Punto 1.9 jtd
Re: Punto 1.9 jtd
sam neki 19 colske felge maš na puntunu ? al si se mal zapisu ?
Re: Punto 1.9 jtd
Valarji niso nikakršen indikator realne konjaže konjev in navora, sploh pa ne pri avtomobilih švohnejših od cirka 400konj. Poleg tega v sloveniji ni nikogar, ki bi imel opremo za izvajati kvalitetne meritve, več ali manj so to marketinške poteze raznih "tunerjev". Telih 150konjev, brez zamere meni smrdi na konkretno nategovanje. Ravo tam nekje je meja kjer bi se z nekim cheap-shit tuning boxom dalo odpreti parametne filanja turbine in vbrizga do same meje, znano pa je da pri posluževanju tega napiše smrtna obsodba motorju. Vsak resen tuner bi to optimiziral na 130konjev in 40-50 N/m več navora, to je pa že to za zdravo delovanje boš-pumpe(ta verzija ni PD motor!), turbine in originalnih injektorjev, ki imajo konkretno premalo pretoka za 150konj čez glavo.technoboy napisal/-a:Hehe sem vam pa dal misliti s to primerjavo z golfom. To da je fiat me niti malo ne moti. Dokler sem študent je prav super avto skoraj zastonj za vzdrževanje. Pa punto sploh ni slab avto glede nato, da sem prejšnjega imel 2 leti in sem ga več ali manj skoz tiščal sploh čez ovinke, ker je bil res gokard in nisem menjal pravzaprav nobene stvari razen rednih servisov in pa športnih vzmeti samo to sem mnjal zaradi sebe, ne ker bi bile original zanič hehe pa sem avto naprej prodal še vedno v odličnem stnaju brez napak. Delam pa z avtom tako kot je treba in nisem nikoli tiščal mrzlega in podobnih bedarij. Teža pa je okrog 1000kg. Golf je bil original 116km sedaj čipan pa je na 150, ker je bil na valarjih tako da ne govorim bedarij. Je pa res da verjetno nekaj naredijo tudi 19 col feltne.
Pich tvoj colt me res pusti zadaj ampak teh tvojih 150km je precej bolj divjih kot v golfu. Tale punto pa ima od 0-100 dobrih 8s kar se mi ne zdi slabo za tole glede na to, da je imel original čez 12.
Zdaj pa pljuvajte naprej, če vam paše se sploh ne obremenjujem sprejmem kakaršnekoli komentarje
Lp
Edit: 19col feltne bodo zaradi večje nevzmetene mase kot naprimer 16col zmanjšale performacne avtomobila in je še eno klamfanje v prazno z tvoje strani. Kotalni obseg tako ali tako ostaja isti neglede na colažo.
Re: Punto 1.9 jtd
na golfuštirjak napisal/-a:sam neki 19 colske felge maš na puntunu ? al si se mal zapisu ?
pazi da te pazi ne zapazi ker če te pazi zapazi se pazi
Jani počivaj v miru!
petrolhead!
Jani počivaj v miru!
petrolhead!
Re: Punto 1.9 jtd
AJA SM ze mislu da na puntiču k mam js na bmw-ju 18 pa so dost veče že na sliki kker pa tte na puntutu
Re: Punto 1.9 jtd
daj daj daj ...pri vsakem recimo (extrem)tuningu nemoreš pričakovat vlke dobe motorja kar predpiše tovarna je najbolše !! ajde te pa fuk** neki čip nad 250 na 1,9 mašino .. pa turbino predelaj ! pa da vijimo rezultat... SPLOH PA "TOTI ŠRKAVCI" kaj majo izpite pa so stari okoli 18-19 tako delajo z avtom pa terajo da kuj hudo... sploh bencinari trpijo.. ! tako da je pol možna generalka ze pr 30k km..... sej pa te vem kako smo mi delali na vasi z takimi avteji.. pa ne rečt kdo je pametn pa nekaj serje ....Whbund napisal/-a:Ne serji. Očitno je da nimaš pojma kaj govoriš.zanek46 napisal/-a:kot je macula povedal... dober kolega od tastarega dela na porsche in čipira avte.. mašina 1.9 Tdi se lahko čipa ŠE tovarniško na max 180 konjev je pa to že meja.. dajo se celo brez problema na 200 konjev je pa zato tudi pol uničevanje motorja in slabšanje njegovega delovanja .. takle motor zdrži do generakle okoli 30.000 km pa še to je vprašanje da kaj prej ne odpove
Re: Punto 1.9 jtd
Samo enkrat v življenju sem videl 1.9TDI mašino navito na 250konjev, pa še ta je imel vgrajen LPG, ki se je predstavljal 15% zmesi. Uporabno območje se je premaknilo v (za dizla) konkretno višje vrtljaje in za daily fahr ni bil primeren. Da o menjanih injektorjih, turbotih in različnih remap-ih ne govorim. Ti bi pa z čipam dosegal 250 konjev ahahhahazanek46 napisal/-a:daj daj daj ...pri vsakem recimo (extrem)tuningu nemoreš pričakovat vlke dobe motorja kar predpiše tovarna je najbolše !! ajde te pa fuk** neki čip nad 250 na 1,9 mašino .. pa turbino predelaj ! pa da vijimo rezultat... SPLOH PA "TOTI ŠRKAVCI" kaj majo izpite pa so stari okoli 18-19 tako delajo z avtom pa terajo da kuj hudo... sploh bencinari trpijo.. ! tako da je pol možna generalka ze pr 30k km..... sej pa te vem kako smo mi delali na vasi z takimi avteji.. pa ne rečt kdo je pametn pa nekaj serje ....Whbund napisal/-a:Ne serji. Očitno je da nimaš pojma kaj govoriš.zanek46 napisal/-a:kot je macula povedal... dober kolega od tastarega dela na porsche in čipira avte.. mašina 1.9 Tdi se lahko čipa ŠE tovarniško na max 180 konjev je pa to že meja.. dajo se celo brez problema na 200 konjev je pa zato tudi pol uničevanje motorja in slabšanje njegovega delovanja .. takle motor zdrži do generakle okoli 30.000 km pa še to je vprašanje da kaj prej ne odpove
Re: Punto 1.9 jtd
Punto na 19" se mi zdi da nebi bil vozenštirjak napisal/-a:AJA SM ze mislu da na puntiču k mam js na bmw-ju 18 pa so dost veče že na sliki kker pa tte na puntutu
Re: Punto 1.9 jtd
sej dlih zato sm prašu ne
Re: Punto 1.9 jtd
nisem reko samo z čipanim ker sem napisal extremne tuninge, ti pa vsebujejo vse kar si naštel.... vem da moreš menjat vse.. ampak jas sem ze na začetku lepo povedal da TOVARNIŠKO je mogoče do 180 km čipat... da deli še držijo.. vse kaj pa je verč pa je potrebno še druge dele.. in s tem se tudi življenska doba zmanjša...! samo to sem htel rečt z tisimi 200 konji ko sem govoril pa 250...
Re: Punto 1.9 jtd
Tale črna havba & streha mi zgleda ogabno...
Glede moči pa raje nebom nč pisal, samo dejanskih 150 hp vs 110 hp se zelo pozna
Glede moči pa raje nebom nč pisal, samo dejanskih 150 hp vs 110 hp se zelo pozna
Ja vozim E90 jer to je malo jače,
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!