Razna vprašanja o tuningu
- koroman
- predelana mašina
- Prispevkov: 1875
- Pridružen: Po Avg 31, 2009 10:44 pm
- Kraj: zlatoličje - maribor
Re: Razna vprašanja o tuningu
te cilinder ki ti ga ej cerar nalepil je od RSA in je najboljši kompromis med vsemi opcijaminesimetričnega cilindra. v tvojem primeru ti povem da se je možno ogromno narediti na pretoku ker je daleč od idealnega.
cilj naj ti bo naredit B pretočna čim širša saj se s pretokom plinov hladi bat.
cilj naj ti bo naredit B pretočna čim širša saj se s pretokom plinov hladi bat.
Re: Razna vprašanja o tuningu
Pozdravljeni! Na cilinderkitu se opazil da se na vratu ob robu kota (desno) odluščilo malo nikasila. Ali bi to kaj vplivalo pozneje na stanje in delovanje cilindra? Zraven tega pa se me zanima ali je to normalno da so vidne take praske (niso čutne na otip), cilinder je nov. Prosim za kako mnenje. Lep pozdrav!
Re: Razna vprašanja o tuningu
kjer se ti je odluščilo, popravi rob z diamantom ali pa finim brusnim papirjem
nebo nič vplivalo na delovanje
te risi so normalni- posledica honanja
nebo nič vplivalo na delovanje
te risi so normalni- posledica honanja
Live life at full throttle!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
Re: Razna vprašanja o tuningu
Hvala za informacije!cerar napisal/-a:kjer se ti je odluščilo, popravi rob z diamantom ali pa finim brusnim papirjem
nebo nič vplivalo na delovanje
te risi so normalni- posledica honanja
Re: Razna vprašanja o tuningu
Kakšni so lahko največji koti odpiranja pretočnih kanalov na predelanem sl/slc/bt cilindru?
- koroman
- predelana mašina
- Prispevkov: 1875
- Pridružen: Po Avg 31, 2009 10:44 pm
- Kraj: zlatoličje - maribor
Re: Razna vprašanja o tuningu
težko rečeš kaj največji koti. to je zelo odvisno od predelave in nasploh od tvoje predstave. 130 je največkrat uporabljen kot. nekateri gredo tudi na višje kote, recimo 132, vendar v tvojem primeru to ni potrebno.petko napisal/-a:Kakšni so lahko največji koti odpiranja pretočnih kanalov na predelanem sl/slc/bt cilindru?
predlagam ti da zmeriš kakšen kot imaš sedaj, potem pa podloži cilinder za 1mm in spremljaj razliko. bolj važno od kotov je tvoj občutek pri vožnji in uporabnost
Re: Razna vprašanja o tuningu
In kaj bi se zgodilo če bi naredil kot prevelik recimo 134? Kot izpuha bi bil 190, kot vsisa pa 165.koroman napisal/-a:težko rečeš kaj največji koti. to je zelo odvisno od predelave in nasploh od tvoje predstave. 130 je največkrat uporabljen kot. nekateri gredo tudi na višje kote, recimo 132, vendar v tvojem primeru to ni potrebno.petko napisal/-a:Kakšni so lahko največji koti odpiranja pretočnih kanalov na predelanem sl/slc/bt cilindru?
predlagam ti da zmeriš kakšen kot imaš sedaj, potem pa podloži cilinder za 1mm in spremljaj razliko. bolj važno od kotov je tvoj občutek pri vožnji in uporabnost
Re: Razna vprašanja o tuningu
Ne bo šlo TM KZ10 125ccm trenutno top karting motor na šest prestav, ima 125 pretoka in 194 izpuha.petko napisal/-a:In kaj bi se zgodilo če bi naredil kot prevelik recimo 134? Kot izpuha bi bil 190, kot vsisa pa 165.koroman napisal/-a:težko rečeš kaj največji koti. to je zelo odvisno od predelave in nasploh od tvoje predstave. 130 je največkrat uporabljen kot. nekateri gredo tudi na višje kote, recimo 132, vendar v tvojem primeru to ni potrebno.petko napisal/-a:Kakšni so lahko največji koti odpiranja pretočnih kanalov na predelanem sl/slc/bt cilindru?
predlagam ti da zmeriš kakšen kot imaš sedaj, potem pa podloži cilinder za 1mm in spremljaj razliko. bolj važno od kotov je tvoj občutek pri vožnji in uporabnost
Re: Razna vprašanja o tuningu
Gre gre, 134° pretoka se sklada z izpušnim kotom okrog 194° in kotom sesanja okrog 175°. To je še vedno v območju dobrega blowdowna. Je pa to za tomosa s klasičnim hodom že zelo blizu limita. Pri takih kotih odprtja je že skoraj obvezen šeststopenjski menjalnik.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Re: Razna vprašanja o tuningu
134° pretoka na 194° izpuha je preveč, raje 126-127°
Aprilia RSA: Exhaust 202°, A-transfers 130°, B- and C-transfers 132°.
Aprilia RSA: Exhaust 202°, A-transfers 130°, B- and C-transfers 132°.
Live life at full throttle!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!