Tomos D6 replika
Re: Tomos D6 replika
Dobr tole kaže.
Re: Tomos D6 replika
Bo zadek karbonski?
"Everything seemed very much to the limit and very difficult to improve any more" -Jan Thiel
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
Re: Tomos D6 replika
Za začetek iz steklenih vlaken. Ko bom imel malo več izkušenj z laminiranjem, pa pride na vrsto karbonmacula napisal/-a:Bo zadek karbonski?
Live life at full throttle!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
Re: Tomos D6 replika
Če boš delal s poliestrom, moraš prej komplet model prelepit s selotejpom, ker stiropor poliester topi.
Drugače pa super projekt
Drugače pa super projekt
Re: Tomos D6 replika
uporabil bom epoxy, ki pa stirodruja ne topiro-bi napisal/-a:Če boš delal s poliestrom, moraš prej komplet model prelepit s selotejpom, ker stiropor poliester topi.
Drugače pa super projekt
drugače je to pramodel, s pomočjo katerega bo nastal kalup
Live life at full throttle!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
Re: Tomos D6 replika
Oprosti, da malo posmetim. Včasih, ko smo bili še bolj mladi, smo delali Surfe iz stiroporja, ker se takrat o stirodurju ni vedelo prav nič. Stiropor smo oblikovali ga pregipsali ( poliester ne topi gipsa) in preko njega nanesli poliester.
Re: Tomos D6 replika
Napredujemo
Okvir in nihajka sta načeloma končana. Manjkajo še razni nosilci, ki se bodo dovarili/izdelali naknadno ob sestavljanju.
Zlaminiran je tudi zadek iz kombinacije steklene tkanine in karbona. Laminiralo se je na stirodur, oblečen v selotejp, saj smo sklenili, da izdelava kalupa zaenkrat nebi bila smiselna. Celotne zadek tehta manj kot 1,5kg.
Okvir in nihajka sta načeloma končana. Manjkajo še razni nosilci, ki se bodo dovarili/izdelali naknadno ob sestavljanju.
Zlaminiran je tudi zadek iz kombinacije steklene tkanine in karbona. Laminiralo se je na stirodur, oblečen v selotejp, saj smo sklenili, da izdelava kalupa zaenkrat nebi bila smiselna. Celotne zadek tehta manj kot 1,5kg.
Live life at full throttle!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
Re: Tomos D6 replika
Za to leto je to to
Vsem srecno in zdravo 2018!
Vsem srecno in zdravo 2018!
Live life at full throttle!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
Re: Tomos D6 replika
Lepo rihtaš tole Koliko bo pa kaj skupna masa motorja ?
[color=#0000BF]Hvala bogu[/color], [color=#0000BF]da sem[/color] [color=#FF0000][size=150]štajerc[/size][/color] [color=#0000BF]to ne more biti vsak!!![/color]
Re: Tomos D6 replika
Spredne vilce so res bomba. Od česa so?
Kolk leti?A gre potazadni?A gre do tačke?Ajkej piln?
Projekt: Tomos BT - Café racer
Projekt: Tomos BT - Café racer