Tomos Alpino R72
Tomos Alpino R72
No da ne bom preveč samo govoril tukaj na forumu pa bom še jas predstavil nekaj s čimer sem se ukvarjal pol leta.
Gre se za tomos alpino, letnik 2007. Kot prvo originalnega sem ga uporabljal kot delovno živino in je bil malo zanemarjen. Potem pa sem se odločil, da ga malo spedenam. V bistvu sem še začetnik, ker sem se komaj pred slabim letom vrgel v moped vode, kar se tiče tehnične smeri. Torej na mopedu je zdaj:
- Airsal 72ccm, koti 180-128-167
- Uplinjač dellorto phbg 21 ds (črni), glavna diza 96, diza prostega teka 50, original igla W7
- Vžig pvl, predvžig 1.35 mm
- Sklopka z debelejšimi lamelami, alu košara.
- Izpuh po meri, pokroman
Ostale stvari se vidijo iz slike, da nebom preveč našteval.
Za piljenje, izdelavo izpuha in sklopke gredo zasluge @maculi. Motor še ni prav nastavljen in tukaj sem zašel v slepo ulico. Sedaj bi prosil za pomoč od vas mojstrov, če je kdo pripravljen pomagat. Motor ima slab prosti tek oz. crkuje, potem največji problem je pravzaprav poln gas, nekaj ga začne trokirat in zelo trest kolikor imam občutek. Ne spusti ga še malo čez obrate. V najslabšem primeru sumim na nescentrirano gred, gred je cm iz velota nova.
Zatem mi je čudno neko cinglanje pri magnetu.
Priložim še video.
https://youtu.be/ppPtsOmj5Iw
Svečka je črna, rahlo mokra
Gre se za tomos alpino, letnik 2007. Kot prvo originalnega sem ga uporabljal kot delovno živino in je bil malo zanemarjen. Potem pa sem se odločil, da ga malo spedenam. V bistvu sem še začetnik, ker sem se komaj pred slabim letom vrgel v moped vode, kar se tiče tehnične smeri. Torej na mopedu je zdaj:
- Airsal 72ccm, koti 180-128-167
- Uplinjač dellorto phbg 21 ds (črni), glavna diza 96, diza prostega teka 50, original igla W7
- Vžig pvl, predvžig 1.35 mm
- Sklopka z debelejšimi lamelami, alu košara.
- Izpuh po meri, pokroman
Ostale stvari se vidijo iz slike, da nebom preveč našteval.
Za piljenje, izdelavo izpuha in sklopke gredo zasluge @maculi. Motor še ni prav nastavljen in tukaj sem zašel v slepo ulico. Sedaj bi prosil za pomoč od vas mojstrov, če je kdo pripravljen pomagat. Motor ima slab prosti tek oz. crkuje, potem največji problem je pravzaprav poln gas, nekaj ga začne trokirat in zelo trest kolikor imam občutek. Ne spusti ga še malo čez obrate. V najslabšem primeru sumim na nescentrirano gred, gred je cm iz velota nova.
Zatem mi je čudno neko cinglanje pri magnetu.
Priložim še video.
https://youtu.be/ppPtsOmj5Iw
Svečka je črna, rahlo mokra
- tomosjakarac
- glava cilindra
- Prispevkov: 695
- Pridružen: Ne Jul 29, 2012 10:32 pm
- Kraj: okolica Nove Gorice
Re: Tomos Alpino R72
tukaj motor dobi preveč goriva na vrhu. se pravi manjšo glavno šobo (cca 80-85). tudi na nizkih je slišat kot da je malenkost prebogata zmes. tudi stransko šobo se pravi manjšo (cca. 40-45). lahko je pa za vse to vzrok semering pri sklopki. od tam ti lahko vleče olje in motor ne deluje pravilno. podri glavo motorja in če je zgorevalni prostor črn in moker, ter da ima vonj po zažganem olju je lahko to problem. glede cingljanja je pa po vsej verjetnosti sklopka, kar je pa normalno.
poizkusi še z novo svečko, če je slučajno samo to krivo.
LP Jakob
poizkusi še z novo svečko, če je slučajno samo to krivo.
