Razna vprašanja (delavnica)

Imate probleme z mopedom? dovolite, da vam pomagamo in svetujemo
Odgovori
Uporabniški avatar
si_me
auspuh
Prispevkov: 873
Pridružen: Pe Okt 16, 2009 6:27 pm

Re: Razna vprašanja (delavnica)

Odgovor Napisal/-a si_me »

franc napisal/-a:Ja samo v M6 vijak lahko zvrtaš 3mm luknjo (tako na pamet) , neke moči pa s tem nimaš .
lp
Malo prej pogreješ z industrijskim fenom brez pretiravanja, pa bi moglo it vsaj meni je šlo vedno brez problemov..
Drugače pa se tudi tisti "navojni stožec" zareže noter v vijak da kr močno drži.
lojze-si
Mojster
Prispevkov: 809
Pridružen: Po Sep 02, 2013 9:53 pm

Re: Razna vprašanja (delavnica)

Odgovor Napisal/-a lojze-si »

Obstaja več načinov kako odviti odtrgan vijak ali vijak z poškodovano glavo, vsekakor pa segrevanje okolice da svoje. Pomaga tudi če nekajkrat močno udariš po vijaku, na koncu pa je meni najljubše, da na koncu vijaka, skozi luknjo privarim matico, naprimer na M6 M8 matico. Če vijak ne gleda dovolj ven iz materiala najprej na vijak navarim majhen kupček na vrh pa zopet privarim matico, če se matica odtrga privarim novo, toliko časa, da se vijak odvije. Pogoj je Co2 aparat najbolje z 0.8 žico. Tudi kapljica olja po varjenju ni odveč, mora pa se vijak po varjenju popolnoma ohladiti, ker vroče jeklo nima nikakršnih mehanskih lastnosti in se takoj odtrga.
Uporabniški avatar
macula
Mojster
Prispevkov: 2011
Pridružen: Ne Sep 12, 2010 8:05 pm
Kraj: Idrija

Re: Razna vprašanja (delavnica)

Odgovor Napisal/-a macula »

Jaz če z izvijačem vidim da bo popustil vijak, da mi bo izvijač dvignilo in obrnilo, raje vzamem račno. Namestim velik izvijač, nato pa z eno pestjo močno pritiskam v aksialni smeri na vijak, po možnosti se s prsmi naslonim s telesom na pest, z drugo roko pa ravrtim račno pač. Tako imaš nekje 5x-10x večjo silo na vijak ter oviješ ga lahkoz 20x večjim momentom. Kar probaj moment ključ nastaviti na najbolj švoh ter z roko zavrteti gedoro. Ti nebo počil pa da se userješ, ker ti prej roka zdrsne. Tako sem še odvil vsakega, razen če se je prej odlomil in če sem imel prostor za izvedbo. Preden se lotiš narediš pa še vse mogoče stvari, potolčeš malo s kladivom, po možnosti segreješ itd..
Naslednja opcija je luknja v vijak ter tele polžki:
http://i00.i.aliimg.com/wsphoto/v0/1302 ... n-ends.jpg
"Everything seemed very much to the limit and very difficult to improve any more" -Jan Thiel

'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
Uporabniški avatar
ŠVAS
zariban cilinder
Prispevkov: 119
Pridružen: Po Dec 09, 2013 7:13 am
Kraj: okolica škofje loke

Re: Razna vprašanja (delavnica)

Odgovor Napisal/-a ŠVAS »

Se splaca kupit ribnjen bt cilinder fi 42? potreben brusenja na 42.5? ter kako bi delal na apn z bingom 18,ter lipnikom?

ter kokliko najvec je tak cilinder vreden?

l.p
maticj80
zobnik
Prispevkov: 179
Pridružen: Po Okt 07, 2013 9:15 pm
Kraj: trebnje

Re: Razna vprašanja (delavnica)

Odgovor Napisal/-a maticj80 »

tak cilinder ni vreden skoraj nič. prvo se pregreva ko hudič, drugo zaradi kotov kanalov, ko ga brusimo negre nikamor... tko da... raje kupi bt cilinder max. fi40 če maš navoljo, še bolje pa 38, ali 39, čeprav fi38 original cilinder že kar težko dobiš
lp.
bil sem normalen, dokler se nisem usedel na motor :P
farki
auspuh lager
Prispevkov: 13
Pridružen: Po Dec 09, 2013 3:38 pm

