Projekt: Tomos MC85
- Pata
- moped
- Prispevkov: 2043
- Pridružen: To Feb 01, 2011 3:16 pm
- Kraj: Slap - (Okolica Vipave) - Primorska
- Kontakt:
Projekt: Tomos MC85
No ja tak večer zaspan pa glih ni volje za kaj delat pa sm se odloču da mal popestrim dogajanje na forumu zato bom predstavu še en moj projekt... Ki je bil u mislih in sanje že leta nazaj. Ampak končno je dočaku zgleda in takrat gre za res.
Najbolje bo da povem na dolgo štorijo...
Pred recimo enim letom sem si zaželel kitajčka... 125 z lifan motorjem... Ampak ne ravno usakdanjega kitjačka kot ga poznamo... Zaželel sem si ta "najdražjega" na trgu. Prilagam slikco da se vidi kako zgleda
Kaj me je toliko vleklo h temu kitajčku? Izgled motorja mi je bil res odličen nasprav drugim kitajčkom... Že na oko je videt da motor ima čiklistiko odlično... Zadnja nihajka,upside down vilce itd... Ušeč mi je bilo tudi ker je edini z 17/14 kolesi
No uglaunem seveda sem bil odločen da dobim enga takega ampak kaj ko so bile cene svinsko drage...Ampak vseeno se je ponudila možnost za okoli 300 za takega kitajčka ampak je imel požrt menjalnik (standardna okvara teh lifan motorjev). No in kitajčk je prišel domou in zgledal takole.
No nato je seveda sledila operacija da vidimo kaj je z menjalnikom...
Torej menjalnik je preživel le 2 zoba je utrgalo na predležni gredi na drugi prestavi ampak ker nisem mogel dobiti zobnika sem kupil kompletno piramido in to ne kitajsko ampak francosko originalnega proizvajalca dirkalnih pitbikov Apollo... Zadevo je že na oko bilo videt da je drugačen materjal... Torej motor se je zložil in sem se lotil vozit... Seveda me je zastrupil. Zakaj? vozil sem že veliko motorjev takih in drugačnih ampak kot sm reku tako vodlivega in igračkastega motorja pa še ne... Ampak ni trajalo dolgo ko je spet kitajčku zmankalo prestav na oko rečem okoli 3 ure... Spet poderem in tokrat sklopka... notranje ozoblenje katero pride na gred je potrgalo vidno iz slike prvo ozobljenje je postružilo druga slika je pa sklopka z celim ozoblenjem...
No uglaunem spet zložim in gremo terat...spet ni minilo 3 delovne ure ko se je enako zgodilo... Seveda sem nabavil še eno sklopko ampak tudi nasledna ni zdržala 3 ure... Nato u jezi in vsem ko sem videl da ni upanja za sklopko z mojim načinom vožnje uzamem zobnik ki pride na sklopko in ja pata ne bi bil pata če ga ne bi zavaril na motorno gred...
Res je da sklopke ni bilo več ampak znebil sem se 2,7kg težak balast ki se je vrtel na motorni gredi :O razlika je bila pa več kot očitna... In sklopke sploh nism nič pogrešal ker jo nisem rabil... namreč menjalnik je imel v osnovi v ukopnikih velik luft kar je omogočalo zelo lepo prestavljanje brez sklopke tudi pod obremenitvijo...No in torej z zavarjenim zobnikom na gredi je motor laufal... in laufal... in laufal in laufal... Enostauno ni bilo več dela kateri bi lahko šel... Nabavil sem tudi števec ur mu... Motorju so ure kar rasle... 30,60...In mnenja sem bil da je to to... brez šraufanja in kar je preživljal pod mano... Blokada sekala non stop v vseh prestavah... menjalnik je pretrpel verjetno mnogo več kot marsikateri od apnja ... In ono je še zmeri delalo in delalo brez najmanjše okvare in počasi sem dobival mnenje da je kitajček na nivoju tomosa - neuničljiv (ko mu popraviš šibke točke (menjalnik in sklopka)). Šlo je 80 ur mimo... katere so dokaz tudi na zadnji gumi... (z motorjem ni bilo nikoli burnout akcije) No in po usem vselju in prepirčanju da je neuničljiv se je lotilo nekega dne ko sem šel v grapo zaradi blokiranja zadnje zavore... nasledni dan pa zajahau veliko skalo si zjebal zapestje in zvil predno feltno ker je pa zmanjkalo zadnje zavore (spučala,počila). Okej jebi ga. Bomo popravli...
Nasledni dan... Pa je prišlo do naravne katastrofe. Dobesedno. Vedel sm da je kitajček med pokojnimi.
Torej kaj je bilo? upalim grem... 17 kilometrov stran od doma do prijateljice... Se vračam nazaj... naredim 1 kilometer proti domu gonim in gonim in pridem u ovink katerega sem vedno slajdal z malo pomoči zadnje in prednje zavore... ampak zadnje zavore ni bilo zato sem si pomagal z zbivanjem brzin... z 4 brzine (75kmh) sem po pomoti dvakrat prestavil in zabil v drugo. In naenkrat je zadnje kolo blokiralo in adijo motor ugasne...Jaz itak se hmalu polomu ker blokada zadnjega kolesa ni bila pričakovana... Torej se ustavim dobim fole čeprav je bil menjalnik grozno trd... da bom zakurblal nekaj grozno zaropota notri... Potem me ni več brigalo če misli kaj ustrlit naj ustrli sem reku... upalim in ja to je bilo tako gumpanje v motorju kakšnerga še nism slišal... Sem slišal veliko motorjev z 1 cm lufta na ojničnih ležajih,batnih sornikih... prenizkimi glavami..., ven s faze... Ja je res tolče... Ampak toliko kolikor je tukaj ropotalo pa še nikoli... in ne boste verjeli z takim ropotom sem se pripeljal do doma (15km). Nato je pa sledila veselica... Neda se mi več pisati naj slike povedo svoje.
Ja nakratko povedano...blok je v celoti počil.. čez 6 ležiš ležajev... aluminji je dobesedno trgalo... Ustrajnik bi potreboval zobozdravnika ali ortodonta. Torej tukaj se je zgodba o kitajčku končala...In sem se odločil da ga čakajo bolši časi.
Torej nakratko povedano...
Apn motor
85cc
Vodno hlajenje
Zaenkrat zadosti informaciji o podrobnostih kdaj drugič...Uglaunem zakaj naslov Tomos MC85? Vizija je naredit motor katerega bi tomos moral proizvajat serisko...Kros z odlično čiklistiko velikostjo 85cc krosov z tamali kolesi... z 85cc motorjem in menjalnikom. Motor bo narejen do zadnjega šraufa veliko bo modifik ampak nakoncu vem da bo košček nečesa kar bo bilo zelo zanimivo gledati na kakšnem racelandu. Z SM gumamim in MX gumami na kakšni pitbike dirki kjer bo edini 2 taktnik kazal zobe 150cc 4t, 4Ventilskim motorjem...Usaj sanje so take.
Torej ja provizoriš motor gor obešen...
Delanje nosilcev za motor...
Na grobo splajban motor na grušt...
Na točno splajban motor na grušt z aksijalnimi in radialnimi tolerancami na nosilcih naštimani... (puše v nosilcih)
Mali problem z dostopom do šipke za olje... Ampak bomo uredili..
Uglaunem motor mi je ratalo splajbati res odlično sem zelo presrečen... Po stojnih vijakih sodeč bo cilinder lepo vzporedno z gruštom... širina motorja bo točna z gruštom... tačka za menjalnik bo odlično... Zobnika (zunanja) laufata točno v liniji!. Uglaunem res top šit... Placa za lamelo,ohišje,ferg,airbox,vodno pumpo, izpuh in uso šaro je na pretek... In bo definitiuno odlično palo skupaj. Aja še ena od modifik... da bo še bolj podoben svojim realnim partnerjem je to da bo mali kurbel na desni strani...
Uglaunem za danes zadosti kaj več bomo razglabljali ko bo kaj update... Aja od setupa mašine ipd pa nisem glih neki dosti pisal ker je brezveze mi... Nagrobo sem povedal... Za kaj več pa pustimo se presenetit
Lep pozdrav
Najbolje bo da povem na dolgo štorijo...
Pred recimo enim letom sem si zaželel kitajčka... 125 z lifan motorjem... Ampak ne ravno usakdanjega kitjačka kot ga poznamo... Zaželel sem si ta "najdražjega" na trgu. Prilagam slikco da se vidi kako zgleda
Kaj me je toliko vleklo h temu kitajčku? Izgled motorja mi je bil res odličen nasprav drugim kitajčkom... Že na oko je videt da motor ima čiklistiko odlično... Zadnja nihajka,upside down vilce itd... Ušeč mi je bilo tudi ker je edini z 17/14 kolesi
No uglaunem seveda sem bil odločen da dobim enga takega ampak kaj ko so bile cene svinsko drage...Ampak vseeno se je ponudila možnost za okoli 300 za takega kitajčka ampak je imel požrt menjalnik (standardna okvara teh lifan motorjev). No in kitajčk je prišel domou in zgledal takole.