LP Jakob
Re: Tomos Alpino R72
Semering je nov, sem ga lepo vstavil. Tako majhne šobe si skoraj ne upam vstavit, da nebi ribnil, bom poizkušal postopoma. Lahko pa me tudi zajebava plovek in imam previsok nivo goriva v šalčki.tomosjakarac napisal/-a:tukaj motor dobi preveč goriva na vrhu. se pravi manjšo glavno šobo (cca 80-85). tudi na nizkih je slišat kot da je malenkost prebogata zmes. tudi stransko šobo se pravi manjšo (cca. 40-45). lahko je pa za vse to vzrok semering pri sklopki. od tam ti lahko vleče olje in motor ne deluje pravilno. podri glavo motorja in če je zgorevalni prostor črn in moker, ter da ima vonj po zažganem olju je lahko to problem. glede cingljanja je pa po vsej verjetnosti sklopka, kar je pa normalno.
poizkusi še z novo svečko, če je slučajno samo to krivo.
LP Jakob
- tomostuner
- auspuh
- Prispevkov: 799
- Pridružen: To Okt 21, 2014 7:18 pm
- tomosjakarac
- glava cilindra
- Prispevkov: 695
- Pridružen: Ne Jul 29, 2012 10:32 pm
- Kraj: okolica Nove Gorice
Re: Tomos Alpino R72
če si prepričan da je semering brezhiben, potem res probaj s manjšimi šobami in verjemi, da zaradi 5min delovanja ne bo ribnil . plovček pa dvomim, da je kriv.prlek napisal/-a:Semering je nov, sem ga lepo vstavil. Tako majhne šobe si skoraj ne upam vstavit, da nebi ribnil, bom poizkušal postopoma. Lahko pa me tudi zajebava plovek in imam previsok nivo goriva v šalčki.tomosjakarac napisal/-a:tukaj motor dobi preveč goriva na vrhu. se pravi manjšo glavno šobo (cca 80-85). tudi na nizkih je slišat kot da je malenkost prebogata zmes. tudi stransko šobo se pravi manjšo (cca. 40-45). lahko je pa za vse to vzrok semering pri sklopki. od tam ti lahko vleče olje in motor ne deluje pravilno. podri glavo motorja in če je zgorevalni prostor črn in moker, ter da ima vonj po zažganem olju je lahko to problem. glede cingljanja je pa po vsej verjetnosti sklopka, kar je pa normalno.
poizkusi še z novo svečko, če je slučajno samo to krivo.
LP Jakob
Re: Tomos Alpino R72
Za preizkus sem že dolgo nazaj poizkusil to z plovčkom. Gor sem dal čisto prozorno šalčko in gledal koliko bo nateklo. In res čisto do vrha je prišlo. Seveda štandgas ni bil dober. Pa zaperem bencin, da je bil nivo nekje malo nad sredino in je delalo lepo.
Vsekakor plovek ni edina stvar, bom pa malo še pogledal.
Vsekakor plovek ni edina stvar, bom pa malo še pogledal.
- tomosjakarac
- glava cilindra
- Prispevkov: 695
- Pridružen: Ne Jul 29, 2012 10:32 pm
- Kraj: okolica Nove Gorice
Re: Tomos Alpino R72
potem ti je tudi skozi viške tekel bencin na trenutke? potem nastavi plovček in potem naprej
Re: Tomos Alpino R72
Trokira zato ker imaš dizo precej preveliko, sigurno boš moral dat 5 al pa 10 manjšo. Najprej nastavi najvišje obrate, nato se poigraj s štantgasom in iglo. Drugač pa všečen moped, dobr zgleda, edin cross gume mu pa lih ne pašejo
Re: Tomos Alpino R72
Prvo najlepša hvala za pohvale. Ja zdaj sem dal dizo 92, nastavil plovek, štandgas dizo 45. Prvi vtis je da lepše teče, še malo trokira al kako bi temu rekel, še se čuti po belanci kako mašina butka, vendar sedaj mislim, da malo manj. Vendar, če je izpuh narejen nekje za 10.000 rpm bi mislim, da moral v leru še nekaj več zvrtet. Sedaj mi komaj 10320. Svečka pa postala že svetla. Bom sedaj prestavil predvžig iz 1.35 na 1.25mm.zankrzan napisal/-a:Trokira zato ker imaš dizo precej preveliko, sigurno boš moral dat 5 al pa 10 manjšo. Najprej nastavi najvišje obrate, nato se poigraj s štantgasom in iglo. Drugač pa všečen moped, dobr zgleda, edin cross gume mu pa lih ne pašejo
Gume pa še mam od prej gor in so skoraj nove, bom jih ponucal.
Stanje svečke sedaj, parkrat ga navrl, je suha in morda že vleče na nevarno belo. Moram se poigrat z vijakom za gorivo in štandgasom
Zadnjič spremenil prlek, dne Po Jul 20, 2015 9:22 pm, skupaj popravljeno 2 krat.
- tomostuner
- auspuh
- Prispevkov: 799
- Pridružen: To Okt 21, 2014 7:18 pm