Spet streljaš kozle. Brusi ali hona se minimalno ne po 1mm, max 0,2 mm nadmere. Sicer pa se z brušenjem da narediti enako površino, kot s honanjem, zato je popolnoma vseeno kateri postopek se uporablja. Vrtine se hona zato, ker je postopek hitrejši in ker brušenje ni vedno mogoče, napr. avtomobilski bloki. In ta tvoj prijatelj ni imel pravilno nastavljenega motorja, če mu je zaribal.Berty napisal/-a:Vem, ampak ponavadi se reče samo honanje ker se brušenje&honanje ponavadi opravi skupaj in po 1mm ne pa iz 38mm brusit na 42mm ali ne? Se opravičujem za nesporazum.prlek napisal/-a:Lumpi in berty vidva vesta kaj pomeni honanje?
Glede pregrevanja fi42 piljenega cilindra sem videl primer, kjer je pri pravilno nastavljenem uplinjaču in predvžigu, motor po 15min vožnje v klanec zaribal in bil odpeljan domov s kombijem, sem bil zdraven ko ga je razdiral. Teden prej pa v koper in nazaj brez problema. Zgleda imamo različne izkušnje?
Dajem komentarje v vsaki temi ker bi rad tudi jaz kaj prispeval & ker sem veliko tem foruma že prebral večkrat preden sem si sploh naredil račun, pa nisem prej nikoli pisal. Povem kar sem prebral iz knjig, kar vem da je res iz osebnih izkušenj, ter kar preberem na forumu (odvisno od koga preberem). Če vsi pravite da so objave napačne pa zgleda nesmem pisat, se opravičujem
APN 6-Laika
Re: APN 6-Laika
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Re: APN 6-Laika
Evo material imam po večini ves in sedaj iščem človeka, ki mi bo postružu cilinder ter kapo, ter še nekaj ostalih stvari, ki se ne tičejo projekta. Sam sem iz okolice grosuplja tako, da bi najraje videl, da je kdo iz tega konca.V poštev pride tudi okolica Ljubljane. Nekaj sem mislil na cerarja toda nisem siguren, če ima čas, ker trenutno dela na diplomi.
Re: APN 6-Laika
cerar nima časa in bo počasi pustil tele mopede..lumpi_95 napisal/-a:Nekaj sem mislil na cerarja toda nisem siguren, če ima čas, ker trenutno dela na diplomi.
Live life at full throttle!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
Re: APN 6-Laika
Kakšna izjema bi se še dala ali pač ne?cerar napisal/-a:cerar nima časa in bo počasi pustil tele mopede..lumpi_95 napisal/-a:Nekaj sem mislil na cerarja toda nisem siguren, če ima čas, ker trenutno dela na diplomi.
Re: APN 6-Laika
bolj ne kot jalumpi_95 napisal/-a:Kakšna izjema bi se še dala ali pač ne?cerar napisal/-a:cerar nima časa in bo počasi pustil tele mopede..lumpi_95 napisal/-a:Nekaj sem mislil na cerarja toda nisem siguren, če ima čas, ker trenutno dela na diplomi.
Live life at full throttle!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
Re: APN 6-Laika
Fantje imam eno vprašanje. Kako se pravilno podloži cilinder, ker že kar nekaj časa iščem razlago/nasvet tako na internetu kakor v knjigah. Nekje sem zasledil, da mora biti cilinder toliko podložen, da je spodnji rob izpušnega kanala poravnan z zgornim robom bata, ko je v ZMT. (to sem prepisal s srbskega priročnik na strani 18), drugo vrjanto ki sem jo nekje zasledil in je ne najdem več, je da zgorni rob bata, ko je v spodnji mrtvi točki poravnan s spodnjim robom izpušnega/pretočnih (se ne spomnim več kater kanal je bil omenjen) poravnan. Hvala že v naprej za odgovor, ker vem, da sem s takimi ''izi'' vprašanji za vas mojstre že malo težak in ne bi rad preden bi začel šariti po cilindru že v štartu vse narobe zastavil. Po drugi strani se pa tudi zavedam, da se je najbolje učit na svojih napakah. Še vedno pa iščem mojstra, ki bi bil mi pripravljen zbrusit cilinder in kapo.
- koroman
- predelana mašina
- Prispevkov: 1875
- Pridružen: Po Avg 31, 2009 10:44 pm
- Kraj: zlatoličje - maribor
Re: APN 6-Laika
pravilno naj bi bilo, da se poravna spodnji rob pretočnih z robom bata. spodnji rob izpušnega kanala je ponavadi iste višine kot pretok (ni pa nujno). tako da se drži pretočnih, za začetek bo najboljše.lumpi_95 napisal/-a:Fantje imam eno vprašanje. Kako se pravilno podloži cilinder, ker že kar nekaj časa iščem razlago/nasvet tako na internetu kakor v knjigah. Nekje sem zasledil, da mora biti cilinder toliko podložen, da je spodnji rob izpušnega kanala poravnan z zgornim robom bata, ko je v ZMT. (to sem prepisal s srbskega priročnik na strani 18), drugo vrjanto ki sem jo nekje zasledil in je ne najdem več, je da zgorni rob bata, ko je v spodnji mrtvi točki poravnan s spodnjim robom izpušnega/pretočnih (se ne spomnim več kater kanal je bil omenjen) poravnan. Hvala že v naprej za odgovor, ker vem, da sem s takimi ''izi'' vprašanji za vas mojstre že malo težak in ne bi rad preden bi začel šariti po cilindru že v štartu vse narobe zastavil. Po drugi strani se pa tudi zavedam, da se je najbolje učit na svojih napakah. Še vedno pa iščem mojstra, ki bi bil mi pripravljen zbrusit cilinder in kapo.
Re: APN 6-Laika
Potem, če prov zastopim, zgornji rob bata poravnam s spodnjim robom pretočnih?koroman napisal/-a:pravilno naj bi bilo, da se poravna spodnji rob pretočnih z robom bata. spodnji rob izpušnega kanala je ponavadi iste višine kot pretok (ni pa nujno). tako da se drži pretočnih, za začetek bo najboljše.lumpi_95 napisal/-a:Fantje imam eno vprašanje. Kako se pravilno podloži cilinder, ker že kar nekaj časa iščem razlago/nasvet tako na internetu kakor v knjigah. Nekje sem zasledil, da mora biti cilinder toliko podložen, da je spodnji rob izpušnega kanala poravnan z zgornim robom bata, ko je v ZMT. (to sem prepisal s srbskega priročnik na strani 18), drugo vrjanto ki sem jo nekje zasledil in je ne najdem več, je da zgorni rob bata, ko je v spodnji mrtvi točki poravnan s spodnjim robom izpušnega/pretočnih (se ne spomnim več kater kanal je bil omenjen) poravnan. Hvala že v naprej za odgovor, ker vem, da sem s takimi ''izi'' vprašanji za vas mojstre že malo težak in ne bi rad preden bi začel šariti po cilindru že v štartu vse narobe zastavil. Po drugi strani se pa tudi zavedam, da se je najbolje učit na svojih napakah. Še vedno pa iščem mojstra, ki bi bil mi pripravljen zbrusit cilinder in kapo.