Tomos BT - obnova
Tomos BT - obnova
Pozdravljeni!
Po dolgem času spet obnavljam neko obnovo, ki traja zdaj že točno eno leto (žal so bile vmes še druge zadeve, ki so bile nekoliko pomembnejše).
Vglavnem gre se za rdečega bt ja, s posebnimi nalepkami, izdelanega leta 1990.
Ko sem ga kupil, zadeva ni zgledala najlepše, saj je bil prekrit s centimetrom praha.
Odločil sem se, da ga vsaj malo ščistim, zato sem ga razdrl minimalno (le oklepe). Sprobal sem prav tako mašino, ki je nekaj časa stala. Po majhnem čiščenju uplinjača, je tudi ta dokaj hito vžgala, motor pa se je peljal kar solidno.
Tako, zgledal je malo bolje, vendar mi žal ni bilo "to, to". Zato sem se kljub temu, da imam rad originale (k temu spada še original barva) odločil, da ga kompletno obnovim.
Prednje vilice in zadnje amortizerje je bilo potrebno zamenjati. K sreči, je po dolgem iskanju dobrih bt vilic priskočil v pomoč uporabnik @Sime in mi zrihtal solidne vilice.
Te sem kmalu za tem obnovil in na novo prebarval.
Nato se je komplet motor razdrl in pregledal, obrabljeni deli so se zamenjali ostali pa temeljito ščistili
Sledila je obdelava rezervoarja in plastik. Zadek je bil preslabo ohranjen, zato sem nabavil drugega, sprednji blatnik pa sem dobil še iz zalog - novega.
In končno pripravljene vse plastike (razen prednjega blatnika na sliki) na končno barvanje.
Sledila je še obnova izpuha in čiščenje notranjosti z brenerjem.
Pred:
Po:
Motor je trenutno takšen, kot je prikazano na sliki. Čaka na montažo motorja in ostalih delov okvirja. Plastike so trenutno pri ličarju in bodo kmalu konec. Nalepke sem tudi izrisal in jih dal delat. Upam da bo avgusta konec, saj ga nameravam registrirati in se ob lepih vikendih tudi malenkost zapeljati.
Ob napredkih poročam,
LP Luka!
Po dolgem času spet obnavljam neko obnovo, ki traja zdaj že točno eno leto (žal so bile vmes še druge zadeve, ki so bile nekoliko pomembnejše).
Vglavnem gre se za rdečega bt ja, s posebnimi nalepkami, izdelanega leta 1990.
Ko sem ga kupil, zadeva ni zgledala najlepše, saj je bil prekrit s centimetrom praha.
Odločil sem se, da ga vsaj malo ščistim, zato sem ga razdrl minimalno (le oklepe). Sprobal sem prav tako mašino, ki je nekaj časa stala. Po majhnem čiščenju uplinjača, je tudi ta dokaj hito vžgala, motor pa se je peljal kar solidno.
Tako, zgledal je malo bolje, vendar mi žal ni bilo "to, to". Zato sem se kljub temu, da imam rad originale (k temu spada še original barva) odločil, da ga kompletno obnovim.
Prednje vilice in zadnje amortizerje je bilo potrebno zamenjati. K sreči, je po dolgem iskanju dobrih bt vilic priskočil v pomoč uporabnik @Sime in mi zrihtal solidne vilice.
Te sem kmalu za tem obnovil in na novo prebarval.
Nato se je komplet motor razdrl in pregledal, obrabljeni deli so se zamenjali ostali pa temeljito ščistili
Sledila je obdelava rezervoarja in plastik. Zadek je bil preslabo ohranjen, zato sem nabavil drugega, sprednji blatnik pa sem dobil še iz zalog - novega.
In končno pripravljene vse plastike (razen prednjega blatnika na sliki) na končno barvanje.
Sledila je še obnova izpuha in čiščenje notranjosti z brenerjem.