No nato je seveda sledila operacija da vidimo kaj je z menjalnikom...
Torej menjalnik je preživel le 2 zoba je utrgalo na predležni gredi na drugi prestavi ampak ker nisem mogel dobiti zobnika sem kupil kompletno piramido in to ne kitajsko ampak francosko originalnega proizvajalca dirkalnih pitbikov Apollo... Zadevo je že na oko bilo videt da je drugačen materjal... Torej motor se je zložil in sem se lotil vozit... Seveda me je zastrupil. Zakaj? vozil sem že veliko motorjev takih in drugačnih ampak kot sm reku tako vodlivega in igračkastega motorja pa še ne... Ampak ni trajalo dolgo ko je spet kitajčku zmankalo prestav na oko rečem okoli 3 ure... Spet poderem in tokrat sklopka... notranje ozoblenje katero pride na gred je potrgalo vidno iz slike prvo ozobljenje je postružilo druga slika je pa sklopka z celim ozoblenjem...
No uglaunem spet zložim in gremo terat...spet ni minilo 3 delovne ure ko se je enako zgodilo... Seveda sem nabavil še eno sklopko ampak tudi nasledna ni zdržala 3 ure... Nato u jezi in vsem ko sem videl da ni upanja za sklopko z mojim načinom vožnje uzamem zobnik ki pride na sklopko in ja pata ne bi bil pata če ga ne bi zavaril na motorno gred...
Res je da sklopke ni bilo več ampak znebil sem se 2,7kg težak balast ki se je vrtel na motorni gredi :O razlika je bila pa več kot očitna... In sklopke sploh nism nič pogrešal ker jo nisem rabil... namreč menjalnik je imel v osnovi v ukopnikih velik luft kar je omogočalo zelo lepo prestavljanje brez sklopke tudi pod obremenitvijo...No in torej z zavarjenim zobnikom na gredi je motor laufal... in laufal... in laufal in laufal... Enostauno ni bilo več dela kateri bi lahko šel... Nabavil sem tudi števec ur mu... Motorju so ure kar rasle... 30,60...In mnenja sem bil da je to to... brez šraufanja in kar je preživljal pod mano... Blokada sekala non stop v vseh prestavah... menjalnik je pretrpel verjetno mnogo več kot marsikateri od apnja ... In ono je še zmeri delalo in delalo brez najmanjše okvare in počasi sem dobival mnenje da je kitajček na nivoju tomosa - neuničljiv (ko mu popraviš šibke točke (menjalnik in sklopka)). Šlo je 80 ur mimo... katere so dokaz tudi na zadnji gumi... (z motorjem ni bilo nikoli burnout akcije) No in po usem vselju in prepirčanju da je neuničljiv se je lotilo nekega dne ko sem šel v grapo zaradi blokiranja zadnje zavore... nasledni dan pa zajahau veliko skalo si zjebal zapestje in zvil predno feltno ker je pa zmanjkalo zadnje zavore (spučala,počila). Okej jebi ga. Bomo popravli...
Nasledni dan... Pa je prišlo do naravne katastrofe. Dobesedno. Vedel sm da je kitajček med pokojnimi.
Torej kaj je bilo? upalim grem... 17 kilometrov stran od doma do prijateljice... Se vračam nazaj... naredim 1 kilometer proti domu gonim in gonim in pridem u ovink katerega sem vedno slajdal z malo pomoči zadnje in prednje zavore... ampak zadnje zavore ni bilo zato sem si pomagal z zbivanjem brzin... z 4 brzine (75kmh) sem po pomoti dvakrat prestavil in zabil v drugo. In naenkrat je zadnje kolo blokiralo in adijo motor ugasne...Jaz itak se hmalu polomu ker blokada zadnjega kolesa ni bila pričakovana... Torej se ustavim dobim fole čeprav je bil menjalnik grozno trd... da bom zakurblal nekaj grozno zaropota notri... Potem me ni več brigalo če misli kaj ustrlit naj ustrli sem reku... upalim in ja to je bilo tako gumpanje v motorju kakšnerga še nism slišal... Sem slišal veliko motorjev z 1 cm lufta na ojničnih ležajih,batnih sornikih... prenizkimi glavami..., ven s faze... Ja je res tolče... Ampak toliko kolikor je tukaj ropotalo pa še nikoli... in ne boste verjeli z takim ropotom sem se pripeljal do doma (15km). Nato je pa sledila veselica... Neda se mi več pisati naj slike povedo svoje.
Ja nakratko povedano...blok je v celoti počil.. čez 6 ležiš ležajev... aluminji je dobesedno trgalo... Ustrajnik bi potreboval zobozdravnika ali ortodonta. Torej tukaj se je zgodba o kitajčku končala...In sem se odločil da ga čakajo bolši časi.
Torej nakratko povedano...
Apn motor
85cc
Vodno hlajenje
Zaenkrat zadosti informaciji o podrobnostih kdaj drugič...Uglaunem zakaj naslov Tomos MC85? Vizija je naredit motor katerega bi tomos moral proizvajat serisko...Kros z odlično čiklistiko velikostjo 85cc krosov z tamali kolesi... z 85cc motorjem in menjalnikom. Motor bo narejen do zadnjega šraufa veliko bo modifik ampak nakoncu vem da bo košček nečesa kar bo bilo zelo zanimivo gledati na kakšnem racelandu. Z SM gumamim in MX gumami na kakšni pitbike dirki kjer bo edini 2 taktnik kazal zobe 150cc 4t, 4Ventilskim motorjem...Usaj sanje so take.
Torej ja provizoriš motor gor obešen...
Delanje nosilcev za motor...
Na grobo splajban motor na grušt...
Na točno splajban motor na grušt z aksijalnimi in radialnimi tolerancami na nosilcih naštimani... (puše v nosilcih)
Mali problem z dostopom do šipke za olje... Ampak bomo uredili..
Uglaunem motor mi je ratalo splajbati res odlično sem zelo presrečen... Po stojnih vijakih sodeč bo cilinder lepo vzporedno z gruštom... širina motorja bo točna z gruštom... tačka za menjalnik bo odlično... Zobnika (zunanja) laufata točno v liniji!. Uglaunem res top šit... Placa za lamelo,ohišje,ferg,airbox,vodno pumpo, izpuh in uso šaro je na pretek... In bo definitiuno odlično palo skupaj. Aja še ena od modifik... da bo še bolj podoben svojim realnim partnerjem je to da bo mali kurbel na desni strani...
Uglaunem za danes zadosti kaj več bomo razglabljali ko bo kaj update... Aja od setupa mašine ipd pa nisem glih neki dosti pisal ker je brezveze mi... Nagrobo sem povedal... Za kaj več pa pustimo se presenetit
Lep pozdrav
Vsi so vedeli da je to nemogoče.Potem pa je prišel negdo,ki tega ni vedel in uspelo mu je!
“The Power to Win, is a lot of little things, done right.”
“The Power to Win, is a lot of little things, done right.”
Re: Projekt: Tomos MC85
lotil si se zanimivega projekta pa nekaj že tud spravil skupaj. mene pa zanima nekaj druga, vidim da si kitajske mašine prešravfal že kar velikokrat. Mam en problem da nikakor ne spravim skup brzin da bi delale na kitajcu 110 ccm. premenjal sem že vse možno v mašini, v brzino pa nikakor ne morm spravit. aja pa pardon za off topic.
Lp,Aljoša
Re: Projekt: Tomos MC85
Končno nekaj lrpo napisanega in zanimivega za brat
Kar tako naprej.
LP M
Kar tako naprej.
LP M
Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you - Jeremy Clarkson
- Pata
- moped
- Prispevkov: 2043
- Pridružen: To Feb 01, 2011 3:16 pm
- Kraj: Slap - (Okolica Vipave) - Primorska
- Kontakt:
Re: Projekt: Tomos MC85
Polavtomatik? Pisi mi na zs...aljoško napisal/-a:lotil si se zanimivega projekta pa nekaj že tud spravil skupaj. mene pa zanima nekaj druga, vidim da si kitajske mašine prešravfal že kar velikokrat. Mam en problem da nikakor ne spravim skup brzin da bi delale na kitajcu 110 ccm. premenjal sem že vse možno v mašini, v brzino pa nikakor ne morm spravit. aja pa pardon za off topic.
Kamion: hvala bomo se kaj napisali ko bomo kaj vec naredili
Vsi so vedeli da je to nemogoče.Potem pa je prišel negdo,ki tega ni vedel in uspelo mu je!