Re: Razna vprašanja (delavnica)

Odgovor Napisal/-a farki »

Berem teme po forumu pa sem zmeraj bolj zmeden. Skratka iščem kako se dobi čim več navora na original atx-u. S tem da daš setup od bt-ja ter spredaj manjši zobnik, da daš drug izpuh (kar je meni bolj kot ne grdo, razen z originalcem mi je lep) itd. Se da mogoče kanale malo popravit na atx cilindru? pa da bi delal z original izpuhom, vplinjač dam lahko drugega gor. Isto če bi dal apn cilinder pa dal kanale popilit na takšne mere da bi šel originalc gor pa frgazar drug? Nimam veliko izkušenj v tem zato oprostite če sem kakšno neumno spustil. Zanima me zato ker imam dosti klancev okoli in dostikrat sva dva na motorju....



lp.
in hvala za vso pomoč in ideje!
Uporabniški avatar
ŠVAS
zariban cilinder
Prispevkov: 119
Pridružen: Po Dec 09, 2013 7:13 am
Kraj: okolica škofje loke

Re: Razna vprašanja (delavnica)

Odgovor Napisal/-a ŠVAS »

farki napisal/-a:Berem teme po forumu pa sem zmeraj bolj zmeden. Skratka iščem kako se dobi čim več navora na original atx-u. S tem da daš setup od bt-ja ter spredaj manjši zobnik, da daš drug izpuh (kar je meni bolj kot ne grdo, razen z originalcem mi je lep) itd. Se da mogoče kanale malo popravit na atx cilindru? pa da bi delal z original izpuhom, vplinjač dam lahko drugega gor. Isto če bi dal apn cilinder pa dal kanale popilit na takšne mere da bi šel originalc gor pa frgazar drug? Nimam veliko izkušenj v tem zato oprostite če sem kakšno neumno spustil. Zanima me zato ker imam dosti klancev okoli in dostikrat sva dva na motorju....



lp.
in hvala za vso pomoč in ideje!

1. atx cilinder ne pilit,raje kupi lamo cilinder,bos imel veliko vec navora!
2. da se tudi predelati original atx izpuh (mislim da je tema v tehnicnem arhivu..)
3. glede prenosov daj zadaj vecji zobnik.
farki
auspuh lager
Prispevkov: 13
Pridružen: Po Dec 09, 2013 3:38 pm

Re: Razna vprašanja (delavnica)

Odgovor Napisal/-a farki »

z lamom je treba enkup predelav. Vsaj kolikor sem bral jih je treba več kot pa pri apn cilindru ki bi sigurno zadovoljiv moje potrebe. Ja sem videl kako se predela...to bom še videl.
franc
vplinjač
Prispevkov: 385
Pridružen: Po Maj 06, 2013 3:00 pm

Re: Razna vprašanja (delavnica)

Odgovor Napisal/-a franc »

Osnova za večji "navor" je večja prostornina (vse ostalo je bolj tko-tko) . Na originalu lahko edino povečaš kompresijo (znižaš glavo) , ni nevem kaj, nekaj pa pomaga.
lp
Uporabniški avatar
tomosak
specjalka
Prispevkov: 3005
Pridružen: Sr Jul 07, 2010 9:55 pm

Re: Razna vprašanja (delavnica)

Odgovor Napisal/-a tomosak »

kaj bi blo lahko z tomos apn 6 po obnovi (novi ležaji,semeringi,tesnila .....) ne vžge zlepa ne. segrel smo cilindr rinli je samo malo kašljalo.. sm drug štrom zrihtu, predvžig na novo zrihtu pa vžge na kurbelj samo laufa nič več kot 2 sekundi.. takoj crkne.. tudi ko rineš je isto. kaj bi lahko bilo? je zdele mraz in kondez, mi je marko343 predlagal da štrom posprejam z WD-jem ki pobere vlago pa ni razlike.. iskro meče, bencin pride do cilindra. tudi ko sem nalil malo bencina v cilinder ni razlike.. kaj bi lahko bilo ? :)
Smisel živleja je met Tomosa v garaži :D
GSI je zmaj al GTI
ga drži, jebiga brate
zna se ko je brži ;)

Janim8 počivaj v miru!
Odgovori