Pred:
Po:
Motor je trenutno takšen, kot je prikazano na sliki. Čaka na montažo motorja in ostalih delov okvirja. Plastike so trenutno pri ličarju in bodo kmalu konec. Nalepke sem tudi izrisal in jih dal delat. Upam da bo avgusta konec, saj ga nameravam registrirati in se ob lepih vikendih tudi malenkost zapeljati.
Ob napredkih poročam,
LP Luka!
Re: Tomos BT - obnova
Odlično delaš! Že pred letom sva se pogovarjala, da pridem malo na ogled, vendar se je vseskup pozabilo
Re: Tomos BT - obnova
Hvala ..ja vbistvu od decembra nisem nekaj delal na mopedih, zaj sem spet začel ko je malo več časa ..pokliči me na začetku avgusta pa se lahko dobima kdajprlek napisal/-a:Odlično delaš! Že pred letom sva se pogovarjala, da pridem malo na ogled, vendar se je vseskup pozabilo
Re: Tomos BT - obnova
Izgleda super. Kaj je pa štos v dodatni oznaki ''S''?
Pa še zanima me, s katero barvo si pobarval izpuh in motor? Sta kaj specialno odporni tudi na bencin ali kaj podobnega? Razmišljam, da bi se lotil tega na svojem.
Pa še zanima me, s katero barvo si pobarval izpuh in motor? Sta kaj specialno odporni tudi na bencin ali kaj podobnega? Razmišljam, da bi se lotil tega na svojem.
Re: Tomos BT - obnova
spet nekaj zanimivega za spremljat ...
Re: Tomos BT - obnova
Masina je se originalne barve, pobarval sem le cilinder in izpuh..uporabil sem malo boljsi 800C sprej, ki ni cist mat in je dokaj odporenjerc napisal/-a:Izgleda super. Kaj je pa štos v dodatni oznaki ''S''?
Pa še zanima me, s katero barvo si pobarval izpuh in motor? Sta kaj specialno odporni tudi na bencin ali kaj podobnega? Razmišljam, da bi se lotil tega na svojem.
Aljo, ja je se tudi kar nekaj aktivnih projektov na forumu
Re: Tomos BT - obnova
meni se zdi da je zadnje cajte biu samo Berty na tapeti tako da paše še kaj drugegabullet44 napisal/-a:Masina je se originalne barve, pobarval sem le cilinder in izpuh..uporabil sem malo boljsi 800C sprej, ki ni cist mat in je dokaj odporenjerc napisal/-a:Izgleda super. Kaj je pa štos v dodatni oznaki ''S''?
Pa še zanima me, s katero barvo si pobarval izpuh in motor? Sta kaj specialno odporni tudi na bencin ali kaj podobnega? Razmišljam, da bi se lotil tega na svojem.
Aljo, ja je se tudi kar nekaj aktivnih projektov na forumu
-
- vplinjač
- Prispevkov: 451
- Pridružen: Če Jun 26, 2014 12:19 pm
Re: Tomos BT - obnova
Lep je .Imam isto rdečega z zlatimi nalepkami,samo da je 89l.
Re: Tomos BT - obnova
Fino fino, lahko prilepis kaksno sliko za spodbudotomosatx50s napisal/-a:Lep je .Imam isto rdečega z zlatimi nalepkami,samo da je 89l.
Drugace pa razlika med bt 50 in 50s je v vilcah in amortizerjih, pa nekateri bt 50 so imeli na smernikih kromirano "crtico".
- automatic_7
- Moderator
- Prispevkov: 5236
- Pridružen: Če Avg 13, 2009 2:07 pm
- Kraj: okolica Nove Gorice
Re: Tomos BT - obnova
niso BT50 bol začetnih letnikov, nato so dodali s ker se je vpeljevala tudi n verzijabullet44 napisal/-a:Fino fino, lahko prilepis kaksno sliko za spodbudotomosatx50s napisal/-a:Lep je .Imam isto rdečega z zlatimi nalepkami,samo da je 89l.
Drugace pa razlika med bt 50 in 50s je v vilcah in amortizerjih, pa nekateri bt 50 so imeli na smernikih kromirano "crtico".