Tovarna Tomos - dokumentarni film
Tovarna Tomos - dokumentarni film
Kaj pravite o dokumentarcu ki je bil predvajan v torek na rtv ?
http://tvslo.si/predvajaj/tomos-dokumen ... 159111878/
Mnenja?
Mene so čisto navdušile specialke
http://tvslo.si/predvajaj/tomos-dokumen ... 159111878/
Mnenja?
Mene so čisto navdušile specialke
Re: Tomos, dokumentarni film
sej je blu še kar sam bi lohk še kej več povedal tud o drugih modelih npr.colibri,apn.... Po mojem mnenju je bilo mal preveč govora o teh specijalkah.
Re: Tomos, dokumentarni film
Pričakoval sem več o tomosu kot znamki mopedov, ne pa dirkalni ekipi...
LP
LP
Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you - Jeremy Clarkson
-
- auspuh
- Prispevkov: 908
- Pridružen: To Nov 01, 2011 6:06 pm
Re: Tomos, dokumentarni film
fajn bi blo če bi vse modele prestavil, ne pa samo specialke, ni blo tako zanimivo, kot sem pričakoval.
Re: Tomos, dokumentarni film
Mah montaža filma je bila po mojem mnenju v kurcu, mislm te stranski efekti, oz, tm se pelje en s specialko, potem pa dajo no3 kr posnetk od vodnega skuterja na obali. Mislm no zmontiran je blo res slabo... Na drugi strani pa nesklajevanje podatkov. Rečmo za D6-ko maš no3 podane ene 3x pa vsakič drugačne. En reče 14000 rpm in 14 konjev, spet drug da se vrti do 17000 in da ma 16 konjev itd...
Vsee komplet je blo narjen zelo površn in nahitr, neka "low budget" varianta. In meni osebno ni blo neki baš.
Me je pa zlo presenetil podatek da je imela prva tomosova serijska specialka, oklep narejen iz aluminiastega lista
Vsee komplet je blo narjen zelo površn in nahitr, neka "low budget" varianta. In meni osebno ni blo neki baš.
Me je pa zlo presenetil podatek da je imela prva tomosova serijska specialka, oklep narejen iz aluminiastega lista
Ja vozim E90 jer to je malo jače,
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!
Re: Tomos, dokumentarni film
sej D6 so bile tri različne, če ne celo 4 bil je še NCR D6 ki je imel samo mašino od tomosa, drugače izdelan v italiji.
D5 so bile tudi tri verzije.
D5 so bile tudi tri verzije.
"Everything seemed very much to the limit and very difficult to improve any more" -Jan Thiel
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
Re: Tomos, dokumentarni film
Jah tisti vodni skuter je res bil nepotreben v filmu. In tudi jas sem pogrešal druge mopede res škoda...
Re: Tomos, dokumentarni film
Mene zanima zakaj so imeli v tomosu 100 ljudi zaposlenih v razvoju, če so razvili samo 2 agregata po njihovi lastni zasnovi? Ali mi zna kdo na ta vprašanje odgovorit?
Lp, Matija
Lp, Matija
Re: Tomos, dokumentarni film
Dobro vprašanje,poznam kar nekaj zgodb o teh zadevah,nekatere direktno od bivših zaposlenih,na kratko bi bilo tako.Bil je socializem in je bilo bolj pomebno koliko jih je imelo partijsko knižico kot pa osnovni namen razvojnega oddelka.imeli so nekaj strokovnjakov,ki so želeli več in bolje,ostali so pa vegeterali na bivšem političnem sistemu.Rad imam Tomos že iz razloga ker je naša slovenska firma,ki je v svetu precej znana,a žal je šla prilika ,da dosežejo več mimo.
Za primer čisto enostavna primerjava: Tomosov razvojni oddelek vs. člani foruma,ki se ukvarjajo z predelavami
proporcionalno primerjajte njih in nas ki smo,garažni mojstri.
Mene osebno je najbolj presenetil podatek,da so že v zgodnjih 70-tih letih izdelovali vrhunske alu cilindre,tudi nikasil omenjajo,celo sam direktor famozne MV Aguste,je prosil za ogled tovarne in je bil vzhičen nad tehnično zmoglivostjo tovarne Tomos.Kaj in za koga so delali mi ni jasno,ker v mojih časih smo "drajsali gus cilindre",da ne govorim od o ojničnih drsnih pušah,ki sem jih imel skorajda po žepih za rezervo seveda.Ne vem, mogoče je bil iglični ležaj sornika simbol kapitalizma,ki ni bil po godu partiski knjižici.
Za primer čisto enostavna primerjava: Tomosov razvojni oddelek vs. člani foruma,ki se ukvarjajo z predelavami
proporcionalno primerjajte njih in nas ki smo,garažni mojstri.
Mene osebno je najbolj presenetil podatek,da so že v zgodnjih 70-tih letih izdelovali vrhunske alu cilindre,tudi nikasil omenjajo,celo sam direktor famozne MV Aguste,je prosil za ogled tovarne in je bil vzhičen nad tehnično zmoglivostjo tovarne Tomos.Kaj in za koga so delali mi ni jasno,ker v mojih časih smo "drajsali gus cilindre",da ne govorim od o ojničnih drsnih pušah,ki sem jih imel skorajda po žepih za rezervo seveda.Ne vem, mogoče je bil iglični ležaj sornika simbol kapitalizma,ki ni bil po godu partiski knjižici.
Re: Tomos, dokumentarni film
Razvili so še kaj več, kot samo dva agregata. E90, pa tomos twin, pa suha sklopka... Je pa res, da je 100 ljudi preveč.triac napisal/-a:Mene zanima zakaj so imeli v tomosu 100 ljudi zaposlenih v razvoju, če so razvili samo 2 agregata po njihovi lastni zasnovi? Ali mi zna kdo na ta vprašanje odgovorit?
Lp, Matija
Najbolj jim zamerim, ker teh dveh osnovnih agregatov niso dodelovali, oziroma so nekoliko spremenili samo avtomatsko mašino. Apn mašina pa je ostala enaka od njenega rojstva, lahko bi bila pa boljša od am mašine, z ne prav dosti posegi.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa