Razna vprašanja o tuningu

Predelave pogonske sile mopeda
Odgovori
Uporabniški avatar
matic123
zažgan bat
Prispevkov: 98
Pridružen: So Mar 05, 2011 5:57 pm

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a matic123 »

Koliko bi rekli da more biti lufta na stiku obročka za navitega bt-ja(190, 170, 130), ima samo zgoren obroček.
apn ftw
auspuh
Prispevkov: 852
Pridružen: Če Avg 19, 2010 7:39 pm
Kraj: Izola

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a apn ftw »

Je cilinder bolj neuporaben kot uporaben? (pretočni kanali, ni moje maslo)
Priponke
12767452_947143665382168_348067746_n.jpg
lojze-si
Mojster
Prispevkov: 809
Pridružen: Po Sep 02, 2013 9:53 pm

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a lojze-si »

apn ftw napisal/-a:Je cilinder bolj neuporaben kot uporaben? (pretočni kanali, ni moje maslo)
Tipična frizura velikih mojstrov :lol:
apn ftw
auspuh
Prispevkov: 852
Pridružen: Če Avg 19, 2010 7:39 pm
Kraj: Izola

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a apn ftw »

lojze-si napisal/-a:
apn ftw napisal/-a:Je cilinder bolj neuporaben kot uporaben? (pretočni kanali, ni moje maslo)
Tipična frizura velikih mojstrov :lol:
Sklepam da je za nič pol haha :V
Uporabniški avatar
tomos.
zariban cilinder
Prispevkov: 116
Pridružen: Sr Feb 25, 2015 8:17 am
Kraj: Idrija

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a tomos. »

apn ftw napisal/-a:
lojze-si napisal/-a:
apn ftw napisal/-a:Je cilinder bolj neuporaben kot uporaben? (pretočni kanali, ni moje maslo)
Tipična frizura velikih mojstrov :lol:
Sklepam da je za nič pol haha :V
Jaz bi ga z epoxyjem mal polimau....tako sm jaz naredu na usisnem, ker je blo isto, pa še zdaj dela.
Lp
apn ftw
auspuh
Prispevkov: 852
Pridružen: Če Avg 19, 2010 7:39 pm
Kraj: Izola

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a apn ftw »

Da ja? z epoksijem zalit noter v kanal?
Mogoče pa bi bil uporaben za pušo, al bi bla stena pre tanka (1,5mm)?
Uporabniški avatar
irman
batzajla
Prispevkov: 36
Pridružen: Pe Nov 04, 2011 9:20 am

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a irman »

Zdravo. Dobil sem narejeno 6. prestavo in sedaj me zanima, če bo zadeva zdržala. Ker je bila kaljena na 54HRC, na originalu pa je bila izmerjena trdnost 60HRC, kjer je cementirana le površina zob, ni kaljen cel zobnik. Kakšno je vaše mnenje? In pa zobnik na menjalni gredi ima le 2mm "mesa" (glejte sliko, kje točno mislim).. Hvala za vaša mnenja
Slika
Uporabniški avatar
cerar
Mojster
Prispevkov: 1502
Pridružen: To Sep 22, 2009 5:26 pm

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a cerar »

Jaz imam pri svojem menjalniku na oko enako mesa in tudi okoli 54HRc trdote, pa zadeva brez problemov laufa.
Bolj je problem pomoje pri višji trdoti, ker je žilavost manjša in zato pride do pokanja zobnikov.
Live life at full throttle! :)
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
Uporabniški avatar
irman
batzajla
Prispevkov: 36
Pridružen: Pe Nov 04, 2011 9:20 am

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a irman »

No ravno to me je skrbelo, da niso prekrhki. Hvala za odgovor.
Uporabniški avatar
Pich
Mojster
Prispevkov: 2601
Pridružen: Sr Okt 13, 2010 6:42 pm
Kraj: Idrija

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a Pich »

irman napisal/-a:Zdravo. Dobil sem narejeno 6. prestavo in sedaj me zanima, če bo zadeva zdržala. Ker je bila kaljena na 54HRC, na originalu pa je bila izmerjena trdnost 60HRC, kjer je cementirana le površina zob, ni kaljen cel zobnik. Kakšno je vaše mnenje? In pa zobnik na menjalni gredi ima le 2mm "mesa" (glejte sliko, kje točno mislim).. Hvala za vaša mnenja
Slika
Original zobniki pri apn-u so kaljeni in ne cementirani. Ko ga stanjšaš, naprimer za šeststopenjski menjalnik je v notranjosti trdota enaka, kot na površini. Sem tudi jaz mislil, da so cementirani, a očitno temu ni tako.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Odgovori