Tomos BT čez 130 by Fakircek & sedej11
Re: Tomos BT čez 130 by Fakircek & sedej11
Evo tukaj še en kratek posnetek grobo nastavljenega motorja. Začasno je gor E90 izpuh.
Pred prvo vožnjo je treba poštimati še zadnjo zavoro ter narediti neke tačke.
https://www.youtube.com/watch?v=UgY4JW- ... e=youtu.be
Pred prvo vožnjo je treba poštimati še zadnjo zavoro ter narediti neke tačke.
https://www.youtube.com/watch?v=UgY4JW- ... e=youtu.be
Re: Tomos BT čez 130 by Fakircek & sedej11
lepo lepo
Tomos ready to race
Fuck the new shit! Old is top shit!!
. VW Drivers Wanted.
Fuck the new shit! Old is top shit!!
. VW Drivers Wanted.
Re: Tomos BT čez 130 by Fakircek & sedej11
V petek so bila prva testiranja mopeda. Mogoče pride tudi posnetek.
Set up je bil:
BT cilinder fi38.5 (original kanali)
Bing 18
Resonančni izpuhom preračunanim za 10 000 obratov.
Vforce lamela
6 sta prestava (28:28)
PVL vžig
Glava s squish pasom.
Končna hitrost najbolšega testa je bila 103 km/h na mizi oziroma naj bi bilo realno okrog 99 km/h. Zvrtelo pa se je do okrog 10 000 obratov.
Točni podatki iz mize pridejo pa upam da enkrat do večera.
Evo zdaj se pa začenje še piljenje cilindra.
Danes pa je tudi prišel nov vplinjač in sicer Dellorto VHST 28. Res da bo mogoče malo velik za BT cilinder samo drugega vplinjača večjega od 21niso imeli nikjer na zalogi.
Evo še ena slika uplinjača.
Set up je bil:
BT cilinder fi38.5 (original kanali)
Bing 18
Resonančni izpuhom preračunanim za 10 000 obratov.
Vforce lamela
6 sta prestava (28:28)
PVL vžig
Glava s squish pasom.
Končna hitrost najbolšega testa je bila 103 km/h na mizi oziroma naj bi bilo realno okrog 99 km/h. Zvrtelo pa se je do okrog 10 000 obratov.
Točni podatki iz mize pridejo pa upam da enkrat do večera.
Evo zdaj se pa začenje še piljenje cilindra.
Danes pa je tudi prišel nov vplinjač in sicer Dellorto VHST 28. Res da bo mogoče malo velik za BT cilinder samo drugega vplinjača večjega od 21niso imeli nikjer na zalogi.
Evo še ena slika uplinjača.
Re: Tomos BT čez 130 by Fakircek & sedej11
Več kot 26 ne boš spravil na bt cilinder, še pri 26-ki moraš pri prirobnici piliti v jajčasto obliko, če hočeš, da se ti poidejo površine. Tako, da zgrešena investicija ta uplinjač. In če cilinder še ni napiljen, bi pa ja lahko počakal še toliko, da ti naročijo 24 uplinjač, ki je za moje pojme povsem dovolj za hard bt tuning.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Re: Tomos BT čez 130 by Fakircek & sedej11
Pich a nima on sesanje preko lamele v blok ,pomoje je za lamelo glih pravi fergazer .
Re: Tomos BT čez 130 by Fakircek & sedej11
Za lamelo je potreben še manjši uplinjač, saj je premalo podtlaka, za velike uplinjače, da bi delovali. 28 uplinajč je primeren za roto ali batni vsis, pri obratih 14k+, in pri 18hp+, kar je pa pri teh cilindrih nemogoče, ker imajo premalo razmaka med stojnimi vijaki, da bi lahko dodal dovolj veliko površino izpuha.
Re: Tomos BT čez 130 by Fakircek & sedej11
To da je uplinjač prevelik vem. Problem je ker mora biti moped končan do drugega tedna v ponedeljek ker je za šolo.
Vsis pa poteka preko lamelnega ventila tako da problema z premajhno prirobnico na cilindru nebo.
Vsis pa poteka preko lamelnega ventila tako da problema z premajhno prirobnico na cilindru nebo.
tomos je zakon
Re: Tomos BT čez 130 by Fakircek & sedej11
Lepi rezultati za original cilinder, so pa testi na mizi nekaj drugega kot na cesti. Verjetno ga do 130 km/h mislite na cesti spravit ?
Re: Tomos BT čez 130 by Fakircek & sedej11
Ja do 130 ga misliva na cesti spravit.
Re: Tomos BT čez 130 by Fakircek & sedej11
Pred leti sem naletel na predelavo Kreidler-ja na 130 km/h (s slikcami in vsem... ) . Zdaj sicer ne najdem slik predelave ampak to je tale: http://www.kreidler.nl/forum/viewtopic.php?t=10132 Kreidler je po zasnovi dokaj podoben Tomosu. Impresioniran sem bil s predelavo ampak je za moje pojme čisto "preekstremna" (dodatni pretočni, izpušni... ) .
Želim ti veliko sreče.
lp
Želim ti veliko sreče.
lp