Razna vprašanja o tuningu

Predelave pogonske sile mopeda
Odgovori
mckmck
zažgan bat
Prispevkov: 87
Pridružen: Po Avg 29, 2011 4:48 pm

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a mckmck »

akasa napisal/-a:zakaj bi bruso na 40 če ni praktično nč razlike? sam večja temperatura cilindra ;) Za 15€ se jst spravim zbrust kanale tak da bo šlo mal bol.... rabljen lipnik se pa dobi za 20€
Če ga pa za 15 zbrusiš, potem ti ga še jaz pošljem :D :D
Drgači mene se zdi zelo velika razlika med 38 ter 40 ter, da je noter še l bat ;)
akasa
vplinjač
Prispevkov: 444
Pridružen: Ne Jul 25, 2010 4:59 pm
Kraj: bliz krškega

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a akasa »

Pr nas al si meu 42 al pa 38,5 je blo čist isto.. oz. z 42 si pršo mal dle u breg z 2. drač je biu pa 38,5 zmeram hitrejši po ravnini ;) Če pa češ da ti kanale popravim mi pa pošl ZS :)
mckmck
zažgan bat
Prispevkov: 87
Pridružen: Po Avg 29, 2011 4:48 pm

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a mckmck »

Za kanale se slišmo proti zimi ker takrat je čas za nevožnjo.
Ne vem pri nas smo zmiram brusili na 42 (apn cilindre), saj se je veliko poznalo za v hrib, sploh pa po kakšnih gozdnih vlakah ni blo primerjave z 38.
franc
vplinjač
Prispevkov: 385
Pridružen: Po Maj 06, 2013 3:00 pm

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a franc »

Ah, ne bučk prodajat.
Kubatura naredi svoje (tudi škodo) , ampak če veš kaj delaš 38 nima možnosti proti 42.
Res pa je da moraš popraviti kanale če brusiš na 42 ker se z brušenjem "prestavijo" koti odpiranja.
lp
mckmck
zažgan bat
Prispevkov: 87
Pridružen: Po Avg 29, 2011 4:48 pm

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a mckmck »

franc napisal/-a:Ah, ne bučk prodajat.
Kubatura naredi svoje (tudi škodo) , ampak če veš kaj delaš 38 nima možnosti proti 42.
Res pa je da moraš popraviti kanale če brusiš na 42 ker se z brušenjem "prestavijo" koti odpiranja.
lp
Kdo prodaja bučke?
42mm gre bolje kot 38mm in ne more biti drugači ;)
Pa še narobe si napisal, 42 nima možnosti proti 38 če je pravilno narejeno vse;)
jalen
zariban cilinder
Prispevkov: 138
Pridružen: Če Avg 16, 2012 8:26 am

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a jalen »

mckmck napisal/-a:
franc napisal/-a:Ah, ne bučk prodajat.
Kubatura naredi svoje (tudi škodo) , ampak če veš kaj delaš 38 nima možnosti proti 42.
Res pa je da moraš popraviti kanale če brusiš na 42 ker se z brušenjem "prestavijo" koti odpiranja.
lp
Kdo prodaja bučke?
42mm gre bolje kot 38mm in ne more biti drugači ;)
Pa še narobe si napisal, 42 nima možnosti proti 38 če je pravilno narejeno vse;)
Fant prosim ne pametuj.
mckmck
zažgan bat
Prispevkov: 87
Pridružen: Po Avg 29, 2011 4:48 pm

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a mckmck »

jalen napisal/-a:
mckmck napisal/-a:
franc napisal/-a:Ah, ne bučk prodajat.
Kubatura naredi svoje (tudi škodo) , ampak če veš kaj delaš 38 nima možnosti proti 42.
Res pa je da moraš popraviti kanale če brusiš na 42 ker se z brušenjem "prestavijo" koti odpiranja.
lp
Kdo prodaja bučke?
42mm gre bolje kot 38mm in ne more biti drugači ;)
Pa še narobe si napisal, 42 nima možnosti proti 38 če je pravilno narejeno vse;)
Fant prosim ne pametuj.
Ne pametujem, prosim dajte mi razloge zakaj 42 ne gre boljše kot 38, da vidimo sedaj kdo pametuje ;)
Uporabniški avatar
Pata
moped
Prispevkov: 2043
Pridružen: To Feb 01, 2011 3:16 pm
Kraj: Slap - (Okolica Vipave) - Primorska
Kontakt:

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a Pata »

Je že @franc povedal kaj je na stvari... Če bi vedel kako je cilinder narejen bi videl da več kot ga stružiš manjše čase odprtja kanalov imaš. Kar pa se bolj pozna kot pa tistih 10 kubikov.
Vsi so vedeli da je to nemogoče.Potem pa je prišel negdo,ki tega ni vedel in uspelo mu je!
“The Power to Win, is a lot of little things, done right.”
mckmck
zažgan bat
Prispevkov: 87
Pridružen: Po Avg 29, 2011 4:48 pm

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a mckmck »

Pata napisal/-a:Je že @franc povedal kaj je na stvari... Če bi vedel kako je cilinder narejen bi videl da več kot ga stružiš manjše čase odprtja kanalov imaš. Kar pa se bolj pozna kot pa tistih 10 kubikov.
Sem mislil, da boš tudi ti povedal kar je na stvari;)
Manjše čase odprtja že, a večjo moč imaš ;) Torej v hrib, po vlakah itd bo šel boljše...amen!!
Uporabniški avatar
Pata
moped
Prispevkov: 2043
Pridružen: To Feb 01, 2011 3:16 pm
Kraj: Slap - (Okolica Vipave) - Primorska
Kontakt:

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a Pata »

mckmck napisal/-a:
Pata napisal/-a:Je že @franc povedal kaj je na stvari... Če bi vedel kako je cilinder narejen bi videl da več kot ga stružiš manjše čase odprtja kanalov imaš. Kar pa se bolj pozna kot pa tistih 10 kubikov.
Sem mislil, da boš tudi ti povedal kar je na stvari;)
Manjše čase odprtja že, a večjo moč imaš ;) Torej v hrib, po vlakah itd bo šel boljše...amen!!
Dobiš navor da tudi zaradi manjših krmilnih časov dobiš več navora oz. se območje moči prestavi nižje zato imaš občutek da imaš traktor. V hribe lahko gre boljše lahko ne... Veliko je odvisno od samega prenosa in prestavnega razmerja. Po ravnini pa ni pogojev ker se 38 zavrti od 500-1000 obratov več efektivnih seveda. To je preizkušeno z obratomerjem,tablo vi vozite in side by side vožnjo.
Vsi so vedeli da je to nemogoče.Potem pa je prišel negdo,ki tega ni vedel in uspelo mu je!
“The Power to Win, is a lot of little things, done right.”
Odgovori