kg lažji kot BT
viewtopic.php?f=14&t=2432&start=30
(na zadnji strani po 6letih je napisal da je izdelal še boljši avspuh kot takrat)
bo pa zanimivo videt če boste res naredili dyno, na kakšnih obratih ima moč vaš asvspuh
kljub moji kritiki upam da bosta nadaljevala ter še izboljšala rezultate
leta 2010 je @PVL izdelal avspuh s katerim je njegov original BT šel 95km/h
(zdej teh 2km/h kolikor ste vi dosegli več res ni neko čudo od dosežka, ne mi zamerit)
s tem da vi imate na apn okvirju ki je 9kg lažji kot BT
viewtopic.php?f=14&t=2432&start=30
(na zadnji strani po 6letih je napisal da je izdelal še boljši avspuh kot takrat)
bo pa zanimivo videt če boste res naredili dyno, na kakšnih obratih ima moč vaš asvspuh
kljub moji kritiki upam da bosta nadaljevala ter še izboljšala rezultate
Re: JJ system exhaust
ja se popolnoma strinjam,ampak za prvi poizkus je važno samo to da smo na pravi poti,bo pa čas pokazal kaj se bo razvilo iz tega.automatic_7 napisal/-a:meni se pa ne zdi kaj preveč posebnega,
leta 2010 je @PVL izdelal avspuh s katerim je njegov original BT šel 95km/h
Re: JJ system exhaust
Lepo je videt da se trudite s predelavami. Sicer je od prvega izpuha do pravega izpuha kar dolga pot, ampak vsi smo začeli na začetku.
Re: JJ system exhaust
V današnjem času tehnologije bolj verjamem GPS meritvi s telefona kot števcu za kolo.
Aplikacija: Race chrono
Screen shot. Pa da vidmo
Aplikacija: Race chrono
Screen shot. Pa da vidmo
Kolk leti?A gre potazadni?A gre do tačke?Ajkej piln?
Projekt: Tomos BT - Café racer
Projekt: Tomos BT - Café racer