“The Power to Win, is a lot of little things, done right.”
“The Power to Win, is a lot of little things, done right.”
Re: Projekt: Tomos MC85
Orng projekt, če boš mašino poštimu kot je treba bo res fina zadeva za pelat.
- Pata
- moped
- Prispevkov: 2043
- Pridružen: To Feb 01, 2011 3:16 pm
- Kraj: Slap - (Okolica Vipave) - Primorska
- Kontakt:
Re: Projekt: Tomos MC85
Enakega mnenja sem jaz...Verjetno tole bi bilo dobro že z original e90 mašino. Takole bo pa še bolj poskočno.KVAS napisal/-a:Orng projekt, če boš mašino poštimu kot je treba bo res fina zadeva za pelat.
Vsi so vedeli da je to nemogoče.Potem pa je prišel negdo,ki tega ni vedel in uspelo mu je!
“The Power to Win, is a lot of little things, done right.”
“The Power to Win, is a lot of little things, done right.”
Re: Projekt: Tomos MC85
Mogoče mi bu bolj pasala kaka yz85 mašina ali pa mogoče celo od 125ke.
"Everything seemed very much to the limit and very difficult to improve any more" -Jan Thiel
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
Re: Projekt: Tomos MC85
dober projekt. kašen cilinder si reku da bo??
Re: Projekt: Tomos MC85
tole je pa še men všeč
"It is remarkable how similar the pattern of love is to the pattern of insanity."
- Pata
- moped
- Prispevkov: 2043
- Pridružen: To Feb 01, 2011 3:16 pm
- Kraj: Slap - (Okolica Vipave) - Primorska
- Kontakt:
Re: Projekt: Tomos MC85
Macula: Seveda bi šlo bolj in manj komplikacji bi bilo z tako mašino kot si ti omenil ampak fora je v tem da bo bolj se prilegala mašina z vodoravnim cilindrom kot navpičnim katerega imajo krosi...Ker potem ne bi bilo prostora plus čudno bi zgledlo brez povezave grušta ki jo imajo krosi.
Loredan: Za cilinder je še vse v zraku (ni nabavljen še) Razmišlam še točno kaj bi... Sigurno bo kit za skuterje to definitiuno... sigurno bo ALU... Bo pa gvišno HE. Stem da bo menjalnik le temu prilagojen seveda.
Golnar: O verjamem
No danes sem nosilecu motorja dodal še spodnjo cev...Use sem ujel v točno... Šraufi grejo prov v toleranco notr jih je treba mal zabivat... In aksialnega lufta tudi ni tako da ne bo treba podkladat... Nato sem zavaril do konca in probal še enkrat kako paše in je TOP bolje ne bi moglo ratat. Jutri še dovarim končni spodnji nosilec kateri pride vpet na most motorja z štirimi M10 vijaki kateri bodo največ držali pomoje... (povezovalna prečka odspodej). In jutri bom še dodal umesne cevke na nosilcu in ga malo ojačal ker drugače ne vem če bo le ta zdržal. P.S: Vari so porazni vem sem varil totalno nepripravljen material (barva,rja) Ampak za silo bo
Loredan: Za cilinder je še vse v zraku (ni nabavljen še) Razmišlam še točno kaj bi... Sigurno bo kit za skuterje to definitiuno... sigurno bo ALU... Bo pa gvišno HE. Stem da bo menjalnik le temu prilagojen seveda.
Golnar: O verjamem
No danes sem nosilecu motorja dodal še spodnjo cev...Use sem ujel v točno... Šraufi grejo prov v toleranco notr jih je treba mal zabivat... In aksialnega lufta tudi ni tako da ne bo treba podkladat... Nato sem zavaril do konca in probal še enkrat kako paše in je TOP bolje ne bi moglo ratat. Jutri še dovarim končni spodnji nosilec kateri pride vpet na most motorja z štirimi M10 vijaki kateri bodo največ držali pomoje... (povezovalna prečka odspodej). In jutri bom še dodal umesne cevke na nosilcu in ga malo ojačal ker drugače ne vem če bo le ta zdržal. P.S: Vari so porazni vem sem varil totalno nepripravljen material (barva,rja) Ampak za silo bo
Vsi so vedeli da je to nemogoče.Potem pa je prišel negdo,ki tega ni vedel in uspelo mu je!
“The Power to Win, is a lot of little things, done right.”
“The Power to Win, is a lot of little things, done right.”