Tomos D6 replika

Predstavite nam svoj projekt
Odgovori
Uporabniški avatar
cerar
Mojster
Prispevkov: 1502
Pridružen: To Sep 22, 2009 5:26 pm

Re: Tomos D6 replika

Odgovor Napisal/-a cerar »

ro-bi napisal/-a:Z ovitim izpuhom je efekt enak, kot če bi izpuh malo skrajšal?

Drugače pa super moped :)
jap, kot da bi skrajšal mid
sm dobil dobro ponudbo za tale trak, pa sm reku dejmo probat :)
če upoštevam da bom mel druge zunanje prenose, potem bi blo fajn še kak obrat več dobit :)

pa hvala!
Live life at full throttle! :)
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
Uporabniški avatar
smejko1
moped
Prispevkov: 2402
Pridružen: Če Avg 13, 2009 9:50 am
Kraj: izola
Kontakt:

Re: Tomos D6 replika

Odgovor Napisal/-a smejko1 »

kako se imenuje ta trak? in kako sploh deluje?
Slika
R.I.P. Jani...
1.1.2012
Uporabniški avatar
cerar
Mojster
Prispevkov: 1502
Pridružen: To Sep 22, 2009 5:26 pm

Re: Tomos D6 replika

Odgovor Napisal/-a cerar »

smejko1 napisal/-a:kako se imenuje ta trak? in kako sploh deluje?
heat wrap
deluje kot izolacija, v tem primeru zvišamo temp. izpušnih plinov
Live life at full throttle! :)
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
KVAS
Mojster
Prispevkov: 1733
Pridružen: To Maj 11, 2010 7:02 pm
Kraj: Domžale

Re: Tomos D6 replika

Odgovor Napisal/-a KVAS »

cerar napisal/-a:
smejko1 napisal/-a:kako se imenuje ta trak? in kako sploh deluje?
heat wrap
deluje kot izolacija, v tem primeru zvišamo temp. izpušnih plinov
In posledično povečamo tlak v samem izpuhu, zato se delovno območje izpuha prestavi višje.
PVL
Mojster
Prispevkov: 643
Pridružen: To Sep 08, 2009 9:28 pm

Re: Tomos D6 replika

Odgovor Napisal/-a PVL »

Tlak pade ker povečaš hitrost izpušnega plina.
Uporabniški avatar
smejko1
moped
Prispevkov: 2402
Pridružen: Če Avg 13, 2009 9:50 am
Kraj: izola
Kontakt:

Re: Tomos D6 replika

Odgovor Napisal/-a smejko1 »

aha hvala, torej se lahko poigraš potem malo z izpuhom, bolj kot ga poviješ bolj se dvigne delovno bomočje, al so neke male razlike?
Slika
R.I.P. Jani...
1.1.2012
Uporabniški avatar
cerar
Mojster
Prispevkov: 1502
Pridružen: To Sep 22, 2009 5:26 pm

Re: Tomos D6 replika

Odgovor Napisal/-a cerar »

smejko1 napisal/-a:aha hvala, torej se lahko poigraš potem malo z izpuhom, bolj kot ga poviješ bolj se dvigne delovno bomočje, al so neke male razlike?
bom testiral, kako se obnese povit izpuh, ampak je mašina še v delih, šalco je treba zrihtat...
Če bo čas, do petka javim rezultate :)
Live life at full throttle! :)
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
KVAS
Mojster
Prispevkov: 1733
Pridružen: To Maj 11, 2010 7:02 pm
Kraj: Domžale

Re: Tomos D6 replika

Odgovor Napisal/-a KVAS »

PVL napisal/-a:Tlak pade ker povečaš hitrost izpušnega plina.
Ni tako, da se tlak pri povišani temperaturi ob nespremenjenem volumnu in presekih poviša? Saj tako je pri načelih fizike. Res je da pri venturijevi cevi manjši presek pomeni manjši tlak in višjo hitrost, pri izpuh sem si pa stvar predstavlu drugače.
ro-bi
cilinder
Prispevkov: 1229
Pridružen: Po Apr 09, 2012 5:41 pm

Re: Tomos D6 replika

Odgovor Napisal/-a ro-bi »

Če bi tam, kjer je hitrost največja, bil tlak, potem hitrosti ne bi bilo. Tisti del "ne vidi" tlaka v trenutku, ko je hitrost največja. In če je povito oz. izolirano, je temperatura višja, višja je tudi energija plinov in dosežejo višjo hitrost. Ko val trči ob konus oz. drugi val- tam pa naraste tlak višje, kot z hladnejšimi plini.
V bistvu lahko imata oba prav- hitrost je višja in posledično je peak tlaka višji.
KVAS
Mojster
Prispevkov: 1733
Pridružen: To Maj 11, 2010 7:02 pm
Kraj: Domžale

Re: Tomos D6 replika

Odgovor Napisal/-a KVAS »

ro-bi napisal/-a:Če bi tam, kjer je hitrost največja, bil tlak, potem hitrosti ne bi bilo. Tisti del "ne vidi" tlaka v trenutku, ko je hitrost največja. In če je povito oz. izolirano, je temperatura višja, višja je tudi energija plinov in dosežejo višjo hitrost. Ko val trči ob konus oz. drugi val- tam pa naraste tlak višje, kot z hladnejšimi plini.
V bistvu lahko imata oba prav- hitrost je višja in posledično je peak tlaka višji.
Sej ob ta tlak v izpuhu sm se že večkrat spotaknu. Sj konec koncov nima veze, saj ga ne rabimo pri računanju izpuha (saj js ne). Sm čist za foro reku, dejstvo je kokr si že ti reku, da se bo delovno območje izpuha dvignilo ker bo zadrževal večjo temperaturo napram nepovitemu. Me pa zelo zanima kako se bo obnesel. Cerar sory za off, poklič ko boš testeru ;)
Odgovori