Razna vprašanja o tuningu

Predelave pogonske sile mopeda
Odgovori
Uporabniški avatar
koroman
predelana mašina
Prispevkov: 1875
Pridružen: Po Avg 31, 2009 10:44 pm
Kraj: zlatoličje - maribor

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a koroman »

te cilinder ki ti ga ej cerar nalepil je od RSA in je najboljši kompromis med vsemi opcijaminesimetričnega cilindra. v tvojem primeru ti povem da se je možno ogromno narediti na pretoku ker je daleč od idealnega.

cilj naj ti bo naredit B pretočna čim širša saj se s pretokom plinov hladi bat.
The science of tuning.

viewtopic.php?f=14&t=15145
Uporabniški avatar
prlek
cilinder
Prispevkov: 1071
Pridružen: Ne Dec 07, 2014 1:41 pm
Kraj: Ormož

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a prlek »

Pozdravljeni! Na cilinderkitu se opazil da se na vratu ob robu kota (desno) odluščilo malo nikasila. Ali bi to kaj vplivalo pozneje na stanje in delovanje cilindra? Zraven tega pa se me zanima ali je to normalno da so vidne take praske (niso čutne na otip), cilinder je nov. Prosim za kako mnenje. Lep pozdrav!
Priponke
IMG_20141227_213438.JPG
Uporabniški avatar
cerar
Mojster
Prispevkov: 1502
Pridružen: To Sep 22, 2009 5:26 pm

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a cerar »

kjer se ti je odluščilo, popravi rob z diamantom ali pa finim brusnim papirjem
nebo nič vplivalo na delovanje

te risi so normalni- posledica honanja
Live life at full throttle! :)
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
Uporabniški avatar
prlek
cilinder
Prispevkov: 1071
Pridružen: Ne Dec 07, 2014 1:41 pm
Kraj: Ormož

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a prlek »

cerar napisal/-a:kjer se ti je odluščilo, popravi rob z diamantom ali pa finim brusnim papirjem
nebo nič vplivalo na delovanje

te risi so normalni- posledica honanja
Hvala za informacije!
petko
kriva felna
Prispevkov: 72
Pridružen: Ne Nov 04, 2012 4:41 pm
Kraj: okolica Nove Gorice

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a petko »

Kakšni so lahko največji koti odpiranja pretočnih kanalov na predelanem sl/slc/bt cilindru?
Uporabniški avatar
koroman
predelana mašina
Prispevkov: 1875
Pridružen: Po Avg 31, 2009 10:44 pm
Kraj: zlatoličje - maribor

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a koroman »

petko napisal/-a:Kakšni so lahko največji koti odpiranja pretočnih kanalov na predelanem sl/slc/bt cilindru?
težko rečeš kaj največji koti. to je zelo odvisno od predelave in nasploh od tvoje predstave. 130 je največkrat uporabljen kot. nekateri gredo tudi na višje kote, recimo 132, vendar v tvojem primeru to ni potrebno.

predlagam ti da zmeriš kakšen kot imaš sedaj, potem pa podloži cilinder za 1mm in spremljaj razliko. bolj važno od kotov je tvoj občutek pri vožnji in uporabnost
The science of tuning.

viewtopic.php?f=14&t=15145
petko
kriva felna
Prispevkov: 72
Pridružen: Ne Nov 04, 2012 4:41 pm
Kraj: okolica Nove Gorice

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a petko »

koroman napisal/-a:
petko napisal/-a:Kakšni so lahko največji koti odpiranja pretočnih kanalov na predelanem sl/slc/bt cilindru?
težko rečeš kaj največji koti. to je zelo odvisno od predelave in nasploh od tvoje predstave. 130 je največkrat uporabljen kot. nekateri gredo tudi na višje kote, recimo 132, vendar v tvojem primeru to ni potrebno.

predlagam ti da zmeriš kakšen kot imaš sedaj, potem pa podloži cilinder za 1mm in spremljaj razliko. bolj važno od kotov je tvoj občutek pri vožnji in uporabnost
In kaj bi se zgodilo če bi naredil kot prevelik recimo 134? Kot izpuha bi bil 190, kot vsisa pa 165.
lojze-si
Mojster
Prispevkov: 809
Pridružen: Po Sep 02, 2013 9:53 pm

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a lojze-si »

petko napisal/-a:
koroman napisal/-a:
petko napisal/-a:Kakšni so lahko največji koti odpiranja pretočnih kanalov na predelanem sl/slc/bt cilindru?
težko rečeš kaj največji koti. to je zelo odvisno od predelave in nasploh od tvoje predstave. 130 je največkrat uporabljen kot. nekateri gredo tudi na višje kote, recimo 132, vendar v tvojem primeru to ni potrebno.

predlagam ti da zmeriš kakšen kot imaš sedaj, potem pa podloži cilinder za 1mm in spremljaj razliko. bolj važno od kotov je tvoj občutek pri vožnji in uporabnost
In kaj bi se zgodilo če bi naredil kot prevelik recimo 134? Kot izpuha bi bil 190, kot vsisa pa 165.
Ne bo šlo TM KZ10 125ccm trenutno top karting motor na šest prestav, ima 125 pretoka in 194 izpuha.
Uporabniški avatar
Pich
Mojster
Prispevkov: 2601
Pridružen: Sr Okt 13, 2010 6:42 pm
Kraj: Idrija

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a Pich »

Gre gre, 134° pretoka se sklada z izpušnim kotom okrog 194° in kotom sesanja okrog 175°. To je še vedno v območju dobrega blowdowna. Je pa to za tomosa s klasičnim hodom že zelo blizu limita. Pri takih kotih odprtja je že skoraj obvezen šeststopenjski menjalnik.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Uporabniški avatar
cerar
Mojster
Prispevkov: 1502
Pridružen: To Sep 22, 2009 5:26 pm

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a cerar »

134° pretoka na 194° izpuha je preveč, raje 126-127°

Aprilia RSA: Exhaust 202°, A-transfers 130°, B- and C-transfers 132°.
Live life at full throttle! :)
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
Odgovori