Manjše predelave APN 4
Manjše predelave APN 4
Predstavil bi svojo začetniško predelavo Tomosa.
Po informacijah pridobljenih na forumu sem najprej skrajšal bat na 46mm na vsisni strani, zaobljiv izpušni kanal, znižal glavo, cilinder podložil z dvemi tesnili in dodal resonančni izpuh Laser. Druge komponente motorja so povsem original (prostornina motorja, prestavno razmerje,...) Po mojem mnenju je motor pridobil na obratih in končni hitrosti.
Sedaj pa bi rad pridobil vaše mnenje. Kaj še lahko izboljšam, kje so možne napake?
Še povezava do prvega zagona motorja:
https://youtu.be/qlnJ9rw2EF4
Kratka vožnja (audio)...zavrtela se je 3. prestava, ker za več ni bilo prostora.
https://youtu.be/vH090QqVhFM
Po informacijah pridobljenih na forumu sem najprej skrajšal bat na 46mm na vsisni strani, zaobljiv izpušni kanal, znižal glavo, cilinder podložil z dvemi tesnili in dodal resonančni izpuh Laser. Druge komponente motorja so povsem original (prostornina motorja, prestavno razmerje,...) Po mojem mnenju je motor pridobil na obratih in končni hitrosti.
Sedaj pa bi rad pridobil vaše mnenje. Kaj še lahko izboljšam, kje so možne napake?
Še povezava do prvega zagona motorja:
https://youtu.be/qlnJ9rw2EF4
Kratka vožnja (audio)...zavrtela se je 3. prestava, ker za več ni bilo prostora.
https://youtu.be/vH090QqVhFM
Re: Manjše predelave APN 4
Zdaj lahko poizkusiš še z večjo dizo in bolj odprtim filtrom.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Re: Manjše predelave APN 4
Trenutno imam v uplinjači dizo 64. Sem poskušal s 70 ampak motor noče v obrate.
Re: Manjše predelave APN 4
drži, ampak z dizo se uravnava razmerje in če povečaš dizo potem moraš povečat tudi zrak to pa nardiš z bolj odprtim/prepustnim filtrom, odstraniš airbox in podobno pri bingu je to malo težje zaradi diz, ki so na voljo (nastavljiva se pa rada razštela)pilkan napisal/-a:Trenutno imam v uplinjači dizo 64. Sem poskušal s 70 ampak motor noče v obrate.
Re: Manjše predelave APN 4
Ubistvu bi moral odstraniti tisti ovalen filter in vstaviti 70 dizo?
Re: Manjše predelave APN 4
Jaz imam nastavljivo pa na navoj ovijes malo teflona in drzi kot mora.
Filter pa iz mrezice samo z manj ovoji kot original (odrezes) pa je bolje
Filter pa iz mrezice samo z manj ovoji kot original (odrezes) pa je bolje
APN4M 83'
Re: Manjše predelave APN 4
Bom poskušal takole narediti pa napišem update kako se je stvar obnesla...da ne bomo o stvareh le razpravljali, brez da bi jih preizkusil
Re: Manjše predelave APN 4
Končno sem si vzel nekaj časa in ga posvetil mopedu. Odvil sem enega od dveh filtrov, vstavil 64 dizo (prej je bila 60) in popravil majho puščanje izpuha tam kjer pride privit na cilinder (prej nisem opazil) in zdaj stvar deluje. Nima neke končne hitrosti, gre pa v klanec. Edino kar me moti, je neka stvar ki ni čisto scentrirana (nevem točno kaj bi bilo) in se opazi pri 3. in 4. prestavi, kjer zvok motorja ˝poplesuje˝. Diagnoze zaželjene:)
Najbolje opišem stvar kar z audio posnetkom (cesta je bila sorazmeroma vodoravna):
https://www.youtube.com/watch?v=bpnPJJTUSOQ
Najbolje opišem stvar kar z audio posnetkom (cesta je bila sorazmeroma vodoravna):
https://www.youtube.com/watch?v=bpnPJJTUSOQ
- koroman
- predelana mašina
- Prispevkov: 1875
- Pridružen: Po Avg 31, 2009 10:44 pm
- Kraj: zlatoličje - maribor
Re: Manjše predelave APN 4
mogoče kolesa?pilkan napisal/-a:Končno sem si vzel nekaj časa in ga posvetil mopedu. Odvil sem enega od dveh filtrov, vstavil 64 dizo (prej je bila 60) in popravil majho puščanje izpuha tam kjer pride privit na cilinder (prej nisem opazil) in zdaj stvar deluje. Nima neke končne hitrosti, gre pa v klanec. Edino kar me moti, je neka stvar ki ni čisto scentrirana (nevem točno kaj bi bilo) in se opazi pri 3. in 4. prestavi, kjer zvok motorja ˝poplesuje˝. Diagnoze zaželjene:)
Najbolje opišem stvar kar z audio posnetkom (cesta je bila sorazmeroma vodoravna):
https://www.youtube.com/watch?v=bpnPJJTUSOQ
Re: Manjše predelave APN 4
Zadnje kolo je bilo rahlo zvito...No danes pa sem izmeril še končno hitrost. Moped gre s tako rekoč brezplačnimi predelavami ( z izjemo izpuha) realnih 60km/h po GPS-u. V primerjavi z originalom se pridobi 10km/h in 1000-2000 obratov več